Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Nämä botoxilla ja muilla täyteaineilla pilatut nuorten naisten kasvot ovat todella hirviömäisiä. Paksut huulet eivät ole seksikkäitä, sillä ne näyttävät lähinnä hevosen huulilta tai siltä että avo- tai aviomies on avokämmenellään tervehtinyt heti aamusta.
Ilmeettömät kasvot, joista on jollain pistoksilla rypyt poistettu. Ei ole kuitenkaan huolehdittu kaulasta, joka näyttää rotukalkkunamaiselta ryppyineen ja helttoineen.
Väsyneet, harmahtavat silmät kertovat ihmisen iän, jota ei voi meikeillä peittää. Ei sillä 45-vuotiaasta naisesta 20-vuotiasta tule, että niitä naamoja meikataan päivittäin.
nyyh-nyyh,kun olemme rumempaa kansa kuntaakuin muunmaanlaiset sekä mieht,että naiset tasapuolisesti.ähä-hä-ähhähä-haeseeko?rupeaaihan naurattaamaan:D
taytyy todeta,että tulipa hyvä olo!!!!:Dtoivottavasti joulunne on nyt pilalla
kiston tyydytys,niin minä teille,kuin te minulle!
Olen mies ja varsin tyytyväinen ulkonäkööni. Mikään ei ole pahasti pielessä. Vähemmän viehättävä ruumiinosa on varpaat.
olen tikahtua täällää-nauruuni:D
Jännä että nämä ketjut kyllä saa olla mutta jos joku erehtyy listaamaan hölmöjä nimiä niin se ei kauaa täällä pysy. Vähemmän sitä ihminen ulkonäölleen voi kuin nimelle.
Lähinnä kaikki epäluonnollinen. Paksut tummat tiiliskivikulmat ja blondatut tai harmaat värjätyt hiukset, huulitäytteet ja silikonit, kauhean pitkät tekoripset ja räikeä meikki. Jos silmien rajaus näyttää epäsiistiltä ja on hassussa kohtaa.
Iso, pyöreä pää ja kaukana toisistaan olevat silmät. Lyhyet jalat verrattuna selän pituuteen ykkönen, Paksu, lyhyt kaula. Jalkoterä, isovarvas sojottaa 5 cm edempänä kuin pikkuvarvas
Vierailija kirjoitti:
Iso perse ja paksut reidet. Tekee jotenkin lyllerön oloiseksi. Varsinkin yhdistettynä persjalkaisuuteen.
Totta tuokin. tanhis
käykö tietä tympäisemään,että nettietiketin puitteiissa te ette voi solvata minu,tai nostan syytteen.ette myöskään löydä minua mistään,ei ole edes omaa sähköpstia1lälällä-lää! Siitäs saitte.kyllä tuntuu hyvältä!Minua on koko elämäni kiusattu!Millä oikeudella te kiusasitte minua?olen piilopirtissäni,ette löydä minua-olen turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän epäviehättävänä kaikkea feikkiä, mitä nykyään laitetaan ihmisiin. Botoxia, erilaisia silikonimplantteja ym. Yleensä niistä näkee kyllä etteivät ole luonnontuotteita. Myös leikkauksella muotoiltu nenä tai muu ruuminosa on kyllä tunnistettavissa. Ne tekevät koko ihmisestä jotenkin epämiellyttävän oloisen.
Tää on aina yhtä huvittavaa, kun luulette että tunnistatte aina silikonirinnat yms. Mistä esim. botoxin voi nähdä/tunnistaa?! Sillä käsitellään lihaksia, jotta rypyt häviävät. Ei sillä täytetä mitään.
Ja nenäleikkauksetkin ovat yleisempiä kuin kuvitteletkaan. Ihmiset eivät vain kulje minkään ”NENÄNI ON KIRURGISESTI MUOKATTU” -kyltin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ne "silmäuurteet" ja kammottavaa parikymppisenä näyttää niiden takia paljon paljon vanhemmalta :( Ja auta armias kun näin talvella kalpeana päivänvalossa oikein korostuu. Aina saa kuulla "et näytä terveeltä", "oot tosi väsyneen näköinen". Niille kun ei voi mitään :( Mutta onneks ei oo suurempia huolia :)
Minulla myös. Ne saavat tosiaan näyttämään aika väsähtäneeltä vrsinkin jos valo tulee ylhäältä päin. Toisaalta minun mieheni mielestä ne ovat kuulemma kauniit ja persoonalliset. Eipä niille kyllä mitään mahda.
Pienet mustat siansilmät. Saavat ihmisen näyttämään psykoottiselta ja vihaiselta. Ikävän yleinen piirre.
Muumivartalo eli maatuska. Tiedän - kamalan pinnallista, mutta miten sellaisesta voisi kiihottua kun ei edes tiedä miten päin ihminen on.
Nuoret miehet. Vähän kuin ottaisi pikkupojan, lämmittäisi pehmoiseksi ja venyttäisi. Epäluonnollisen näköistä.
Brätzilook. Eli kuihtunut tai ylitreenattu kroppa jossa iso meikattu pää. Näyttää kauhuleffan hahmolta.
Minä itse. Ihan kamala honkkeli. En ole ikinä tykännyt ja siksi haukun muita.
Ruskeat silmät on rumat. Jos silmät on sielun peili, toisilla ne on sinitaivaat, toisilla vihreät metsät, toisilla taas jotain muuta. Ilmeettömät kuran väriset.
Myös laihuus on rumaa.
Kaukana toisistaan olevat silmät kutes esim v.varho.
Ruumiit eivät ole viehättäviä koskaan.
Katsokaa sinne peiliin, niin näette jotain todella epämiellyttävää ja rumaa. Ootte sairaita ja pinnallisia.