Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäviehättävät ruumiinpiirteet

Vierailija
11.02.2016 |

Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.

Kommentit (340)

Vierailija
301/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet, tasapaksun pyöreät naiset ovat rumia. Tiedättekö, sellaiset pallonmalliset pullerot, joilla pienet, ruskeat tihrusilmät, paksut muhkuraiset jalat ja kädet ja vartalo eikä vyötäröä laisinkaan. Lisäksi ohuet, lyhyet hiukset, silmälasit, huonot hampaat, lohkeilleet kynnet ja päällä kaikki vaatteet jostain kirpparilta ostettuja. Tiedän yhden tällaisen, on 157  cm ja varmaan yhtä leveäkin. Karmeutta lisää ikä, näyttää jotain 65-vuotiaalta, mutta todennäköisesti vielä työiässä, kun kertoi olevansa lomilla välipäivät.  En ymmärrä, miten se ihminen jaksaa elää itsensä kanssa! Kuolisin mielummin kuin näyttäisin tuollaiselta

No ei ole viehättäviä piirteitä, mutta en usko, että monet kirjoittajat ovat itsekään mitään kukkia kedolla. Tuo meni vähän liian pitkälle "miten voi elää itsensä kanssa". Ja itse en ole lyhyt, 170 cm olen, ja omistan isot riippurinnat ja ison mahan. Lihominen ja laihtuminen (50 kg suuntaan ja toiseen) on pilannut ulko- näköäni, olen kärsinyt toistuvista masennuksista ja ahdistuneisuudesta: aallonpohjassa en ole välittänyt itsestäni. Nyt olen pian 50 v., jonkinlainen tasapaino elämässä, mutta myös ulkonäköni on kärsinyt mielen ongelmistani.

Vierailija
302/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja alkaa tulla näköjän aina sen jälkeen kun olen ensin itsekirjoittanut jotain,olenko näin kova inspiroimaan: imartelevaajätän teidärt rumat suomalaset tappelmaan tälle satanistiselle sivustolle ja tappamaan toinen toisenne,minun seuraani ette ole  ansainnett,yksikään teistäole toistaan parempi. saatanan kätyrit sillä saatana on isänne kylläolette kaikki rumia  kuin pirut,suomalaisia te vain olette,ette yhtään itteäni parempia,itse kun nätän enemmän venäläiseltä,onhan tunnettua,että venäjältä tulevat kauniit naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana on isänne!Katsokka rumaa kuvaanne vielä peilistä,niin peili piirstoutuu rikki rumuudestanne,

Vierailija
304/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkaikki teidän mielipiteillänne ei ole väliä,sillä te olette vain suomalasia,ja muistakaaa SUOMALAINEN EI OO YHTÄÄN MItTÄÄN EIKÄ SE SAA KELTÄÄN!!!

Vierailija
305/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankemman elämän koulu käynyt kirjoitti:

yhtäkaikki teidän mielipiteillänne ei ole väliä,sillä te olette vain suomalasia,ja muistakaaa SUOMALAINEN EI OO YHTÄÄN MItTÄÄN EIKÄ SE SAA KELTÄÄN!!!

Ok tollo

Vierailija
306/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää halailemaan vaikka puita,jos vaikka muuttusitte kauniimaksi,tätä onnetonta kansakuntaa tai pitäiskö   teidän tehdä se lopullinen ratkaisuja vaikka hirttäytä,jos pelottaa nin vedäpä vaikka kaksi"koskista" alle,suomalsten lempijuoma!Tähän kohtaan itku-huuto-nauru hymiö Lyön sanan säilällä,se on paras tapa.olisi pitänyt oppia jo lapsena1

Vierailija
307/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankemman elämän koulun käynyt kirjoitti:

Menkää halailemaan vaikka puita,jos vaikka muuttusitte kauniimaksi,tätä onnetonta kansakuntaa tai pitäiskö   teidän tehdä se lopullinen ratkaisuja vaikka hirttäytä,jos pelottaa nin vedäpä vaikka kaksi"koskista" alle,suomalsten lempijuoma!Tähän kohtaan itku-huuto-nauru hymiö Lyön sanan säilällä,se on paras tapa.olisi pitänyt oppia jo lapsena1

Aika tylsänpuoleinen on sanasi säilä.

Vierailija
308/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matala otsa??? Miten se muka on kamala?

Matala otsa tekee neandertaalin ihmisen näköiseksi.

