Naurettavin juoru, mitä olet itsestäsi kuullut?
Olin koulukiusattu 7- ja 8-luokat, ysillä sain vihdoin yhden ystävän. Tästä hyvästä alkoi kiertää juoru että olen oksettava lesbo. (en nyt tarkoira että lesboissa olisi mitään vikaa)
Lukion toisella luokalla ollessani mummuni kuoli. Näistä kiusaajista osa oli valitettavasti päässyt rimaa hipoen samaan lukioon. En tiedä vieläkään mitä kautta he saivat tietää asiasta mutta alkoi liikkua ilkeitä huhuja että olin vain tyytyväinen kun pääsin perintöön käsiksi. Johtui siitä että näytin kuulemma liian pirteältä että olisin voinut surra. En tiedä sitte, olisiko pitänyt keskellä koulua itkeä niin olisivat olleet tyytyväisiä.
Kommentit (151)
Olisin muka harrastanut seksiä vieraan miehen kanssa, kun oma mies olisi tullut kotiin ja yllättänyt sängystä!! Tämä sanottiin päin näköä oman miehen ollessa vieressä :D
7-luokalla enoni tuli hakemaan minut koulusta viikon ajan koska isäni oli joutunut sairaalaan (hän kuskasi minua yleensä)
Tämän jälkeen kikateltiin että seurustelen nelikymppisen äijän kanssa, olivat nähneet kuinka suutelimme. Todellisuudessa eno halasi minua autossa kun olin ihan rikki isän takia. Tämä "tieto suudelmasta" levisi jopa opettajien korviin ja asiasta saatiin oikein kunnon show aikaan.
Sain lapsen nuorena, 18-vuotiaana. Joku entisistä yläastekavereistani, jota en ollut nähnyt moneen vuoteen, koska muutin lukion vuoksi toiselle paikkakunnalle, oli levittänyt juttua, että olen narkomaani ja että lapseni on huostaanotettu. En siis ollut käyttänyt huumeita yläasteella tai muutenkaan hoitanut asioita huonosti, päinvastoin olin kiitettävä oppilas. Syynä typeriin juoruihin oli varmaan vain ihmeen sitkeässä elävä ajatus siitä, nuoret äidit ovat automaattisesti vastuuttomia.
Kolmekymppinen ruotsinope antoi mulle lukiossa tukiopetusta kun olin ysillä ollut poikkeuksellisen kehno ruotsissa. Kirjoitin kuitenkin magnan. Kaikki luuli, että me seurusteltiin ja juoruaminen meni niin pitkälle, että rehtori joutui jututtamaan ruotsinopettajaa. Nauratti jälkeenpäin. Kaikkea sitä kateelliset keksii.
Erehdyin lämmittelemään ystävyyttä ex poikaystävän kanssa. Tuo alkoi sitten syylistämään minua siitä että minulla oli ollut muita miehiä hänen jälkeensä. Useista suhteista (nainen) saa kuulemma "sellaisen maineen". Lopetin yhteydenpidon välittömästi mutta perässä tuli vielä viesti että mies oli kuullut juttua että olen "yleinen miesten sortaja". En tuolloin edes käynyt paljon baareissa ja vielä harvemmin sieltä lähdin jonkun satunnaisen kanssa. Miehellä on mm. persoonallisuushäiriö joten uskon että joko keksi ihan päästään tai korkeintaan kuullut saman nimisestä naisesta jotain ja laskenut että 1+1=3 ...
Olen saanut kuulla kyliltä varmaa tietoa, jonka mukaan meillä on rahaa kuin roskaa miehen yrittäjyyden ansiosta. On uusi kuuden hevosen talli kaikkine mukavuuksineen ja talo on remontoitu lattiasta kattoon suunnilleen kullatuksi lukaaliksi. Tosiasiassa yrityksestä ei ole voitu nostaa vielä yhtään palkkaa, kakso eläkepollea asustelee puolikylmässä vanhaan navettaan nikkaroodussa tallissa, taloa on nakuteltu asuttavakso hartiapankilla ja kierrätystavaroilla. Kateelliset huutelee, mutta kukaan ei kehtaa suoraan kysyä.
Olen kuulemma helvetin rikas ja harrastan kaikkien kanssa seksiä kun soitan cover bändissä ja heitämme vähän keikkaa. Kaljatuoppipalkalla todellisuudessa lähes mennään.
Töissä kolmikymppisenä, että olen lesbo. No oon vaan hiljainen enkä koskaan selitä miesasioita kahvitauolla kuten jotkut. Tykkään yksityisyydestä
Olen lesbo ja lapseni on vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Töissä kolmikymppisenä, että olen lesbo. No oon vaan hiljainen enkä koskaan selitä miesasioita kahvitauolla kuten jotkut. Tykkään yksityisyydestä
Mä olen kans about sun ikäinen ja sinkkumies. Luulevat tämän takia homoksi. Huvittaa.
Minuakin pidetään lesbona 😂 3-kymmpinen sinkku, enkä huutele omista asioistani. Pikkujouluissakaan en halunnut lähteä 45v nainisissa olevan työkaverin tykö jatkoille, vaikkei vaimo ja lapset olleet edes kotona! Selkeä lesbo siis 😅 Kaiken lisäksi pidän urheilusta!
VAnhemmat omistaa vähän metsää ja kaikki luulee että ollaan jotain sikarikkaita kitupiikkejä. Aika moni taitaa suomessa omistaa metsää. :D
Täällä yksi lesbo lisää! Tapailen miehiä, mulla on pitkät hiukset ja suht naisellinen tyyli, joten en voi selittää tätä muulla kuin katkerien tai kateellisten yrityksenä nollata mua.
