Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin juoru, mitä olet itsestäsi kuullut?

Vierailija
13.02.2016 |

Olin koulukiusattu 7- ja 8-luokat, ysillä sain vihdoin yhden ystävän. Tästä hyvästä alkoi kiertää juoru että olen oksettava lesbo. (en nyt tarkoira että lesboissa olisi mitään vikaa)

Lukion toisella luokalla ollessani mummuni kuoli. Näistä kiusaajista osa oli valitettavasti päässyt rimaa hipoen samaan lukioon. En tiedä vieläkään mitä kautta he saivat tietää asiasta mutta alkoi liikkua ilkeitä huhuja että olin vain tyytyväinen kun pääsin perintöön käsiksi. Johtui siitä että näytin kuulemma liian pirteältä että olisin voinut surra. En tiedä sitte, olisiko pitänyt keskellä koulua itkeä niin olisivat olleet tyytyväisiä.

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin vahingossa laittaa työkaverista juorun liikkeelle. Työkaveri haukkui aina miestään, mies oli kuulemma patalaiska, heillä ei ollut seksiä ja hän voisi koska tahansa vaihtaa miehen parempaa. Yhtenä työpäivänä työkaveri lähti lounaalle ja satuin näkemään, kun eräs mies tuli autolla hakemaan häntä. Imuttelivat autossa kuin vastarakastuneet ja olin varma, että työkaverilla on suhde. Sanoin meidän yhteiselle työkaverille, että tiedätkös, että työkaverimme tapailee jotain miestä ja lähti sen kanssa lounaalle. Jäätiin sitten kytikselle ja odotettiin työkaverin saapuvan takaisin töihin. Sieltä hän sitten saapuikin, taas kuumat imuttelut autossa ja työkaveri tunnisti tämän miehen työkaverini aviomieheksi!!! Aika romanttiselta heidän suhde minun silmissä vaikutti ja ihmettelen suuresti, miten työkaveri jaksaa (vieläkin) aina haukkua miestään..

Vierailija
82/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma HIV-positiivinen ja yrittänyt itsemurhaa vähintään kahdesti ja ollut osastolla hoidossa sen takia. Totuus: en ole juuri koskaan harrastanut seksiä ilman kumia (mitkään pillerit eivät seurustellessa sopineet) ja kaikissa testeissä olen käynyt monesti, mitään tautia ei ikinä ole ollut, ei HIV eikä mitään muutakaan. Itsemurhaa en edes ikinä ole harkinnut, jos joku näistä juoruilijoista tuntisi minut, niin tietäisi että elämä on ainoa asia mitä pidän pyhänä ja omasta vakaumuksestani johtuen en ikinä tekisi niin. Sairaan eksän levittämiä juttuja kaikki ja täytyy sanoa, että aika ikävää vahinkoa tehneet maineelleni ja sosiaaliselle elämälleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässyt mihinkään kouluun yläasteen jälkeen joten pidin välivuoden ja tein töitä. Yksi tuttava yläasteelta tuli sitten vastaan, kertoili siinä kuulumisia ja kyseli minultakin. Sanoin iloisesti että on ollut kyllä hullu vuosi. Juttu jatkui vielä hyvän tovin ja erkaannuimme hyvillä mielin jälleennäkemisestä.

Muutamia viikkoja siitä näin toisen joulukaverin joka minut nähtyään oli ihan järkyttynyt, "joko sä oot päässyt sieltä hullujenhuoneelta". Eih :D

Joulukaverin. :D

Vierailija
84/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa, että olen lesbo ja lisäksi anorektikko.

Vierailija
85/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAnhemmat omistaa vähän metsää ja kaikki luulee että ollaan jotain sikarikkaita kitupiikkejä. Aika moni taitaa suomessa omistaa metsää. :D

Eikä :D. Mulla tismalleen samat. Asun kaupungissa (tai siis vanhempani asuvat, tämä tapahtui kun asuin vielä vanhemmillani), mutta kaupungin laitamilla jossa meillä on vanha maatila. Isovanhemmilla siis ollut joskus kymmeniä vuosia sitten jokunen lehmä ja pari hehtaaria peltoa. Todella pieni tila, jolla ei nykypäivänä eläisi mitenkään maataloutta harjoittamalla. Meillä on myös hieman metsää. Koska asun siis kaupungissa, niin kaupunkilaisilla on luonnollisesti vähän hukassa maatalouden perusjutut.

Niin niistä juoruista. Kaikki jotenkin kuvittelivat yläasteella ja lukiossa että perheeni on överi-rikas, koska meillä on oma vanha parin hehtaarin maatila. Olen kuullut että monesti on päivitelty miten mekin saamme maataloustukia aivan helvetisti. Miksi me edes saisimme maataloustukia, ei meillä ole eläimiä emmekä viljele peltoja :D? Metsistä saamme kuulemma kanssa paljon rahaa, vaikka emme edes koskaan hakanneet niitä kouluaikoinani. Perheemme siis kylpi loputtomassa rahassa, ja kaikki tämä raha oli saatu "tekemättä mitään".

Muuten ehkä ihan vaaraton huhu, mutta lukioiässä alkoi menemään jo yli. Sain kitupiikin maineen, koska en maksanut kavereideni osuuksia mistään. Tyyliin jos lähdettiin baariin, niin olin kusipää kun en suostunut tarjoamaan kaikille iltaa, koska olihan meillä aivan hirveästi rahaa. Maksoin kyllä aina osuuteni kaikesta yhteisestä, ja usein vieläpä hieman ylimääräistä, mutta tämäkään ei riittänyt kaikille kavereille. Harmitti, koska emme olleet oikeasti yhtään muita rikkaampia, ja toisekseen tuli vähän sellainen olo että kaikki kaverit halusivat hyötyä minusta rahallisesti. Onneksi lukion jälkeen muutin opiskelemaan toiseen kaupunkiin, ja sain uudet kaveriporukat elämääni. Sen verran jäi kuitenkin "traumoja" noista kokemuksista, että otan vieläkin 5 vuotta tapahtumien jälkeen hirveitä paineita rahan käyttämisestäni ja ahdistaa aina kuulla kun joku sanoo pihiksi. Tästä "oppineena" en itse kommentoi koskaan muiden rahankäyttöä.

Vierailija
86/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksimiehet olivat nähneet minut oman autoni kyydissä, siispä olin alkanut juopottelemaan muutaman vuoden raittiuden jälkeen. Totta tässä oli se, että olin kyllä ollut oman autoni kyydissä, muistan myös tutun taksimiehen tulleen silloin vastaan.

Vierailija
87/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on homokaveri, jonka seurassa viihdyn hyvin. Ollaan käyty yhdessä yöelämässäkin, joten työpaikalla kaikki luulivat että olen itsekin homo. Sitten eräissä firman juhlissa päädyin aamuyöstä suutelemaan naista, jonka jälkeen sain kuulla olevani bisse. 

Olen siis aina ollut hetero.

Vierailija
88/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauheesti lesbojuoruja täällä, mitä kummaa :D itse olen seurustellut naisen kanssa ja olemme julkisesti erittäin keskeisellä paikalla oppilaitoksessamme - lukuisten ihmisten ollessa paikalla ja kulkiessa ohi - halailleet, suudelleet jne. melkein toivon, että julkinäyttäytyminen olisi saanut sanan kiertämään. mutta ei. en ole ilmeisesti riittävän kiinnostava tyyppi että musta juoruiltaisiin :D 

Vierailija
89/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä kolmikymppisenä, että olen lesbo. No oon vaan hiljainen enkä koskaan selitä miesasioita kahvitauolla kuten jotkut. Tykkään yksityisyydestä

Sama vika. Olen eronnut, enkä todellakaan halua tilittää kaikista vaihtuvista poikaystävistä tai panoista, olivat sitten kuinka hyviä sängyssä tai kuinka rikkaita tahansa, kun muut kertoo 24/7 aviomiehistään.

Vierailija
90/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen kuinka nää itse teosta kiinnijääneet juoruakat kehtaa jatkaa samalla työpaikalla. Toki yrittävät ahkerasti nuolla loukkaamaansa uhria. Mutta silti? Kaikki nauraa niille ja niiden ylimieliselle ja onnettomalle yritykselle olla muita parempia, niiden selän takana.

Vierailija
91/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen puolivälissä rintani kasvoivat yhtäkkiä hyvin nopeasti (parissa kuukaudessa ihan laudasta 70D:hen). Tästä innostui eräs ysiluokkalaisten poikien porukka ja tykkäsivät minulle kaikenlaista välillä huudella. Eräät tytöt (jotka kiusasivat lähes kaikkia) eivät tästä pitäneet, kateellisia varmaankin kaikesta huomiosta. Puhuivat minusta sitten aina kovaan ääneen ruokalassa ja käytävillä, että täytän rintsikoitani mm. vessapaperilla ja ties millä. Silloin koko tilanne oli ahdistava, en voinut rintojani piilottaa, mutta nykyään olen niistä ylpeä enkä ole näitä tyttöjä vuosiin nähnyt. Toinen on lähihoitaja ja toinen sai lapsen 17-vuotiaana, näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
92/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini väitti kaikille sukulaisille, tutuille ja työkavereillleen minun olevani narkkari. Maineeni kärsi pahasti. Pari kertaa annoin puhtaat huumetestit todisteeksi, ei riittänyt. Tosiasiassa en ollut koskaan koskenutkaan huumeisiin.

Vierailija
93/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin raskaana enkä tietäis et kuka on lapsen isä. olin muistaakseni tuolloin 16 ja ei mitää mahista raskaudelle :D

Vierailija
94/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tyttö väitti aikanaan kun oltiin alakouluikäisiä, mun varastaneen heiltä akvaarion, siis sellaisen isohkon, jota en olisi edes tyhjänä pystynyt lapsena kantamaan. Tämän tytön kaverit uskoivat kaiken ja mua kiusattiin pitkään asian takia. Kerran yksi näistä kiusaajista sitten tuli mun kutsusta meille katsomaan, näkyykö sitä akvaariota meillä kun kerran uskoi tuohon valheeseen, mitä musta levitettiin. Myöhemmin sain kuulla, että se naapurin tyttö oli rikkonut sen akvaarion itse suutuspäissään ja keksinyt sitten tuollaisen hätävalheen äidillensä kerrottavaksi. Ei kyllä mitään käsitystä, miten oli saanut asunnon kuivaksi kaikesta siitä vedestä, ennen kuin hänen äitinsä oli tullut töistä kotiin...

