Pituutenne, painonne, haavepainonne!
Kommentit (117)
174/103/34v Tavoite on alle 90. Kun siihen pääsen, mietin lisää. Joku 20 kilon tavoite on vain liian suuri ja musertava. Kunhan pääsisi alle 90 kiloon:)
158cm/51kg, tavoite 48kg. Kesästä tippunut jo 8kg ja alan olla tyytyväinen:) sairastuin pari vuotta sitten masennukseen ja lihoin yli 10kg. Parannuttuani on ollut mukavaa palata vanhoihin mittoihin. Nykyään käyn salilla aktiivisesti joten myös lihasta löytyy. Ikä:25
Vierailija kirjoitti:
174/103/34v Tavoite on alle 90. Kun siihen pääsen, mietin lisää. Joku 20 kilon tavoite on vain liian suuri ja musertava. Kunhan pääsisi alle 90 kiloon:)
Hyi vittu. Vaikka painaisit tasan puolet siitä mitä painat nyt, olisit terveen normaalipainon rajojen sisällä. Laihduta nyt helvetti soikoon nyt ainakin 30kg mieluiten 40! Nainenkin vielä oot!
175cm, 64kg. 28v. Tavoitepaino ehkä n. 60-62kg, siinä painossa on yleensä mukavinta olla. Tommosen muutaman kilon laihduttaminen normaalipainon sisällä on vaan jotenkin niin tuskaista.
nykyiset mitat 170cm ja 115kg
Haave mitat: 170cm ja paino 55kg
162cm/52kg. Ikää 22. Tyytyväinen olen :)
Vierailija kirjoitti:
nykyiset mitat 170cm ja 115kg
Haave mitat: 170cm ja paino 55kg
Ainahan sitä saa haaveilla.
Teikäläisillä (ryhävalailla) van yleensä näyttää menevän juuri toiainpäin. Kohta oletkin jo 155kg.
Ota berliininmunkki niin tulevaisuus ei itketä :(.
171cm ja 57kg, ikä 42v. Tavoitteena tällä hetkellä on kiinteyttäminen. Vaikka olenkin hoikahko, niin hiukan löysää on vatsassa.
168cm, nykyinen paino 59kg. Tavoite olisi 57kg. 72kg:sta lähdin laihduttamaan reilu vuosi sitten. 38 vuotias olen.
177/75 ja nainen olen. Ei, en ole läski, olen itseasiassa oikein hyvännäköinen. En varsinaisesti ole koskaan ajatellut olevani hyvä kropaltani, mutta saan paljon kehuja siihen liittyen vierailtakin ihmisiltä. Eli kai se on vähän uskottavakin :)
V-vartalo, pituus 181, paino 93 (lihakset), haavepaino: 93,1 kg!
25 v nainen, 167 cm ja 50 kg. Haaveena 60 kg
161cm/81kg/39vuotta, haave/tavoitepaino alle 50kg. Parikymppisenä painoin 53kg ja siinäkin painossa olin pikkaisen pullea ja löysä.
165, 68 kg, 40 kg olis unelma. Jo 10 kiloa pudotettu. Haaveilen hoikasta vartalosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160/55/50
Kerran tosin olin tuon 50 ja kaikki lihakset olivat kaikonneet sen siliän tien. :(
Miksi tätä on alapeukutettu niin paljon? :D Totta se on, lihakset lähtivät ja kaikki ällölöllö jäi. Nyt yritän pudottaa painoa järkevämmin, niin että se löllö lähtisi, ei se lihas. Tai ehkä alapeukut tulivat valtaisasta koostani!
Mulla mitat samaa luokkaa. Olen sen mallinen, että ne 2-3 ylimääräistä kiloa näkyy heti pömpöttävänä massuna. Siksi tavoitteena hoikkuus, että maha olisi litteä. Tiedän kyllä monia "raskasrakenteisempia", joilla on tosi litteä maha ja näyttävät siksi timmiltä.
Toi litteä maha on ihan totta. Monet mua huomattavasti lanteikkaammat on paljon hoikemman ja siromman näköisiä koska niillä ei ole löysää ja pullottavaa mahaa. Ne on sivusta katsoen tosi kapoisia ja itse taas olen melkein yhtä paksu katsoi sitten edestä tai vierestä. 160cm/79kg ja tavoitepaino alle 55 kg
15v. 180cm ja 65kg, tavoite paino 50kg. Kyllä olen lihava ei tarvitse muistuttaa
Mulla mitat samaa luokkaa. Olen sen mallinen, että ne 2-3 ylimääräistä kiloa näkyy heti pömpöttävänä massuna. Siksi tavoitteena hoikkuus, että maha olisi litteä. Tiedän kyllä monia "raskasrakenteisempia", joilla on tosi litteä maha ja näyttävät siksi timmiltä.