HERRAN JESTA ONKO MULLA IMUSOLMUKESYÖ? JOKU AV:LLA SANOI ETTÄ ON ? APUA
Minun solmukkeeni on katsonut 6 erilääkäriä eivätkä löydä mitään poikkeavaa muttq imusolmukkeita tunnen itse kaulalla.
Joku sanoi ettei ole mitään tehtävissä ja et mun pitää alkaa juua jotaa havujuomaa sillä se hidastaa syövän levimäistä
Kommentit (22)
Mene verikokeisiin niin saat mielenrauhan. Tuskin sinulla mitään hätää on, uskoisin ennemmin kuutta lääkäriä kuin jotain av provoilijaa.
Oisko mahdollista että ne 6 lääkäriä tietää paremmin kuin joku tyyppi.
Jos täällä on diagnoosi annettu, sen täytyy olla totta. Se on nyt menoa.
No, näkemättä ja kuulematta pelkän mututunteen perusteella sanoisin, että usko nyt suomalaisia lääkäreitä.
Kysy seuraavalla kerralla, että mitä ne sitten on. Onko tehty testejä?
Oikeestaan, jos sulle noin moni on tutkittuaan kertonut, että ei ole, niin miksi et usko?
Stressaat itseäsi ihan turhaan ja hankit tauteja sillä ressillä. Ota rennosti. Opettele uusi tapa reagoida. Et ole vastuussa kaikesta.
Verikokeet otettu useita kerttoja. Kilpparit, lymfosyytit , leukosyytit ja kaikki kunnossa
. Lisäksi hemoglobiini oli superhyvä.
Ap
Lisäksi olen kysynyt. Niin lääkäri ei ole tienyt mitä tarkoitan sanoi vain että sielä tuntuu normaalit imusolmukkeet jne.
Ap
Kyllä nuo sinun oireet selkeästi imusolmukesyöpään viittaa. Kannattaa käydä tutkimuksissa ja pyytää sytostaatit, ellet sitten halua suoraan palliatiivisen hoidon piiriin. Sekin on yksi vaihtoehto, sillä nuo hoidot on usein todella rankkoja ja imusolmukesyövän kohdalla usein tehottomia.
Mikä se olikaan se tauti missä kuvitellaan itselle kaikkia sairauksia? Se sulla ap saattaa olla.
Lopeta jo se vouhottaminen. Suosittelen ottamaan yhteyttä psykiatriin. Vain hän pystyy auttamaan. Tee mäin jo heti huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Oisko mahdollista että ne 6 lääkäriä tietää paremmin kuin joku tyyppi.
Omasta mielestäni joku tyyppi on huomattavasti luotettavampi. Etenkin täällä.
Aivoleikkaus tilaukseen, pyydä sitä.dyöpä on levinnyt jo aivoihin
Mikä sussa nyt siis on muka vialla? Tunnet imusolmukkeita kaulalla? ok....?
Onko tämä ap sinusta nyt hauska ketju? Ihan siellä kieriskelet naurusta?
Tiedätkö, rintasyöpäpotilaan siskona ja tyttärenä minua ei ihan hirveästi naurata. Pidäm tällaista ketjua sairaana ja ilkeänä.
Joo, oma vika kun erehdyin klikkaamaan auki, mutta soisin aikuisten ihmisten hiukan sentään miettivän.
Se on kuule silviisii että kupsahdat hetkenä minä hyvänsä. Kehotan sinua soittamaan välittömästi hätäkeskukseen että osoitteessasi on yksi kuollut ihminen. Siirry samalla ulko -ovellesi ja avaa se jos ehdit. Näin tekemällä helpotat ylikuormitettuja, raskasta työtä tekeviä ensihoitajia. Toivottaisin hyvää loppupäivää mutta se olisi ehkä asiatonta joten antaa olla.
Imusolmukkeet turpoavat jos elimistössä on esim. tulehdus. Se on ihan normaalia. Esim. flunssa tai ihottuma voivat aiheuttaa tämän.
Kyllä av-diagnoosi on paljon luotettavampi kuin kuuden koulutetun lääkärin tekaisema arvio! Ei kun hei, miten päin se olikaan...??
Kannattaisi jättää ne imusolmukkeet rauhaan ja huolestua siitä miksi aikuinen ihminen ei osaa kirjottaa tuota paremmin! Jos oikeasti olet tosissaan!
Keskityt vääriin asioihin.
Up