Naurettavin juoru, mitä olet itsestäsi kuullut?
Olin koulukiusattu 7- ja 8-luokat, ysillä sain vihdoin yhden ystävän. Tästä hyvästä alkoi kiertää juoru että olen oksettava lesbo. (en nyt tarkoira että lesboissa olisi mitään vikaa)
Lukion toisella luokalla ollessani mummuni kuoli. Näistä kiusaajista osa oli valitettavasti päässyt rimaa hipoen samaan lukioon. En tiedä vieläkään mitä kautta he saivat tietää asiasta mutta alkoi liikkua ilkeitä huhuja että olin vain tyytyväinen kun pääsin perintöön käsiksi. Johtui siitä että näytin kuulemma liian pirteältä että olisin voinut surra. En tiedä sitte, olisiko pitänyt keskellä koulua itkeä niin olisivat olleet tyytyväisiä.
Kommentit (151)
Yläasteella meidän kaveriporukkamme oli lesboJENGI. Luultavasti nimitys tuli siitä, kun pari meistä lyhensi hiuksiaan eikä kellään siinä vaiheessa ollut vielä seurustelukumppania. Voi pojat..
Kuulemma minut oli nähty vetämässä röökiä jossain, missä päinkään en ollut käynyt. Olivat muka niin varmoja asiasta. En ollut edes kokeillut tupakkaa ja olin oikeastaan varsin tupakkavastainen. Tämä tapahtui teini-iässä.
Vaimoni kuoli. Kaveri tuli huolestuneena juttelemaan kun olin kuulemma masennuksessani alkanut käyttää kovia huumeita. Tämä siinä kohtaa kun lopultakin olin saanut itsestäni sen verran irti, että aloin yrittää ihminen seuraan. Totesin hänelle alkaneeni käyttää heroiinia, unilääkkeitä, kokaiinia sekä satunnaisesti LSD:tä ja pyysin sitten painumaan vttuun kun vielä omin jaloin pääsee..
En päästä lastani ulos ja jätän sen yksin kotiin. Minusta on tehty jopa ilmoitus kun niin harvoin lapsen kanssa ulkona. Tosiasiassahan mulla ei edes ole lasta, siskontyttö vain tulee monta kertaa kuussa mulle hoitoon. Sisko tuo hänet aina kävellen ja etupihan puoleisen tien kautta. Asun rivarissa jossa molemmilla puolilla menee tie ja takapihat on vastakkain. Tää kyylä asuu siellä takapihan puolella.
Vempale kirjoitti:
Nyt v*tuttaa! Kuulin juuri kavereilta että Soldiers Of Odinin tyypit olivat levittäneet isämmaallisessa tapahtumassa huhua että minä ja muu rinki ollaan homoja. Totuushan on että yritin saada nuo piirit luopumaan väkivalta fantasioista ja siirtymään meidän runkkurinki porukoihin, toimintaan joka on tuottanut todistettvasti tulosta. Taitaa nuo piirit olla oikeasti vain väkivaltaisia idiootteja niinkuin väitettän, kun ei väkivallaton tehokas keino kelpaa. Pakko sanoa että olen aika pettynyt vaikka en itekkään mikääsn pasifisti ole.
No homojahan te kaikki ootte. Tuutte mielenosotuksiin ja tapahtumiin munat kovina ja pylly rasvattuna. Kiimasta kiiluvilla silmillä etsitte viattomia uhreja joita kokeilette houkutella sodomiittisiin harrastuksiin ja mitä nuorempia sen kovempi yritys. Olis parempi jos ette enään näyttäis naamaanne/ kullejanne patrioottien tapahtumissa! SoO foever!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vempale kirjoitti:
Nyt v*tuttaa! Kuulin juuri kavereilta että Soldiers Of Odinin tyypit olivat levittäneet isämmaallisessa tapahtumassa huhua että minä ja muu rinki ollaan homoja. Totuushan on että yritin saada nuo piirit luopumaan väkivalta fantasioista ja siirtymään meidän runkkurinki porukoihin, toimintaan joka on tuottanut todistettvasti tulosta. Taitaa nuo piirit olla oikeasti vain väkivaltaisia idiootteja niinkuin väitettän, kun ei väkivallaton tehokas keino kelpaa. Pakko sanoa että olen aika pettynyt vaikka en itekkään mikääsn pasifisti ole.
No homojahan te kaikki ootte. Tuutte mielenosotuksiin ja tapahtumiin munat kovina ja pylly rasvattuna. Kiimasta kiiluvilla silmillä etsitte viattomia uhreja joita kokeilette houkutella sodomiittisiin harrastuksiin ja mitä nuorempia sen kovempi yritys. Olis parempi jos ette enään näyttäis naamaanne/ kullejanne patrioottien tapahtumissa! SoO foever!!!!
Taidat olla se Odinin pyllistäjä joka vonkas parrua kakkoseen. Et saanu koska ei olla homoja, tehdään vain tarkoin harkittuja iskuja ja sekös sua kyrpii. Jos nämä v*ttuilut ei lopu alan julkaisee nimiä tyyliin kuka teki ja mitä ja kenen molo oli poskessa 2012 Homma-miitissä.
Olin kuulemma halunnut maata pomoni kanssa ja hän ei taas halunnut seksiä mun kanssani, niin suutuin siitä ja nostin jutun seksuaalisesta häirinnästä.
Tuo on siis sen esimiehen kertoma tarina jonka kuulin myöhemmin tuttavalta samalla työpaikalla.
Totta oli niteeksi; olin nostanut äläkän mutta se liittyi esimieheni törkeään käytökseen enkä missään nimessä olisi halunnut nähdä sitä nilkkiä muutenkaan vapaa-ajallani, saati sitten ilman vaatteita. Puistattava ajatuskin.
