Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin juoru, mitä olet itsestäsi kuullut?

Vierailija
13.02.2016 |

Olin koulukiusattu 7- ja 8-luokat, ysillä sain vihdoin yhden ystävän. Tästä hyvästä alkoi kiertää juoru että olen oksettava lesbo. (en nyt tarkoira että lesboissa olisi mitään vikaa)

Lukion toisella luokalla ollessani mummuni kuoli. Näistä kiusaajista osa oli valitettavasti päässyt rimaa hipoen samaan lukioon. En tiedä vieläkään mitä kautta he saivat tietää asiasta mutta alkoi liikkua ilkeitä huhuja että olin vain tyytyväinen kun pääsin perintöön käsiksi. Johtui siitä että näytin kuulemma liian pirteältä että olisin voinut surra. En tiedä sitte, olisiko pitänyt keskellä koulua itkeä niin olisivat olleet tyytyväisiä.

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin olen kuullut itsestäni mitään juoruja, mutta kerran kuulin sattumalta, kun kaksi kollegaa keskenään päätteli, että minulla ja miespuolisella työkaverillani on suhde, koska meillä lentää samansorttinen huumori, välillä vähän rietaskin. Olen kyllä ihan onnellisesti naimisissa, eikä meillä ole koskaan näiden 20 vuoden aikana ollut minkäännäköistä säpinää tuon työkaverin kanssa.

Vierailija
42/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelin kuulemma huolella mieheni murhan ja murhasin tämän, jonka jälkeen pelottelin lapset hiljaiseksi raiskaamalla ja hakkaamalla heitä. Olen myös uhrannut pikkulintuja ja muita eläimiä saatananpalvontamenoissa, ja käyttänyt surmatun mieheni tuhkaa kulttimenoissa.

Anneli? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma viimeisillään raskaana ja äidiltäni udeltiin laskettua aikaa.. Todellisuudessa olin ollut liikenteessä 8 kk:n ikäinen vauva kantorepussa. Ei sitten ollut tämä utelija huomannut, että "raskausvatsallani" oli iloisesti heiluvat jalat..

Vierailija
44/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tuo että olen lesbo. Vieläkin sitä juorutaan vaikka olen ollut mieheni kanssa yhdessä 4 vuotta. Tuntuu että kaikkia, jotka eivät heti 12-vuotiaana ole olleet parisuhteessa, luullaan kaappihomoiksi. Mun yhdellä sukulaisella vasta paha tilanne onkin, hän on 50 v eikä ole koskaan ollut naimisissa, (on ollut kyllä tyttöystäviä) niin häntä pidetään homona myös naapurikunnissa. Että tämmöistä maalla... 

Yläasteella musta juoruttiin myös, kuinka olen hullu skitsofreenikko joka pitäisi laittaa suljetulle.

Vierailija
45/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani yläasteella rintani ottivat kunnon kasvupyrähdyksen ja noin vuodessa rintani kasvoivat B:stä D:hen ja pari kuukautta lisää, niin kuppi oli E. Olin 165cm/50kg, joten tästä lähti liikkeelle juoru, että olin ottanut silarit. Ihan aidot ovat, nykyään F ja painoa 52kg. Tämä sattuu kulkemaan suvussa, geenit, ja on muuten aivan järkyttävät venymisarvet rinnoissa vieläkin.

N20

Vierailija
46/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbouskomuksia mullakin! Eksäni levitti erottuamme juorua, että minulla on salasuhde hyvän (naispuolisen) ystäväni kanssa. Hän kertoili kavereilleen kuinka minä olin jättänyt hänet tämän ystäväni takia ja olimme kuulemma muuttaneet jo saman katon alle. Oli siinä naurussa pidättelemistä, kun ystäväni oli juuri samoihin aikoihin aloittanut treffailun erään miehen kanssa, joka liikkui eksäni kanssa samoissa piireissä ja tämä mies sattui kuulemaan eksäni tarinat. Ja kaikki tämä perustui siihen, että tällä ystävälläni oli lyhyet hiukset eikä hän pukeudu kovin naisellisesti, joten hänen oli pakko olla lesbo.

