Mitä teillä tapahtuu JUURI NYT?
Kommentit (33)
5-vuotias pelaa ipadilla, 4 kuukautinen lupsuttelee maitoa :). Itse selailen tässä puhelinta ja mies on asioilla kaupungilla.
Mies lähti juuri syömään kavereiden kanssa, minä jäin kotiin jäynäilemään sen tulevia synttärikemuja, keh keh ;)
Minä istun olohuoneen nojatuolissa ja palstailem, juon samalla kahvia.
14v on koneella huoneessaan.
16v katsoo Netflixiä tässä olkkarissa : Shadowhunters ... itsekin sitä silmäilen.
Mies makoilee makkarissa
11v on suihkussa
Katselen Emmerdalea. Mies on yön töissä, lähti pari tuntia sitten. Lapsia ei ole.
2-vuotias touhuaa itsekseen makkarissa, mä imetän 1,5kk ikäistä vauvaa ja mies säätää tietokonetta.
Meillä kaikki hyvin, jonkun pipipään vaimo pyrkii kaappaamaan tietoa.
Tosi kurjia ne viestintärikokset.
Selaan nettiä ja katson Tanskalaista Maajussia. Tyttö 10v lököö sohvalla. Tultiin juuri tunnin lenkiltä. Koira lepää, kissa on yliaktiivinen. Poika 12v lähti mummoa moikkaamaan ja mies on tallilla.
Löhöän sängyllä kasvonaamio naamalla ja tehohoito tukassa. Selaan palstaa vielä hetkisen ennen kuin menen suihkuun. Telkkarissa taustalla Prisma-dokumentti. N24
.. vedän pohjat tästä keskustelusta, juon kolmatta kaljaa ja kissa nukkuu sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä makaan sohvalla puhelin kädessä ja 3v kissa nukkuu sylissä. 2v kissa luultavasti nukkuu jossain, kun ei näy eikä kuulu.
Ah, raskaus ja vuodelepo <3 kyllä menee hermot, kun ei voi tehdä mitään
Sini, is that you?? Meidän kielten opettaja?
Mies tekee työhuoneessa töitä, 5-vuotias on kerhossa, 9kk seuraa rääkyen mua minne menenkin ja mä yritän siivota.
Mies nukkuu (yötyöläinen), minä luen AV-palstaa ja mietin, pitäiskö kohta mennä taas vessaan kun on vatsa ihan ribalilla. Ei ole hauskaa tämä :(
26 v. istuu tietokoneen ääressä ja selaa av:ta ja luukuttaa täysilä musiikkia ja juo viiniä. Odottaa makaronilaatikkoa.