Olin suurimman osan ala-astetta ja koko yläasteen kiusattu. Nämä sijoittuvat yläasteelle. Minusta oli ihan koko ajan jotain liikkeellä, mutta laitan nyt jotain. Olin ja olen aina ollut hiljainen, joten olin aika täydellinen kiusaamiskohde.
1. Olin kuulemma lesbo, joka nuoleskeli kaverinsa kanssa keskellä koulun käytävää. Veti ihan kielisuudelmia ja kaikkea. Tästä oli kuulemma videoita ja kuvia. Todellisuus = Siihen aikaan en ollut pussannut vielä ketään. Kertaakaan En tyttöä, en poikaa. Olin 13v.
2. Olin 6kk sisään 6 kertaa raskaana ja tein kolmesti abortin. Todellisuus = Tämä oli sitä aikaa, kun en ollut edes pussannut ketään. Tai edes pitänyt kädestä. Olin 13v.
3. Suunnittelin kuulemma kouluampumista ja vihaan kaikkia koulun oppilaita. Minulla oli kuulemma pitkä lista oppilaista, jotka tulen tappamaan. Todellisuus = ... Vituttaa vieläkin tämä juoru. En vihannut ketään. En tykännyt kenestäkään. Sellainen passiivinen fiilis, ei tunteita suuntaan tai toiseen. Ja en todellakaan ajatellut järjestää mitään kouluampumista! Ei käynyt kertaakaan mielessä. Olin 14v.
4. Minulla on skitsofrenia ja olen sen takia suljetulla osastolla. Todellisuus = Olin pari päivää poissa koulusta, koska olin kuumeessa. Olin 15v.
Ahh yläaste, ei ole ikävä <3
N18
Musta liikkuu niin paljon juoruja ja ilkeitä juttuja että välillä toivon kuolevani. Olen koulukiusattu ja tulen todella huonoista oloista. Perheessäni on mielenterveys- ja päihdeongelmia ja minut huostaanotettiin ensimmäisen kerran 11-vuotiaana. Huonon taustani takia suurin osa ihmisistä luulee minun olevan narkomaani. Olen jopa kuullut juoruja että minua on hyväksikäytetty lapsena. Jopa minulle tuntemattomatkin ihmiset tuntuvat tietävän elämästäni enemmän kuin minä itse. Minua vältellään ja kiusataan. En voi edes puolustautua ja kertoa miten asiat oikeasti ovat kun kaikki tämä juoruilu tapahtuu selkäni takana. Hävettää myöntää mutta jätin viime keväänä yliopiston pääsykokeen väliin vain sen takia että pelkäsin kohtaavani siellä entisiä kiusaajiani. Toivon vain että ihmiset lopettaisivat piinaamiseni, elämäni on muutenkin jo tarpeeksi vaikeaa.
Söin töissä aamupalaksi kaurapuuroa, koska siellä ei ollut muutakaan ja tuli nälkä. Työkaveri, joka ei ole koskaan nähnyt minua puurokupin ääressä veti siitä johtopäätöksen, että minulla on nyt joku omituinen ruokahimo. Ruokahimoja ei voi tietenkään tulla mistään muusta syystä kuin siitä, että on raskaana. Tätä sitten levitteli pitkin kylää. Paitsi että en ollut raskaana, enkä himoinnut sitä puuroa. Oli vaikeaa saada kitkettyä juorua, joka meinasi saada aivan liian suuret mittasuhteet kun ei sitä vauvaa alkanut kuulua. Oli työ katkoa huhuilta siivet, kun alkoi kulkemaan sivujuoruja, että olen tehnyt abortin tai saanut keskenmenon. No siitä oletetusta abortista sitten vedettiin johtopäätöksiä, että olen abortoinut, koska lapsi ei kenties ollut mieheni tekosia jne. Ja kaikki tämä yhden vaivaisen PUUROANNOKSEN TAKIA!
Olen laitosnuori, eli poltan tupakkaa, käytän alkoholia ja huumeita. Olen myös huono koulussa ja panen jokaista vastaantulevaa miestä, yleensä rahaa tai alkoholia vastaan.
Oikeasti olen ollut viimeiset 5v laitoksessa ja pääsen pois, kun täytän 18-v. Olen nyt 16-v. Se juoru on totta, olen laitosnuori. Nuo muut eivät. Olen laitoksessani ainoa, joka ei polta tupakkaa, tai käytä tai ole käyttänyt alkoholia. Niinkuin ikinä. Myöskään huumeita en ole koskaan kokeillut, enkä tule kokeilemaan. Olen myös kaveripiirissäni ainoa, joka ei polta, tai käytä alkoholia, mutta se on kavereille ok ja se on minulle ok. En ole ikinä kokenut tarvetta edes kokeilla mitään noista kolmesta. En ole ikinä seurustellut, enkä myöskään ole ikinä harrastanut seksiä. Koulu? Olen lähes kympin oppilas. Syy laitoksessa asumiseen? Kotiolot.
Sairastuin vakavasti, olin 2 kk sairaslomalla ja palasin töihin alipainoisena, kalpeana ja kyynärtaipeet täynnä verikokeiden neulanreikiä. Sain myöhemmin kuulla olevani narkkari.
17, siis miten puuroannoksesta voi kehittää tuommoisen stoorin :D Ei ainakaan mielikuvituksesta ole puutetta.
Onpas meitä lesboja näköjään paljon ;)
Ap
Jouduin sairaalaan kuukaudeksi, niin olin kuollut, myin alaikäisille tupakkaa työpaikaltani ja olin lesbo koska mulla oli hyvä perse ja lyhyet hiukset ja pojat ei tykänny musta.