Ulkonäköön keskittyvä peukutusgallup! :)
Eli peukuta sen mukaan löytyykö kyseinen ominaisuus/asia itseltäsi.
Aloitan: ylimääräistä vyötäröllä?
Kommentit (106)
Ainakin oman pikkyrillinpään kokoiset nännit tai suuremmat
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio (ainakin +90cm ympärys)
Eikös toi ole aika normi? :O Mun lantio on yli 90 cm ja mua pidetään silti muodottomana luutana. BMI siis 17,5.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oman pikkyrillinpään kokoiset nännit tai suuremmat
Ois jännä nähä, jos jollain on oman omaa pikkurillinpäätä pienemmät nännit.
Sori kun kommentoin näin paljon peukutusketjussa...
Liuskoittuvat ja halkeilevat kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi ole aika normi? :O Mun lantio on yli 90 cm ja mua pidetään silti muodottomana luutana. BMI siis 17,5.
Joo kyllä, mietin lähinnä omaa kroppaani, olen 160cm joten 90cm lantio näyttää mielestäni leveältä ainakin muihin mittoihini verrattuna!
Keskipituisella naisella leveä lantio on yleensä kai lähemmäs 100cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä, mietin lähinnä omaa kroppaani, olen 160cm joten 90cm lantio näyttää mielestäni leveältä ainakin muihin mittoihini verrattuna!
Keskipituisella naisella leveä lantio on yleensä kai lähemmäs 100cm?
Totta. En ajatellut kunnolla. Pituushan tietenkin vaikuttaa.
Off topic: Mulla on 90cm lantio ja se näyttää leveältä, muidenkin kuin itseni mielestä.
Mittasuhteet vaikuttaa paljon, monella muulla 90cm näyttäisi varmasti kapealta mutta itse olen rakenteeltani todella siro, 167cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Off topic: Mulla on 90cm lantio ja se näyttää leveältä, muidenkin kuin itseni mielestä.
Mittasuhteet vaikuttaa paljon, monella muulla 90cm näyttäisi varmasti kapealta mutta itse olen rakenteeltani todella siro, 167cm pitkä.
Itse olen 168 cm pitkä 49 kg painava, lantio on hiukan yli 90 cm, vyötärö n. 65. Mulla kuitenkin on niin lyhyt ylävartalo, että vyötärö ei ehdi kunnolla kaventua. Melkein heti kylkiluiden jälkeen tulee jo lantio. Se voi vaikuttaa siihen, että näytän ihan normaalivartaloiselta, ehkä jopa hiukan tasapaksulta. Toisaalta nää on sitten mielipidekysymyksiä, mikä on kenenkin mielestä leveä. Voi olla, että mun oma silmä näkee väärin. Mutta ei ole kukaan ainakaan koskaan sanonut leveälanteiseksi.
Menipäs taas ohi aiheen tääkin keskustelu :D
Pullottava napa (raskaana olevat saa myös vastata) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni 90 cm on melko yleinen/normaali. Täytyy tietysti suhteuttaa myös pituuteen, ruumiinrakenteeseen ja vyötärönympärykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittasuhteet vaikuttaa paljon, monella muulla 90cm näyttäisi varmasti kapealta mutta itse olen rakenteeltani todella siro, 167cm pitkä.Itse olen 168 cm pitkä 49 kg painava, lantio on hiukan yli 90 cm, vyötärö n. 65. Mulla kuitenkin on niin lyhyt ylävartalo, että vyötärö ei ehdi kunnolla kaventua. Melkein heti kylkiluiden jälkeen tulee jo lantio. Se voi vaikuttaa siihen, että näytän ihan normaalivartaloiselta, ehkä jopa hiukan tasapaksulta. Toisaalta nää on sitten mielipidekysymyksiä, mikä on kenenkin mielestä leveä. Voi olla, että mun oma silmä näkee väärin. Mutta ei ole kukaan ainakaan koskaan sanonut leveälanteiseksi.
Menipäs taas ohi aiheen tääkin keskustelu :D
Itse olen 150cm pitkä, lantio reilu 100cm ja vyötärö 70cm. Leveälanteiseksi kehuttu kyllä. Itse näkisin lyhyyteni vain korostavan kapeaa vyötäröä.
Isot jalat? (nainen, kengänkoko yli 39)
Vyötärö-lantio erotus 30cm tai enemmän