Pituutenne, painonne, haavepainonne!
Kommentit (117)
N36, 179cm ja 73kg. Alle 70kg näytän luurangolta kun kropan malli on mitä on.
158cm ja 60kg. Tyytyväinen olen, ei haittaa jos olisin pari kiloa kevyempi, mutta ihan hyvä näin. Näytän mielestäni peilistä sopusuhtaiselta. Ikää 25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160/55/50
Kerran tosin olin tuon 50 ja kaikki lihakset olivat kaikonneet sen siliän tien. :(
Miksi tätä on alapeukutettu niin paljon? :D Totta se on, lihakset lähtivät ja kaikki ällölöllö jäi. Nyt yritän pudottaa painoa järkevämmin, niin että se löllö lähtisi, ei se lihas. Tai ehkä alapeukut tulivat valtaisasta koostani!
Mulla mitat samaa luokkaa. Olen sen mallinen, että ne 2-3 ylimääräistä kiloa näkyy heti pömpöttävänä massuna. Siksi tavoitteena hoikkuus, että maha olisi litteä. Tiedän kyllä monia "raskasrakenteisempia", joilla on tosi litteä maha ja näyttävät siksi timmiltä.
Toi litteä maha on ihan totta. Monet mua huomattavasti lanteikkaammat on paljon hoikemman ja siromman näköisiä koska niillä ei ole löysää ja pullottavaa mahaa. Ne on sivusta katsoen tosi kapoisia ja itse taas olen melkein yhtä paksu katsoi sitten edestä tai vierestä. 160cm/79kg ja tavoitepaino alle 55 kg
No kyllähän noilla sun kiloilla se päärynäkin on ihan tajuttoman persevä ja reitevä vaikkei sillä mahaa niin olisikaan ja jos varsinkin yläkroppa olisi siro ja pieni. Sähän oot kuitenkin jo tosi lihava, ylipainoa sulla on kuitenkin sellaiset n.30 kg ja se on sun pituuteen nähden ihan hirveästi.
Öh, jos mitat on 160 ja 79 kg, ei ylipainoa ole 30 kiloa. 160-senttinen ihminen on normaalipainossa kun painaa 63 kiloa (tai oikeestaan jo, kun painaa 63,9). :-D
T: 160 cm ja 68 kg. Haavepainona nyt ensin toi normaalipaino. :) Mulla muuten on suht pieni yläkroppa ja maha, perseestä ja reisistä löytyykin sit läskiä. :-D
Öh..en ole tuo edellinen, mutta on 160cm ja 79kg ihan törkeä ylipaino. 160cm ja 49kg on täysin normaalipainon keskikohdilla. Joku 45kgkin olisi täysin normaalipaino. 63,9kg on ehkä juuri ja juuri terveellisyyden rajoissa, mutta kyllä se läskiltä näyttää ja aivan selvästi.
Totta tämä. Eikö esim toi Susanna Penttilä ole jotain 160cm pitkä ja mitä se nyt on julistanut lihoneensa 8kg ja "silti paino yhä alkaa nelosella" ja ihan normaalilta hoikalta se muuten näyttää paitsi ne tissit on ihan liian isot. Kyllä se yli 60 kiloa on noin lyhyelle liikaa vaikka se kuinka olisi "normaalipainon" rajoissa. Saati sitten toi n. 80 kg. Siihen kymppi lisää ja painoa on jo tuplat normipainoon.
Tuksu on nykykunnossa hyvä esimerkki 160 senttiä pitkästä ja 80-90 kiloa painavasta. Ja kyllähän siinä sitä ylipainoa on ihan reilusti kymmeniä kiloja. Jos vaikka vertaa just tuohon Penttilään tai Tuksun pikkusiskoon Jasmineen jotka on yhtälailla lyhyitä mutta normaalipainoisia eikä kumpikaan varmasti paina yli 50kg.
159cm 51kg 29v, rasvaprosentti 22%, haavepaino 53kg.
168/61,5 kg.Ikää 55 v.Paino aika sopiva,lihastakin löytyy.Ehkä muutaman kilon kevyempi voisi olla niin juoksu sujuisi vielä keveämmin.Urheilua tullut harrastettua koko ikä, nykyisin 5-6 x vko.
180/104 60-70 kg olisi näppärä paino.
m41
160 cm, about 50kg, 30v. Kaikennäköisiä haavepainoja nuorempana oli ja nyt en ymmärrä enää, miten jotkut vaa'an numerot ovat olleet niin tärkeitä. Tyytyväisenä syön ja syön vähemmän jos alkaa housut kiristää, mutta en enää etsi sisältöä elämään laihdutuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160/55/50
Kerran tosin olin tuon 50 ja kaikki lihakset olivat kaikonneet sen siliän tien. :(
Miksi tätä on alapeukutettu niin paljon? :D Totta se on, lihakset lähtivät ja kaikki ällölöllö jäi. Nyt yritän pudottaa painoa järkevämmin, niin että se löllö lähtisi, ei se lihas. Tai ehkä alapeukut tulivat valtaisasta koostani!
Mulla mitat samaa luokkaa. Olen sen mallinen, että ne 2-3 ylimääräistä kiloa näkyy heti pömpöttävänä massuna. Siksi tavoitteena hoikkuus, että maha olisi litteä. Tiedän kyllä monia "raskasrakenteisempia", joilla on tosi litteä maha ja näyttävät siksi timmiltä.