Vierailija
95/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin muka pannut bloggaaja Annika O:n poikaystävää silloin kun vielä seurustelivat.

Todellisuudessa olen ruma ja lihava, eikä minulla olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta saada niin upealta mieheltä.

Vierailija
96/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppis alkoi levittää rapussa varoituksia minusta, että olen kuulemma narkkari ja siksi vaarallinen. Kerran samaan hissiin joutuessaan eräs nuori nainen (kämppiksen kaveri) melkein kiljahti ja yritti perääntyä minut nähdessään "haluankin vähän liikuntaa ja mennä rappusia". Totuus oli se, että söin antibioottikuuria keuhkoputken tulehdukseen 1,5 vkoa ja kämppis kysymättä mitään vain tuijotti välillä jostain nurkasta kun otin aamulla ja illalla lääkkeen. Ja olin kiltti, siro pieni blondi "hurjan vaarallinen"...heh heh

Vierailija
97/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan edes tiedä niitä pahimpia juoruja itsestäni, mutta eksä on niitä tosi hyvä aloittamaan.

Milloin olen kavaltanut lapseni perinnön ja elän valheessa ja kaikki paljastuu kyllä ennen pitkää kun lapseni kasvavat. Olen seurustellut vain rahan vuoksi ja oikein nähtiin porukalla vaivaa sen asian eteen, että eroaisin ja etten eläisi niin pahasti valheessa.

Huomatkaa, että kaikki mikä elämässäni menee hyvin ja olen onnellinen niin on eksän mukaan valheessa elämistä ja sitten porukalla uusien tuttavuuksien kanssa puistellaan päätä kuinka olen niin hukassa ja säälittävä! En edes uskalla kysyä mitä hän on minusta keksinyt sillä yritän parhaani mukaan jättää ne omaan arvoonsa ja jos uudet akat ovat niin typeriä, että kaiken nielevät niin omapahan on asiansa. Ja akat typeränä kujertaa tän miehen ympärillä, oli sitten kyseessä parisuhde tai kaverisuhde.

Mikään muu niin säälitä kun lapset. Lapset joutuvat kuulemaan valheita äidistään, ihmisestä, joka pitää huolen ja välittää heistä. Jos haluavat isäänsä tavata niin noiden puheiden kuunteleminen on tapaamisen hinta. Joka kerta. Kurjaa ja vielä kurjempaa on kun noiden valheiden jälkeen miehen uusi nainen näkee tarpeelliseksi ja oikeudekseen tulla oikaisemaan minua lasten noudon yhteydessä. Mm. Moittimaan kuinka pitäisi käyttäytyä aikuismaisemmin eikä lasten aikana puhua (tämä siis miehen keksimä asia) ja lopuksi reppana kehtaa vielä naureskellen vähätellä minut ihmisenä kaikkineen alimpaan ja tämän kaiken LASTEN AIKANA. Lapsiakin nolotti naisen puolesta ja mies oli arvatenkin ihan vaikeana.

Nainen kai kuvittelee, että mies ei osaa pitää itse puoliaan ja puolusti miestä kun leijonaemo poikasiaan.

On se kumma kun erostamme on jo 13 vuotta ja vieläkin mun asiat kiinnostaa noin kovasti ja kuulen tämän tästä olevani kahvipöytäkeskustelun pääaihe.

Jospa se sitten helpottaa kun lapset täytää 18v?

Pyydä tuo uusi nainen ja ex-miehesi tapaamiseen. Sano, että olet väsynyt valheisiin ja että nyt käytte kaikki asiat läpi.  Kerrot siinä kummankin kuullen kaikki miehen valheet ja kysyt että miksi kertoo niitä. Luulisi loppuvan, ellei tuo nainen ole niin typerä, että uskoo sinun valehtelevan ja mikäli näin on niin voisit tuossa tapaamisessa pyytää miestä osoittamaan todistusaineistoa valheilleen.

Vierailija
98/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma harrastanut seksiä Junon kanssa kuutisen vuotta sitten.

Vierailija
99/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä annan S/M-sessioita miehille Helsingissä!

Tilanne oli todella nolo, kun eräs ala-asteen luokkakaveri -eronnut, lihonut, kaljuuntunut, masentunut- mies tuli ehdottamaan tosissaan savolaisessa pikkukaupungissa yökerhossa, että voisinko piiskata häntä kumisaappaisiin pukeutuneena. Hän kuulemma tiesi, että osaan asian.

Voi kiesus!

Vierailija
100/151 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin muka pannut bloggaaja Annika O:n poikaystävää silloin kun vielä seurustelivat.

Todellisuudessa olen ruma ja lihava, eikä minulla olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta saada niin upealta mieheltä.

Sikaiita :DDD:D