Vähän aikaa sitten lehdessä oli juttu jostain julia thurenista. Hänen kuvan nähtyäni en voinut olla miettimättä muuta, kuin neandertalin ihmistä. 😳

Vierailija
309/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on monia epäviehättäviä piirteitä. Olen siitä tyytyväinen. Saan olla rauhassa.

Vierailija
310/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankemman elämän koulun käynyt kirjoitti:

On pelkästään positiiviista että Suomessa syntyvyys  laskee,että viallinen  ja ruma kansakuntamme kuolee sukupuuttoon,vahvemman ja kauniimman geeniperimän tieltä!

Mikä se vahvempi ja kauniimpi geeniperimä on? Kyllä Suomen kansa olisi ihan elinvoimaista, jos vain naisia ei olisi myrkytetty kaikenlaisilla ideologioilla. Kristinuskon vallitessa pärjättiin ihan hyvin.

Vierailija
311/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen on parempi kuin "liian täydellinen". On jotenkin helpommin lähestyttävä, eikä ylpisty niin helposti. Pienet ulkoiset "virheet" tekevät ihmisestä usein sisäisesti kauniimman.

Vierailija
312/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä ja viisas ihminen, jolla on hyvä olla itsensä kanssa ja elämässään, ei kiinnitä jatkuvasti huomiota "epäkohtiin" toisissa ihmisissä.

Vierailija
313/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vo!Kansalllinen identiteettimme on nt kokenut kolauksen1Miltä nyt tuntuu kun kiustaan ja itsetunto viedänn?Yritän opettaa teille alkeelista käsitystä empatiasta.

fakta:suomalset  misssit ovat keskinkertaisia,eivätkä pärjää kansainvälisissä kisoissa.Vika on suomalasissa miehissä ,jotka aina ottavt sen tutun ja turvallisen naapurintytön eli missin.

Toinen fakta:suomalset värjäävät eniten maailamssa ohuita maantienvärsiähiuksiaa,kansa llinen perimämme,eritysiseti missit ja hiustenpidennyksillä on helppo huijata.

Kolmas fakta:eräs sakasalainen diktaattori kielsi avioliitot suomalsten ja sakasalisten välillä,kosa olimme niin rumia.Vanhempana viisikymppsenä tälle voi jo nauraa,sillä oikeastaan en muusta välitä kuin ,että viimeinkin saisin olla rauhassa,kulkea tuolla ilman kommentointia ja saisin viimeinkin olla näkymätön,olen rauhaarakastava ihminen,mutta tarvittaessa kiihdyn nollasta miljoonaan.Jättäkää minut rauhaan,niin  olen tyytyväinen!

Vierailija
314/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypsä ja viisas ihminen, jolla on hyvä olla itsensä kanssa ja elämässään, ei kiinnitä jatkuvasti huomiota "epäkohtiin" toisissa ihmisissä.

Yhdyn edelliseen,olen samaa mieltä!

Vierailija
315/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväine kun  olen saanut hämmenettyä pakkaa korteissa.miltaä nyt tuntuu?Olette varmaan niin raivoissanne,että kiihdyksissä laittamat viestit eivät mene sensuurissa läoi! vai mitä? sittäs saitte,vahingon iloni on suunnaton,nyt voin levätä!:D

Vierailija
316/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ulkoisesta kauneudesta apua, jos mieli on näin sairas, kun tämän ketjun ihmisillä.

Vierailija
317/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ähhä-hä-ähhähä,haesooko?ukyllä naurattaa!Siitäs  sasitte kiusaajat,kyllä tämä on parasta!

ainoa missimme ,joka on menestynyt maailmalla.oli 90-luvulla eräs värillinen,-ruskea,mutta suomalainn hänet kruunattiin Universumin kolmanneksi kauneimmaksi! :D Mitä tämä taas kertoo suomalaisesta geeniperimästä?Voi sitä raivon ja kateuden määrää!

Vierailija
318/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella iso maha ja olemattoman kokoiset rinnat. Jos rinnat olisi myös keränneet rasvaa lihomisen myötä, silloin tilanne täysin toinen. Kaikilla se rasva ei vain kerry samoihin paikkoihin.

Vierailija
319/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät syvällä päässä, pyöreät kasvot, pituus alle 160 cm.

Hetkinen, minähän kuvasin itseni.

Vierailija
320/340 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierosilmäisyys, en tiedä kunpaa silmää katsoisin...

Tunnen vahvaa vetovoimaan miehiin, joilla silmät eivät ole symmetriset. Kierosilmäisyys on mulle jotenkin hot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän