Mitä teillä tapahtuu JUURI NYT?
Kommentit (33)
15v tyttö lukee kokeisiin, 12v poika heittelee koiralle lelua, 10v tyttö siivoaa kaatamiaan maitojaan pöydältä
Selaan puhelimella tätä palstaa, mies torkkuu sohvalla. Taustalla nelonen pron ärsyttävä tunnari. Odotetaan pelin alkua. Aloitan kohta tiskauksen.
Mies 30v juo kahvia, pojat 9 ja 8 pelaavat pleikkaa, nuorimmaiset leikkivät leluillaan. He siis 4 ja 1. Minä istun sohvalla puhelin kädessä.
Mies leikkii parturia 4 vuotiaan kanssa, minä lepäilen.
Minä palstailen iPadilla olohuoneessa, mies laittaa keittiössä ruokaa, 14v tekee itselleen kaakaota, 16v soittaa pianoa
PANAANIKÄRPÄSET SURRAA. EN O JUST NYT KOTONA
Tyttö 1v6kk hyppii sohvalla ja leikkii viltin kanssa piilosta itsekseen :D ja minä selaan puhelinta ja makaan vieressä aivan poikki,odottelen että ruuan saa ottaa uunista ja pääsee syömään!
Minä laitan iltaruokaa ja silmäilen samalla av:ta, mies auttaa 11-vuotiasta läksyissä, 15v ja 17v pelaavat pleikkaria.
Mies istuu toisella koneella, selaa sähköpostia.
17v on huoneessaan koneella.
Ja mä istun hetken tässä läppärin ääressä , kohta sohvalle.
Poika 14v katselee kännykkäänsä sohvalla maaten ja poika 12v on treeneissänsä isänsä kanssa. Minä istahdin koneen äärelle tuolta sohvan kätköistä jossa tuo 14v oli äsken kainalossani kun juteltiin "kaikenlaista ja ei kummempia".
Oma käsi kulkee irtokarkkipussin ja suun väliä, siinäpä se action tässä taloudessa.
Mä makaan sohvalla puhelin kädessä ja 3v kissa nukkuu sylissä. 2v kissa luultavasti nukkuu jossain, kun ei näy eikä kuulu.
Ah, raskaus ja vuodelepo <3 kyllä menee hermot, kun ei voi tehdä mitään
Minä ja mies nukahdettiin sohvalle töiden ja pienen siivouksen päälle. Pitäs alkaa herätä koska siivousrumba jatkuu
Mies leikkii kuopuksen kanssa pehmoilla, vanhempi leikkii barbeilla.
Just sain ruoan valmiiks, mies imuroi ja 1,5v kulkee imurin ja isänsä perässä. Istun pienen hetken ennen lapsen iltapesuja.
Mä makaan vähän sairaana nojatuolissa. Lapset 13v ja 14v tekee kuntopiiriä alakerrassa, mies lähti just lenkille ja vanhin lapsi 19v tuli lenkiltä. Nuorin 9v tekee läksyjä..
Palstailen sohvalla läppäri sylissä ja kuulokkeet korvilla. Poika 17v on omassa huoneessaan 16v tyttöystävänsä kanssa. Kiitos kuulokkeiden en tiedä mitä siellä tapahtuu, enkä haluakaan tietää.
Istun sohvalla ja lagaan koneella.
Vieressä nukkuu 5v koirani, jaloissa makaa 8v koirani.
Kissa 4v pesee itseään työpöydällä. Kissa 1v on syömässä ruokaansa keittiössä.
Muita täällä olekaan...
Minä istun olkkarissa tabletin kanssa. 5v leikkii barbeilla vieressä. Mies tekee 11-vuotiaan kanssa matematiikan läksyjä. 14- ja 17v tekevät lihaskuntoharjoituksia yläkerrassa.
Kuuluu näpytykseni lisäksi partakoneen ääntä, 43 vuotta, Wiin pelaamisen ääntä, 11 vuotta.