Tuo äläkkä päättyi siten että esimieheni sai työpaikalta jo toisen kirjallisen varoituksensa samasta käytöksestä.
Mua lähinnä naurattaa tuo juoru, ja säälittää ne jotka siihen uskoo. Oletan kuitenkin että niitten määrä on häviävän pieni :)
Vempele kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vempale kirjoitti:
Taidat olla se Odinin pyllistäjä joka vonkas parrua kakkoseen. Et saanu koska ei olla homoja, tehdään vain tarkoin harkittuja iskuja ja sekös sua kyrpii. Jos nämä v*ttuilut ei lopu alan julkaisee nimiä tyyliin kuka teki ja mitä ja kenen molo oli poskessa 2012 Homma-miitissä.
Hommatkaa huone! Ketään ei kiinnosta kenen "parru" on ollut kenenki kakkosessa.
Vierailija kirjoitti:
Vempele kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vempale kirjoitti:
Kyllä mua ainakin kiinnostaa!
Mä olin kuulemma äitiyslomalla, ei voinut pyytää töihin. Tosiasiassa olin äitiysloman sijaisena toisessa työpaikassa.
Olin iskenyt kuljetus firman omistajan, oikeesti oli tavallinen rekkakuski.
Yläasteella en halunnut harrastaa seksiä koulunvessassa meidän luokkalaisen pojan kanssa joten seuraavana päivänä olin neitsyt uskovainen joka säästää itseään avioliittoon mutta otan kyllä poskeen jos maksetaan??? Eihän tossa edes ole mitään järkeä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vempele kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vempale kirjoitti:
Kyllä mua ainakin kiinnostaa!
Sama. Taitaa Homma-forumilla olla nyt jännäkakat housussa useammalla.
Olin kuulemma palannut juuri äitiyslomalta (oikeasti olin opiskelemassa ja palasin kesäksi töihin). Mulla oli kuulemma jo useampi lapsi. Siinä istuin ja kuuntelin tarinaa omasta elämästäni. Inttivät vielä vastaan, kun heitä oli kuulemma ollut useampi jotka tiesivät asiasta. Ei ole ensimmäistäkään lasta enkä ole ollut ikinä edes raskaana... :)
Mulle kuulema tehtiin 15 vuotiaana abortti, ja äiti lohdutti minua sairaalassa. Mutta mulle ei saa asiasta puhua kun on kuulema arka paikka... sinällään mielenkiintoista, kun juorun levittäjä oli oma äiti. Ja neitsyydrnkin menetin 18 vuotiaana.. et niinkun mitä vit...? ,no kaikkee mahdollista on meidän perheessä tapahtunut. En ole vuosiin ollut enää tekemisissä.. wonder why?
Oliko niitä parruttajien nimiä tiedossa. Ne juorut että olisin kiinnostunut miehistä pitävät 101%:sesti paikkansa paskapuhetta sen sijaan oli se että olisin nussinut matikan maikkaa pyllyyn, olin lähinnä ottavana osapuolena.
Naapurimme ero oli minun syytäni (olin siis suhteessa naapurin mieheen).
Ja naapuripariskunnan vaimo olisi sitten lyönyt minua kotiovellamme tästä syystä.
Totuus : jutteli naapurin miehen kanssa KERRAN postilaatikolla, emme ehtineet olla naapureita kuin pari kk enkä edes tuntenut heitä.
Hyvä ystäväni menehtyi muutama viikko sitten vaikeaan sairauteen.
Yhteinen tuttavamme, semmonen melko sekoboltsi jätkä kuulemma levittää nyt musta ihme juorua, että mä olisin muka syönyt aina tän ystäväni lääkkeet.
En edes tiedä, mitä lääkkeitä ystävä joutui ottamaan.
Tää juoruilija vois itse tarkistaa lääkityksensä. Oli näköjään kova kolaus itsetunnolle, kun en lämmennyt hänen iskuyrityksilleen.
Entisessä työpaikassa naiset oli sanonu yhdelle työntekijälle että mulla on kamala ripuli 🤣🤣🤣🤣 siis vaan päästä keksineet. Lol.
Muuan tyttö levitti minusta 9. luokalla kaikenlaisia juoruja. Kuuluimme hetken aikaa erääseen erittäin sekavaan porukkaan, joka koostui ikäisistämme ja vähän nuoremmistakin tytöistä sekä lähes parikymppisistä jätkistä. Erään viikonlopun jälkeen tuo tyttö juoruili minusta koulussa, että olin edellisessä illanvietossa juonut yksinäni pullollisen vodkaa, vetänyt heroiinia, ottanut kaikilta porukan jätkiltä suihin... Ja ties mitä. Kertomus vaihteli eri ihmisten keskuudessa, mutta sain kyllä kuulla kaikki versiot koulukavereiltani. Juorut levisivät niin, että päädyin lopulta rehtorin kuulusteluun.
Kyseinen illanviettohan oli oikeasti mennyt niin, että olin juonut ehkä pari juomaa ja istunut syrjässä sohvalla, ujo kun olin. Myöhemmin sain kuulla eräältä toiselta paikalla olleelta kaveriltani, että tuon tytön poikaystävä oli illan jälkeen kehunut minua nätiksi, mistä tyttö otti nokkiinsa ja päätti siksi levittää noita juoruja. Tosiasiassa hänellä itsellään oli melko kyseenalainen maine. Tapauksen jälkeen lakkasin kyllä liikkumasta tuossa porukassa, tajusin etteivät olleet oikein minun tyyppisiäni ihmisiä.