Nainen on aina naiselle susi, kerro esimerkkejä?
Klassisin on varmasti se, että mustamaalaa jonkun kadehtimansa kauniin ja kivan naisen.
Mutta mitä muita esimerkkejä tiedätte?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Muka ystävä, teeskentelijä.
Kyllä, raivostuttaa sellanen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Halveksuminen, väheksyminen ja piikittely.
Tämä on aivan pahinta naisten välisissä ystävyyssuhteissa.
Miten voi sanoa toiselle, että tekee väärin kun se kaverin alentuvuus, kritisointi ja morkkaaminen verhotaan "auttamiseksi", "neuvojen antamiseksi" tai muuten vaan "ystävällisiksi mielipiteiksi"??
Vierailija kirjoitti:
Muka ystävä, teeskentelijä.
Voi olla myös hovin jäsen tai itse narsisti.
Jos huomaa/tietää ystävänsä olevan rakastunut/ihastunut, alkaa iskemään sitä samaa kohdetta (vaikka maailma on pullollaan miehiä.)
Ei pysty aidosti iloitsemaan toisen naisen onnesta/menestyksestä, vaan huomaa sen pahan olon, mitä onni voi tuottaa -> täytyy siis olla äärimmäisen varovainen, mitä toiselle kertoo.
Töissä kateelliset voi savustaa hyvän työntekijän ulos.
Pahimmat tapaukset rikkoo surutta toisen naisen perheen olemalla ukkomiehen rakastajatar.
Otetaan myös esimerkkejä siitä, että nainen ei ole naiselle susi. Päästäisiinkö siitä johtopäätökseen, että jotkut naiset ovat susia toisille naiselle ja jotkut miehille ja jotkut molemmille ja jotkut taas eivät kellekään?
Naiset on kyllä maailman kaksinaamaisimpia olentoja. Puhuvat niin paljon pahaa selän takana, jotkut jopa läheisimmistä ystävistään. En tietenkään yleistä, että kaikki tekevät niin, mutta niin paljon olen tätä nähnyt.
Itse en tykkää puhua kenestäkään pahaa ilman erittäin hyvää syytä.
N20
Kaunista ja mukavaa naista ihaillaan. Pahimmillaan se saa niin kovan vihan, kateuden sekä mustasukkaisuuden tunteen joissakin naisissa aikaan, että sitä ei pysty kestämään.
Kaksi "parhainta" ystävää ei noteerannut mitenkään, kun sain vakituisen työpaikan. Vähemmän tutut onnittelivat ja halasivat kun kerroin. Ollaan kuitenkin nelikymppisiä, mutta niin hyviä ystäviä ei olla enää. Paljastuipa heidänkin oikea luonne. Kyllä naiset osaa olla bitchejä.
Ei todellakaan aina. Suuri osa rakkaimmistani on naisia: parhaat ystäväni, äitini ja siskoni. Tekisin lähes mitä tahansa heidän vuokseen.
T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä maailman kaksinaamaisimpia olentoja. Puhuvat niin paljon pahaa selän takana, jotkut jopa läheisimmistä ystävistään. En tietenkään yleistä, että kaikki tekevät niin, mutta niin paljon olen tätä nähnyt.
Itse en tykkää puhua kenestäkään pahaa ilman erittäin hyvää syytä.N20
Näin luulin minäkin ennen... Mutta sitten aloin hengailemaan miehen kavereiden kanssa myös. Ei hitto mitä paskanjauhantaa ja juoruamista muista että ihan hirvitti :D
No ehkä se että pannaan miestä, jonka tiedetään olevan varattu/perheellinen. Vaikka miehen vika se lopuksi aina on, tietenkin. Jos mukana on rakkautta, niin voisi edes odottaa ensin että mies eroaisi.
Me naiset tehdään itsellemme totaalinen karhunpalvelus hokemalla tätä miesten keksimää propagandaa jokapaikassa. Pidetään itse jokainen huoli siitä, ettei olla näitä naisia ja ennen kaikkea lakataan jankuttamasta tätä!
Miehet osaa huonon käyttäytymisen ihan yhtä hyvin, mutta hienosti tää on brändätty naisten ominaisuudeksi.
No näkeehän tuon täälläkin keskusteluissa. Ihan vaikka jos puhutaan synnytystavasta, ainoa ja oikea Äiti isolla Ä:llä, on vain mikäli on synnyttänyt alateitse ja mitä enemmän kärsinyt sen parempi. Esim. jos synnytys pelottaa niin henkilö ei ole valmis Äidiksi. Sama pätee niin monessa asiassa, esim. jos et imetä tarpeeksi kauaa jne. Jos miehet synnyttäisivät niin olisi vaikea kuvitella että miehet arvostelisivat toisten kykyä toimia isänä pelkästään synnytystavan perusteella.
Get a life.