Ootteko kattoneet True Bloodia? [sis. kuvan kuumasta miehestä]
Siis vähänkö toi Alcide on kuuma!! Niin karsimaattinen!
Jos joku ei tiedä, niin tässä kuva: http://img2.timeinc.net/people/i/2014/specials/bachelors/sneak-peek/joe…
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Joo katsoin koko sarjan sitä mukaa kun ilmestyi :D Itse tykkäsin enemmän Alexander Skarsgårdista.
Aijaa, mua se ei sytyttäny jotenkaan ollenkaan :D -ap
Katsoin joitain kuukausia sitten koko sarjan varmaan kolmessa viikossa :D tykkäsin tosi paljon, mutta vihasin kyllä Alcidea! Bill all the way <3
Eric oli ihana! Ja sen ja Sookien välinen UST oli herkullista seurattavaa :)
Täh? Johan tää sarja on loppunutkin jo aikapäiviä sitten. Oli kuuma puheenaihe joskus silloin kun se alkoi 7-8 vuotta sitten.
Kirjassa Sookie meni naimisiin Ericin kanssa ja deittaili sitä ihmistiineri Quinniä. :(
Ja kirjassa Sookiella on demoni-kummisetä, jolta se sai sen ajatustenlukutaidon, se ei liity mitenkään siihen keiju-juttuun.
Kannattaa katsoa magic miket, jos alciden näyttelijä miellyttää silmää ;)
Mä olen kyl sitä mieltä et Bill ja Sookie oli parempi Eric ja Sookie! Nehän on oikeastikin naimisissa niin kyl se kemia vaan välittyi telkkarinkin kautta :)
Vierailija kirjoitti:
Kirjassa Sookie meni naimisiin Ericin kanssa ja deittaili sitä ihmistiineri Quinniä. :(
Ja kirjassa Sookiella on demoni-kummisetä, jolta se sai sen ajatustenlukutaidon, se ei liity mitenkään siihen keiju-juttuun.
Ihmistiikeri siis :D
Ja se Sookien serkku Hadley oli vampyyri ja Sookiella oli noita-kämppis (joku Amalia tms). Sam seurusteli sen maenad Maryannen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kirjoissa Sookie päätyy yhteen Samin kanssa. Se kirjasarja oli kyllä aika surkea loppua kohti ja lopetus oli niin töks ja huono.
Katsoin siihen kauteen asti kun Bill muuttui jumalaksi ja seuraavan kauden alkua, mutta sitten lopetin. En pitänyt ketään sarjan miehistä erityisen hyvännäköisenä paitsi Godrickia tms.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Johan tää sarja on loppunutkin jo aikapäiviä sitten. Oli kuuma puheenaihe joskus silloin kun se alkoi 7-8 vuotta sitten.
No mitä sitten? :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Eric on niin kuuma, että siitä puhutaan vielä tuhannenkin vuoden kuluttua.;)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa magic miket, jos alciden näyttelijä miellyttää silmää ;)
Oo onko se siinä!! Oonki miettiny et pitäis kattoo ihan Channing Tatumin takia.. Mut nythän ne on sit ihan pakko kattoa ;) -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eric on niin kuuma, että siitä puhutaan vielä tuhannenkin vuoden kuluttua.;)
Kyllä. Erkki on niiiin ihana. Oon nyt vasta löytäny koko mahtavan sarja ja enää viiminen kausi jäljellä! Just nyt mun mies kävelee rappusii ylös ja huusi mul sookie. Hah hah.
Joo katsoin koko sarjan sitä mukaa kun ilmestyi :D Itse tykkäsin enemmän Alexander Skarsgårdista.