Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Täälläkin esiin nostetut pullonkaulahartiat ovat kyllä jotain ihan törkyhirveää. Kiitos vauvapalsta, kun sain tälle luonnonoikulle nimen.
Hoitamattomat, tummuneet/puuttuvat hampaat. Naisella omenavartalo ja jättimaha. Miehellä naisellinen lantio
Vierailija kirjoitti:
Ruumiit eivät ole viehättäviä koskaan.
Ja elävä on aina kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kaikki epäluonnollinen. Paksut tummat tiiliskivikulmat ja blondatut tai harmaat värjätyt hiukset, huulitäytteet ja silikonit, kauhean pitkät tekoripset ja räikeä meikki. Jos silmien rajaus näyttää epäsiistiltä ja on hassussa kohtaa.
Kyllä, mutta plastiikkakirurgia korjaamassa vaikka kolarin jälkiä on kullanarvoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus.
Puhut täyttä paska kun kysytään epä viehättävyydestä. Toiset eivät näe muuta kuin sen lihavuuden.
Ei ole lihavuus sillä on tosi kauniita lihavia ihmisiä ja sitten on tosi rumia normaalipainoisia tai liian laihoja. Lihavat saa parempaa ravintoa rasvasta varsinkin niin ettei iho kuivu pergamenttipaperiksi. Kunhan välttelee sokeria sillä se vanhentaa eikä siinä ole mitään ravintoa. Rasvassa on ravintoaineita.
Jos lihavat elävät iäkkäiksi niin ne eivät ole niin kamalan näköisiä vanhoina kuin muut kuivan kesän pitkään kituneet kuikelot. Oikeastaan kuivan kesän oravat.
Liian pitkään elävä rasvaton ihminen aika kammottavan näköinen enkä haluasi sen näköisenä enää elää enkä haluaisi sellaista ruttua ja käppyrää olla edes hoitamassa.
Kolho, kovapiirteinen pehmenee iän myötä. Olen nähnyt.
Auts, aika moni näistä epäviehättävistä kropan piirteistä sopii omaan kehooni. Onneksi kasvot ovat sentään nätit.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit.
Sellainen veltto maha, jota mammat kutsuvat ”röllykäksi” ja roikkuvat rinnat.
Tukevuus naisella. Ei tarvitse välttämättä olla läski ollakseen sellainen tukeva pötkö.
Minulla oli nuorena opiskelututtu, joka oli kasvoiltaan ja hiuksiltaan ihan nätti. Oli kuitenkin niin tukeva, ettei ikinä voinut päästä kauniiden joukkoon.
Rintaläskit. Sellaiset läskit, jotka pursuilevat liivien alta sivuille.
Vierailija kirjoitti:
Matala otsa??? Miten se muka on kamala?
Matala otsa tekee neandertaalin ihmisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala otsa??? Miten se muka on kamala?
Matala otsa tekee neandertaalin ihmisen näköiseksi.
Hailey bieberillä on matala otsa. Hän on hyvin kaunis, mutta olisi kauniimpi, jos olisi vähän korkeampi otsa.
Kapea lantio ja olematon peppu, siluetti sellainen kärjellään seisova kolmio.
Kuinkahan moni suomalainen on maassamme kiusattu sairaaksi viallisen ulkonäkönsä ansiosta. Suomessa syödään valtavsti psyykeeenlääkkeitä,jotka tunnetusti lihottavat.minua ne lihottivat 30 kiloa vuosien mittaan.Suomessa kun tunnetusti on paljon yli-painoisa.Elämän on pilalla teidän kiusaamisen ansiosta.Olin koulussa hyvä ja kiltti,kunnes pahikset alkoivat painostamaan kiskomaan röökiänaama vihreänä ja juomaan pahaa kaljaa.Lukion kävi silti ja olen ylioppilas.kaiken muun veitte mutta iloani,ette saa.Minulla ja mihelläni on omanlasiesna huumorintaju,musta ja karnevalistinen,kaikki on hulvattoman hauskaa.Elämme ihan toisessa todellisuusdessa kuin valtaväestö,meillä on ihan oma maailma ja puolisoni on paras kaverini ja vielä noin komeakin.Annan teille ihmiset ohjeen älkää tehkö lapsia enempää kärsimään tänne.Ei mielellään ainakaan suomalaisen kanssa.Meilläon paljon sisäsiittoisuutta ja kansantauteja.Pariutukaa ulkomaalaisen kanssa,tulle vahvempa geeniperimää ja kauniimpia lapsia.Onneksi minulle ja miehelleni ei ikinä lapsia tullut.näin kauheaan maailmaan.olen saanut sanottua sanottavani nyt voin levätä ja olla rauhassa.omassa kuplassani,kumpikaan minäja mieheni emme olesosiaalisessa mediassa emmekä tule.Ette tulelöytämääneitä ikinä yhtään mistään,ettekä kuulemaan!En pidä itesäni huonmpana kuin muut suomalset,joita en pidä yhtään minään.Ette ole sääliäni ansainneet,ettekä huomiotani.suhtaudun teihin inhoten ja halveksunnalla,lähipiiri on sitäkin rakkaampaa.palakka helvetissä,minua eikukaan enää kiusaa1jos nyt saan olla rauhassa ja minuun suhtaudutaan välinpitämättömsäti olen voittanut jos kiusaamien jatkuu otan yhetyttä viranomaisin.Suomalsetko maailaman onnellisinta kanssa tohdin epäillä!
On pelkästään positiiviista että Suomessa syntyvyys laskee,että viallinen ja ruma kansakuntamme kuolee sukupuuttoon,vahvemman ja kauniimman geeniperimän tieltä!
ja jos tässäitseään pittä kehua,joka eii tse asiassa ole kovin sivistynyttä,mutta ajan henki kenties vaatii sen,minulla on ääroimmäisen kauniit isot vihreät silmät.Ne on laaseroitu kahdesti,ettäpääsisin voimakkasta likinäköisyydestä eroon.Silmät ovat sielun peili ja kuvastavt kaunista sieluani ja herkkyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Rintaläskit. Sellaiset läskit, jotka pursuilevat liivien alta sivuille.
Tuohan on uskomattoman kaunista! Mitä isommat ja roikkuvammat rinnat naisella, niin sitä parempi.
Ylipäätään se että mietitään ruumista. .. rigor mortis ei oikein kaunista ketään.
Liikennemerkkiä muistuttava naisen vartalo, siis luisut hartiat ja jättiperse, paksut jalat. Eivät pallomahatkaan ole kyllä viehättäviä.
Semmoiset kuin vaikka Paul Rudd:lla? Ite taas pidän niitä kauniina.