Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on aina naiselle susi, kerro esimerkkejä?

Vierailija
11.02.2016 |

Klassisin on varmasti se, että mustamaalaa jonkun kadehtimansa kauniin ja kivan naisen.
Mutta mitä muita esimerkkejä tiedätte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä maailman kaksinaamaisimpia olentoja. Puhuvat niin paljon pahaa selän takana, jotkut jopa läheisimmistä ystävistään. En tietenkään yleistä, että kaikki tekevät niin, mutta niin paljon olen tätä nähnyt.

Itse en tykkää puhua kenestäkään pahaa ilman erittäin hyvää syytä.

N20

Kummallista. Ensin kerrot naisten olevan pahanpuhujia, sitten kerrot ettet itse tee niin. Ilmeisesti et olekaan nainen? Vai olet täysin ainutlaatuinen poikkeus? Miten toi yhtälö on mahdollinen?

Vierailija
22/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuolinen nainen ei osaa olla yhtä kiero kuin cis-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset tehdään itsellemme totaalinen karhunpalvelus hokemalla tätä miesten keksimää propagandaa jokapaikassa. Pidetään itse jokainen huoli siitä, ettei olla näitä naisia ja ennen kaikkea lakataan jankuttamasta tätä!

Miehet osaa huonon käyttäytymisen ihan yhtä hyvin, mutta hienosti tää on brändätty naisten ominaisuudeksi.

Ah!!! Aamen!! Vihdoin saan lukea tälläistä avlta! Vitsi kun tuntisin sut, mulla on kutina, että olisit loistavaa kahviseuraa. 😊

Vierailija
24/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä maailman kaksinaamaisimpia olentoja. Puhuvat niin paljon pahaa selän takana, jotkut jopa läheisimmistä ystävistään. En tietenkään yleistä, että kaikki tekevät niin, mutta niin paljon olen tätä nähnyt.

Itse en tykkää puhua kenestäkään pahaa ilman erittäin hyvää syytä.

N20

Kummallista. Ensin kerrot naisten olevan pahanpuhujia, sitten kerrot ettet itse tee niin. Ilmeisesti et olekaan nainen? Vai olet täysin ainutlaatuinen poikkeus? Miten toi yhtälö on mahdollinen?

No kyllähän tuo kirjoittaja puhuu aika rankasti pahaa naisista. Eli sikäli todistaa oman väitteensä. Ilmeisesti nytkin oli erittäin hyvä syy.

Omat naisystäväni eivät puhu pahaa muista. Ovat ihania kannustavia aikuisia naisia!

Vierailija
25/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö tähän lassukkaprovoon!

Ajattelin ihan samaa.

Vierailija
26/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytti. Kaikki on aina NIIIIN hyviä ihmisiä ja NIIIIIIIN moraalisia eivätkä koskaan puhu pahaa toisista, ne on ne muut jotka sitä tekee... kaikki ihmiset puukottaa toisiaan selkään.

Vierailija
27/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät voi kehua toisiaan mieluummin? Tai miksi ne eivät voi tulla toimeen muuten vain? Miksi pitää olla ilkeä toiselle? Kuka sellainen haluaa olla oikeasti? Mieluummin mukava kuin ilkeä. Mieluummin kehut kuin haukut.

Vierailija
28/28 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me naiset tehdään itsellemme totaalinen karhunpalvelus hokemalla tätä miesten keksimää propagandaa jokapaikassa. Pidetään itse jokainen huoli siitä, ettei olla näitä naisia ja ennen kaikkea lakataan jankuttamasta tätä!

Miehet osaa huonon käyttäytymisen ihan yhtä hyvin, mutta hienosti tää on brändätty naisten ominaisuudeksi.

Ah!!! Aamen!! Vihdoin saan lukea tälläistä avlta! Vitsi kun tuntisin sut, mulla on kutina, että olisit loistavaa kahviseuraa. 😊

Niin mä oonkin :) Illanjatkoja sinne, fiksu nainen.