Toi litteä maha on ihan totta. Monet mua huomattavasti lanteikkaammat on paljon hoikemman ja siromman näköisiä koska niillä ei ole löysää ja pullottavaa mahaa. Ne on sivusta katsoen tosi kapoisia ja itse taas olen melkein yhtä paksu katsoi sitten edestä tai vierestä. 160cm/79kg ja tavoitepaino alle 55 kg
No kyllähän noilla sun kiloilla se päärynäkin on ihan tajuttoman persevä ja reitevä vaikkei sillä mahaa niin olisikaan ja jos varsinkin yläkroppa olisi siro ja pieni. Sähän oot kuitenkin jo tosi lihava, ylipainoa sulla on kuitenkin sellaiset n.30 kg ja se on sun pituuteen nähden ihan hirveästi.
Öh, jos mitat on 160 ja 79 kg, ei ylipainoa ole 30 kiloa. 160-senttinen ihminen on normaalipainossa kun painaa 63 kiloa (tai oikeestaan jo, kun painaa 63,9). :-D
T: 160 cm ja 68 kg. Haavepainona nyt ensin toi normaalipaino. :) Mulla muuten on suht pieni yläkroppa ja maha, perseestä ja reisistä löytyykin sit läskiä. :-D
Öh..en ole tuo edellinen, mutta on 160cm ja 79kg ihan törkeä ylipaino. 160cm ja 49kg on täysin normaalipainon keskikohdilla. Joku 45kgkin olisi täysin normaalipaino. 63,9kg on ehkä juuri ja juuri terveellisyyden rajoissa, mutta kyllä se läskiltä näyttää ja aivan selvästi.
En sitä sanonutkaan, ettei 79 kg olisi jo selkeästi ylipainoinen. Itekin painoin tuon verran joskus, mutta olen saanut onneksi painoa pudotettua. Ja sekin on muuten tutkittu, että lievä ylipaino ei yleensä haittaa terveyttä, jos kaikki rasva ei oo kertyny keskivartaloon: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=uut16… 160 cm ja 49 ei ole "normaalipainon keskikohdilla", vaan sillon painoindeksi on hiukan yli 19. 45-kilonen on sit jo oikeesti alipainonen. Normaalipaino on normaalipaino, teistä 63-kilonen voi olla läski, mutta normaalipainonen kuitenkin.
On se kumma, kun tietyn pituiselle ihmiselle voivat muut ihmiset määritellä "oikean" painon. Se kun on huomattu, että saman painoset ja pituset ihmiset voi näyttää todella erilaisilta eri ruumiinrakenteella.
175cm 58kg 46v Aivan onnellinen olen painooni, kiitos suvungeenien :)
N 165 ja 85. Tavoitepaino 68. Ikää 34v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160/55/50
Totta tämä. Eikö esim toi Susanna Penttilä ole jotain 160cm pitkä ja mitä se nyt on julistanut lihoneensa 8kg ja "silti paino yhä alkaa nelosella" ja ihan normaalilta hoikalta se muuten näyttää paitsi ne tissit on ihan liian isot. Kyllä se yli 60 kiloa on noin lyhyelle liikaa vaikka se kuinka olisi "normaalipainon" rajoissa. Saati sitten toi n. 80 kg. Siihen kymppi lisää ja painoa on jo tuplat normipainoon.
Tuksu on nykykunnossa hyvä esimerkki 160 senttiä pitkästä ja 80-90 kiloa painavasta. Ja kyllähän siinä sitä ylipainoa on ihan reilusti kymmeniä kiloja. Jos vaikka vertaa just tuohon Penttilään tai Tuksun pikkusiskoon Jasmineen jotka on yhtälailla lyhyitä mutta normaalipainoisia eikä kumpikaan varmasti paina yli 50kg.
Tuksu taitaa painaa kyllä jo lähemmäs 100kg. Tuosta sen siskosta oot ihan oikeassa, sopusuhtainen ja normaalipainoinen. Tosin täällä alkaa olla normaalimpaa/yleisempää olla noissa isosiskon mitoissa.
157,5 cm/55,6 kg/52 - 53 kg
Tyytyväinen olen jo tähänkin painoon. Varsinaista ylipainoa ei ole koskaan ollut grammaakaan, mutta edellisvuonna tuli stressaavan elämäntilanteen ja sitä seuranneiden huonojen ruokailutottumusten (lohtusyömisen) takia 7 kiloa painoa lisää. Eli 60,4 kilosta lähdin laihduttamaan ja nyt olen jo voiton puolella.
Olen joskus painanut 49 kg ja silloin olin liian luiseva. 51 - 54 kg on mulle normaali ja hyvä paino.
46v nainen, 172cm ja 64kg. Olen tyytyväinen. Kesällä on aikaa liikkua eli paino tippuu varmaan kesän kuluessa muutaman kilon.
Noin 170 cm pituus. 64 kg paino. 32-vuotias. Ihannepaino olisi 59-60...
Suurimmalla osalla ainakin. Harvempi kuitenkaan on timmi fitnessmimmi tai muuten tosi lihaksikas. Tottahan toi suominaiselle on joo ihan tavanomainen pituus/painosuhde, siis mullekin, mutta onhan siinä se 10kg liikaa.
163/65