Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin juoru, mitä olet itsestäsi kuullut?

Vierailija
13.02.2016 |

Olin koulukiusattu 7- ja 8-luokat, ysillä sain vihdoin yhden ystävän. Tästä hyvästä alkoi kiertää juoru että olen oksettava lesbo. (en nyt tarkoira että lesboissa olisi mitään vikaa)

Lukion toisella luokalla ollessani mummuni kuoli. Näistä kiusaajista osa oli valitettavasti päässyt rimaa hipoen samaan lukioon. En tiedä vieläkään mitä kautta he saivat tietää asiasta mutta alkoi liikkua ilkeitä huhuja että olin vain tyytyväinen kun pääsin perintöön käsiksi. Johtui siitä että näytin kuulemma liian pirteältä että olisin voinut surra. En tiedä sitte, olisiko pitänyt keskellä koulua itkeä niin olisivat olleet tyytyväisiä.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vois kysyä noilta ihmisiltä tuolla töissä. 🤣

Jotain melko sakeeta. 

Vierailija
142/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet pahaa saat takaisin muuta kautta pahaa. Jos teet hyvää saat takaisin muuta kautta hyvää. Joka tämän ymmärtää on viisas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelin kuulemma huolella mieheni murhan ja murhasin tämän, jonka jälkeen pelottelin lapset hiljaiseksi raiskaamalla ja hakkaamalla heitä. Olen myös uhrannut pikkulintuja ja muita eläimiä saatananpalvontamenoissa, ja käyttänyt surmatun mieheni tuhkaa kulttimenoissa.

Liittyykö asiaan satanismista vaahtoavaa ääriuskovaista gynekologia tai lähihoitajaa joka osaa lukea kadonneita muistoja?

Vierailija
144/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun vanhemmat oli laskenut ikäni väärin ja oikeasti olin kolme vuotta vanhempi kuin aluksi luultiin. 8D Lähti varmaan liikkeelle siitä kun olin paljon muita pidempi.

Vierailija
145/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä on sen verran laimeaa, että ainoa juoru jonka olen kuullut itsestäni on se, että olisin muka joskus työskennellyt mallina. En ole eläissäni ollut yhdessäkään lehdessä, en televisiossa tai muutenkaan edustamassa mitään muotiin tai kosmetiikkaan liittyvää.

Vierailija
146/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on miljoona omaisuus ei ole sitä on enemmän.

Vierailija
147/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut vankilassa, olin homo, käytin huumeita, olin kiinnostunut pikkulapsista (siis seksuaalisesti). Nämä oli siitä pahoja että aikuisena sain selville että näitä juttuja oli levitelleet vanhempani.

Muiden keksimiä juttuja näiden lisäksi oli että olin kasvissyöjä, murhannut jonkun, rääkännyt ja tappanut eläimiä.

Nää jutut on seuranneet perässä vuosien ajan. Isän hautajaisissakin sukulaiset ja vanhempien naapurit kyräili ja katso pitkää.

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen mun synnyinpaikkakunnan saa vapaasti nukettaa. En itke sekuntiakaan.

Ja viimeiseksi paras juttu. Nykyisellä paikkakunnallani tuli kotiseudun yks tuttu vastaan niin se ei millään uskonut että olen minä koska hän tiesi VARMASTI että olin kuollut!

Vierailija
148/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet pahaa saat takaisin muuta kautta pahaa. Jos teet hyvää saat takaisin muuta kautta hyvää. Joka tämän ymmärtää on viisas.

Se vaan ei ole totta.

Vierailija
149/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen adoptoitu. Ei ole totta. Mutta vanhempani antoivat kaksoisveljeni adoptioon. Sitä ei muut tiedä. Olen varmaan joka tietää asiasta. Kuulin kerran lukioikäisenä kun vanhempani puhuivat asiasta. Eivät tienneet että olin nurkan takana.

Vierailija
150/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erään vieraan henkilön lapsen isä. Sukulaiset jopa halusivat kutsua tuon naisen ja hänen tyttärensä johonkin sukujuhliin ja kyselivät minulta puhelinnumeroa.

Vierailija
151/151 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun toisen miehen kanssa parisuhteessa. Ei, se on aikuinen poikani joka tuli ulkomailta käymään.