Minkä niminen oli Ihminen, joka auttoi sinua vaikealla hetkellä? (vain etunimi)
Mitä sellaista hän sanoi tai teki, mikä oli ylipääsemisen kannalta ratkaisevaa?
Kommentit (19)
Minna. Auttoi minua konkreettisesti pääsemään eroon huonosta suhteesta.
Kirsti - auttoi minua jaksamaan koliikkivauvan kanssa
Kari. Järjesti mut pois huonosta tilanteesta.
Jari. Ei pitänyt mua hulluna vaikk kaikki muut piti.
Pauliina. Oli niin kylmäkiskoinen, että tajusin että mun on tehtävä jotain elämälleni.
Anne, kulki rinnalla, kuunteli ja lohdutti koettuani yllättäen suuren menetyksen. Olen edelleen kiitollinen!
Jari, oli ainoa joka oikeasti kuunteli.
Liisa, majoitti luokseen kunnes löysin asunnon ja tuki henkisesti. Olin paennut lapsen kanssa väkivaltaisen miehen luota.
Jari. Oli olemukseltaan järkähtämätön kuin soturi, mutta sielultaan lämmin. Ymmärsi asiat laajemmin kuin moni muu.
En viitsi sanoa, kun sillä on melko harvinainen etunimi. Sori. Mutta alkaa J-kirjaimella.
Kuunteli ja rohkaisi mua. Sanoi, ettei elämässä pidä tehdä asioita, joita ei halua tehdä. Sai minut tajuamaan, kuinka sumussa olin elänyt ja että ansaitsen parempaa. Hänen ansiostaan erosin lahkosta :)
Jarit näyttävät olevan auttavaisia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Jarit näyttävät olevan auttavaisia ihmisiä
Entä jos se onkin yksi sama Jari, joka on Jeesus uudelleensyntyneenä? *Asettelee foliohattua päähän.*
Yritin oikein miettiä, mutta ei sellaista ihmistä ole elämässäni ollut. Itseäni olen aina tsempannut ja siihen turvaan jatkossakin.
Olisi ollut kiva , jos oma nimi olisi mainittu täällä.
Herkut auttaa esim. laskiaispulla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva , jos oma nimi olisi mainittu täällä.
No tää on vielä aika lyhyt ketju :)
X (liian harvinanen nimi suomessa joten olkoon vain eka kirjain). Sai mut luottamaan häneen ja avautumaan. Pelasti mut vaikeasta suhteesta kuuntelemalla, tukemalla ja pakottamalla hakemaan apua.
Teresa - osasi vain sanoa juuri oikeat sanat, oikeassa kohdassa, oikealla tavalla