Vierailija
47/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi lesbo. Ylä-asteelta saakka lähtenyt tämä juoru. Joskus 20-vuotiaana ihmettelin kun baarissa monesti naiset tulivat iskemään/tarjoilivat drinkkejä jne.. Olen kuulemma myös kasvissyöjä. Minulla on silikonitissit ja kaksi lasta, jotka on otettu huostaan. Todellisuudessa minulla ei ole silareita eikä lapsia. Olen myös hullu/sekopää, johon ei kannata tutustua. Moni uusi tuttavuus, joihin olen tutustunut ovat sanoneet "Sä ootki tosi mukava, vaikka kuullutkin ihan muuta" Onneksi on itsetunto ja luottamus kasvanut sen verran, että ei jaksa kiinnostaa nämä juorukellojen omat jutut, säälittää vaan ne tyypit.

Vierailija
48/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

47, ikävää, pystytkö juoksemaan tai miten muuten rinnat haittaavat elämääsi? :( Et varmaankaan voi nukkua vatsallasi?

Ap

Vierailija
49/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut nähtiin työpäivänä lounastamassa komean miehen kanssa ja siitäpä juttu levisi, että petän aviomiestäni tämä lounastuttavan kanssa. Kovin olivat ihmiset huolissaan, kun perheellinen nainen ja äiti rupeaa sillä tavalla avoimesti sähläämään.  Se komea lounasseuralainen kuitenkin sattui olemaan aviomieheni, joten kohina lähinnä huvitti. Kukaan ei edes yrittänyt selvittää asian oikeaa laitaa.

Vierailija
50/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin haukkunut toista tyttöä "lautakasaksi", samaan aikaan itsellänikään ei ollut kyllä minkäänlaista rintavarustusta.

Vierailija
51/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12v, kun musta alettiin juoruta, että olisin lesbo. Jonkun aikaa sitä yritin oikoa, mutta eihän siitä mitään apua ollut. Paras käänne jutussa oli tosin se, kun n. 16-vuotiaana tajusin oikeasti olevani lesbo. Eli oliko ne juoruilijat nyt sitten oikeassa vai ei, hankala sanoa. :D 

Vierailija
52/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelin kuulemma huolella mieheni murhan ja murhasin tämän, jonka jälkeen pelottelin lapset hiljaiseksi raiskaamalla ja hakkaamalla heitä. Olen myös uhrannut pikkulintuja ja muita eläimiä saatananpalvontamenoissa, ja käyttänyt surmatun mieheni tuhkaa kulttimenoissa.

Anneli, Sinäkö se siellä?

Vierailija
53/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47, ikävää, pystytkö juoksemaan tai miten muuten rinnat haittaavat elämääsi? :( Et varmaankaan voi nukkua vatsallasi?

Ap

En ole juossut vuosiin :D Edes urheilurintsikat päällä en juokse ja joo, myöskään vatsallaan nukkuminen ei onnistu. Isoimpia haittoja on se, että joudun tilaamaan rintsikat erikoisliikkeistä, koska ei missään H&M:llä ole tarpeeksi isoa kokoa ja se on kallista opiskelijalle. Myös selkäkivut ovat päivittäisiä. Olen alkanut harkitsemaan Rintojen pienennysleikkausta.

Nro 47

Vierailija
54/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suurimman osan ala-astetta ja koko yläasteen kiusattu. Nämä sijoittuvat yläasteelle. Minusta oli ihan koko ajan jotain liikkeellä, mutta laitan nyt jotain. Olin ja olen aina ollut hiljainen, joten olin aika täydellinen kiusaamiskohde.

1. Olin kuulemma lesbo, joka nuoleskeli kaverinsa kanssa keskellä koulun käytävää. Veti ihan kielisuudelmia ja kaikkea. Tästä oli kuulemma videoita ja kuvia. Todellisuus = Siihen aikaan en ollut pussannut vielä ketään. Kertaakaan En tyttöä, en poikaa. Olin 13v.

2. Olin 6kk sisään 6 kertaa raskaana ja tein kolmesti abortin. Todellisuus = Tämä oli sitä aikaa, kun en ollut edes pussannut ketään. Tai edes pitänyt kädestä. Olin 13v.

3. Suunnittelin kuulemma kouluampumista ja vihaan kaikkia koulun oppilaita. Minulla oli kuulemma pitkä lista oppilaista, jotka tulen tappamaan. Todellisuus = ... Vituttaa vieläkin tämä juoru. En vihannut ketään. En tykännyt kenestäkään. Sellainen passiivinen fiilis, ei tunteita suuntaan tai toiseen. Ja en todellakaan ajatellut järjestää mitään kouluampumista! Ei käynyt kertaakaan mielessä. Olin 14v.

4. Minulla on skitsofrenia ja olen sen takia suljetulla osastolla. Todellisuus = Olin pari päivää poissa koulusta, koska olin kuumeessa. Olin 15v.

