36-40-vuotiaat naiset, mitä maksat kasvoseerumistasi?
Itse maksan n. 65€ /30ml puteli. Sopii vanhenevalle sekaiholleni erittäin hyvin ja toimii meikkivoiteen alla. Kestää kuitenkin vain alle kuukauden. Aika kallista.
Kommentit (24)
Kertokaapas nyt, mitä hittoa on seerumi ja miten vaikuttaa / miksi pitäisi käyttää?
Ns. vaikuttavia aineita enemmän pienemmässä määrässä tuotetta ja niiden molekyylikoko on pienempi. Näin olen ymmärtänyt. Koostumus on nestemäinen.
En maksa mitään, koska jätän moiset tökötit kauppaan. En tarvitse seerumeita, enkä muitakaan ryppyvoiteita. Oma ihon rasvatuotantoni on vieläkin sitä luokkaa, että pitää rypyt ja juonteet poissa.
Ikää minulla on 42 vuotta.
Oma vinkkini on parasta nähdä omin silmin:
Seerumista?
En ole ikinä ostanut. Tosin papereita kysytään vielä joskus Alkon kassalla, että ehkä ei ole just tuolle seerumille tarvetta, ikää 42 v....
Mitä te uskotte seeruminne tekevän? Jotenkin huvittavaa, mutta mistäs mä tiedän.
Kokeilin kerran ja iho menee huonompaan suuntaan sillä. Tulee ihonalaisia finnejä ym. Dermisilin hajusteeton perusrasva ja puhdistusvaahto. Ei muuta kiitos. Silmänympärysvoidetta en käytä. Kokeilin sitäkin ja silmät oli turvoksissa aamulla. N40
En ostele seerumeita tai erityisiä rasvoja, nivealla mennän ja maaliskuusta syyskuuhun käytän aurinkovoidetta jossa korkea suojakerroin.
Ja tiiättekö mitä. Minulla on ryppyjä! Ja juonteita! Ja näytän aivan ikäiseltäni! Eikä haittaa pätkän vertaa!
LV:n seerumi 6 euroa ja risat. Sopii mun rasvaiselle iholle.
Teen itse c- vitamiiniseerumia. Apteekista askorbiinihappoa ja ruusuvettä tms. pohjana. On tehoa, eikä maksa juuri mitään.
Kookosöljy 17€/litra. Sopii myös ruuanlaittoon.
Minäkään en käytä seerumeita.... tällä hetkellä lätkin naamaani Lidlin (testivoittaja) kasvorasvaa :)
Mulla on kuiva iho, ja laitan talvisin ja saunan jälkeen muutaman tipan kasvoöljyä. 30 millilitraa mun käyttämää luomulaatuista öljyseosta maksaa pari kymppiä, mutta esim. jojobaa saisi kympillä 100 millilitraa. Todella riittoisaa. Päälle kosteusvoide tai perusvoide, ihan riippuen siitä mikä käteen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en käytä seerumeita.... tällä hetkellä lätkin naamaani Lidlin (testivoittaja) kasvorasvaa :)
Samalla mennään täälläkin ja hyvä on. Hintaa en muista kun putelin vaan muiden ostosten mukaan nakkaan, ei se kuitenkaan montaa euroa ole. N41
No7 Beauty Serum. Vähän alle 30 euroa / 30 ml. Sitä ei enää myydä Suomessa valitettavasti. Tilaan eBaysta.
Aaveella on aina nämä luonnonkauniit ja ikäistään kymmenen vuotta nuoremman näköiset naiset, jotka eivät koskaan sorru turhamaisuuksiin ja hyväksyvät itsensä juuri sellaisena kuin ovat, eivätkä ulkoisesta vanhenemisesta stressaa. Vedellä vain kaunistavat itseään ja raittiilla ulkoilmalla. Vartalotkin niin kuumia, että voivat pukeutua säkkiin tuhlaamatta oikeisiin vaatteisiin.
Satasen päiväseerumista ja toisen mokoman yökäyttöön. Tykkään muutenkin kosmetiikasta, joten kaikenlaista purnukkaa on kertynyt.
Ja näytän ikäistäni nuoremmalta ja ei rypyn ryppyä. Ikää 40 v.
Ja alkosta ny kysytään keneltä vaan papereita, ei se ole nuorekkuus-mittari :D
Mut multapa kysyttiin junassa paperit, kun tarkastajat luulivat mun matkustavan äidin kortilla ;)
Dermosilin seerumi, 9,40€. Loistava hinta-laatusuhde.