Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sampon sanomaa tänä aamuna ..

Vierailija
13.02.2016 |

Ja ihan totta. "Tilanne on nyt jo hyvin kireä. Silloin tällainen populistinen heitto, että suomalaisilta otetaan ja maahanmuuttajille annetaan, että heitetään mummo ulos palveluista ja tuodaan mamu sisään, pitäisi silloin ihan paikkansa. Jos menisimme siihen tilanteeseen, että meidän täytyy leikata olemassa olevista palveluista laittaaksemme ne rahat turvapaikkapolitiikkaan."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli sodassa 5 vuotta ja rakensi maata ajatuksena, että lapset ja lapsenlapset saavat paremman elämän. Pohjattoman sikiämisvimman omaavat ihmislaumat vyöryvät nyt ruokapöytäämme. Kiitos EU, Urpo-Orpot, Nergit ja muut ..

Vierailija
2/3 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä populistista tuossa on? 

Mistä itse ajattelit ne kymmenet (sadat) miljoonat ottaa sitten? Jostainhan ne pois on ja kuvitteletko, että ne jostain toimareiden optioista otetaan? Tietysti ne otetaan suomalaisväestön peruspaveluista. 

Tai sitten otetaan lisää velkaa, se on toinen vaihtoehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä populistista tuossa on? 

Mistä itse ajattelit ne kymmenet (sadat) miljoonat ottaa sitten? Jostainhan ne pois on ja kuvitteletko, että ne jostain toimareiden optioista otetaan? Tietysti ne otetaan suomalaisväestön peruspaveluista. 

Tai sitten otetaan lisää velkaa, se on toinen vaihtoehto. 

Tämä oli Terhon lausumaa. Hän on sitä mieltä, että velkaa. Itse sanon, että elätit ulos.