Ahh yläaste, ei ole ikävä <3

N18

tuo viimenen.. mä olin yläasteella puheiden mukaan ollu 3 vko sairaalassa syömishäiriön takia, eli olin sen pari päivää flunssassa kotona. ja nut muutkin kuulostaa tutulta, aina niitä paskajuttuja sai kuulla :/

Vierailija
55/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain sanomaan että ihmiset ovat ihan helvetin ilkeitä ja sairaita!

Vierailija
56/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn yhteen juoruun. Olin vuosia sitten yhden parikymppisen miehen kanssa ekoilla nettitreffeillä. Halusi kuitenkin tavata, vaikka minulla oli hoidossa muutaman vuoden ikäinen siskontyttö.

Juotiin kahvilassa kahvit ja mies halusi viedä meidät lähistölle tulleeseen tivoliin.

Muutamaa vuotta myöhemmin sitten törmättiin ja mies kertoi tuttunsa kyselleen joitakin kuukausia treffien jälkeen miten miehen vaimo ja lapsi voi. Ei ollut heti tajunnut miksi hänellä olisi ollut vaimo ja lapsi, mutta selvisi että joku tutun tuttu oli meidät nähnyt tivolissa ja vetänyt johtopäätöksen.

Vierailija
57/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitkään ulkomailla asunut isäni on kuulemma pahemman luokan talousrikollinen, joka pakoilee Suomen poliisia. Ja rahaa on kuin roskaa, myös minulla.

Oikeasti pappa asuu piskuisessa vuokrayksiössä, ja eläkkeensä riittää juuri ja juuri elämiseen. Sakot on kerran saanut, ylinopeudesta. Minäkin olen köyhä, vaikka käynkin usein oikein ulkomailla häntä tapaamassa. Oikeasti lentoliput ovat nykyään hyvin edullisia.

Olen myös kiivennyt pomon reittiä pitkin, kun sain ylennyksen. Kuulemma. Ja olen lesbo, kun en lämmennyt 20v vanhemman äijän lähentelyille.

Vierailija
58/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muutama luokkalaiseni päättivät että minulla oli anoreksia, koska en syönyt heidän mielestään tarpeeksi ruokaa koulussa. (Olen aina ollut huono syömään "oikeaa" ruokaa + rupesin muutaman vuoden jälkeen tuosta vegetaristiksi ja välttelin jo tuolloin lihan syöntiä = söin lähinnä salaattia).

- Olin kuulemma vilauttanut vahingossa pillukarvojani jonkun tunnin aikana koulussa? Ajelin kyllä siihen aikoihin melkein kokonaan paljaaksi, enkä muista kävelleeni missään housut kintuissa, joten ei mitään hajua mistä tämä juoru on edes voinut saada alkunsa.

- Olin lesbo, koska satuin tulemaan hyvin toimeen yhden tytön kanssa (joka kyllä itse seurusteli pojan kanssa). 

- Kämppikseni mukaan olin neitsyt ja elin selibaatissa, koska en kokenut tarpeelliseksi raportoida hänelle puuhailuistani, enkä ollut kiinnostunut kun hän yritti parittaa minua milloin minkäkin puolituttunsa kanssa. Varmaan epäili tietenkin myös lesboksi, en ole ikinä ottanut asiasta selvää.

- Koska olin hiljainen jne ujo oppilas kolussa ja olin kavereita kympin oppilaiden kanssa, minullakin oli sitten tietenkin kympin ka ja olin myös kuulemma uskovainen. Todellisuudessa kasin ka ja ketään perheessäni ei ole erityisen uskovainen, itse olen jo lapsena ajatellut joulupukin ja jeesuksen olevan aika samaa tarinaa.

Vierailija
59/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokalla (siis silloin 7v) kävelin koulusta kotiin luokkalaiseni pojan kanssa, jonka jälkeen joku oli keksinyt että tämä poika oli näyttänyt minulle matkalla mustelman pepustaan (!) mikä sitten tietysti tarkoitti, että tykättiin toisistamme. Yritin tietysti kiistää koko jutun, mutta minua ei uskottu. Tämä tapaus oli minulle niin traumaattinen etten uskaltanut jutella pojille n. kymmeneen vuoteen oikein mitään :D

Vierailija
60/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset kotipaikkakuntalaiset (pikkukylä) levittivät huhua, että minulla olisi lapsi. Olin 17 v. neitsyt.