Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hankkiminen yksin? Onko kukaan tehnyt tietoisesti?

Vierailija
09.02.2016 |

Enkä siis tarkoita että huijaamalla jonkun siittäjäksi... tai no saa niitäkin kokemuksia kertoa.

Olen 25v, minulla ei ole puolisoa eikä toistaiseksi edes valmiita opintoja tai pysyvää työsuhdetta tai mitenkään muutenkaan elämä vakaalla pohjalla. Noista muut minun on realistisesti mahdollista saavuttaa, mutta miestä en välttämättä saa koskaan, henkilökemiat kun on sellaisia joihin en voi omalla panoksellani vaikuttaa (että sitä joko rakastuu ja rakastaa tai sitten ei). Haluaisin kuitenkin joskus lapsen ja mielellään viimeistään n. 35-vuotiaana.

Olisin siis henkisesti aivan valmis adoptoimaan, minulla ei ole mikään suuri tarve saada juuri omia geenejä eteenpäin yksikseni. Jos olisi rakastava puoliso niin sitten kyllä, mutta en voi odottaa tuollaisen ihmeen tapahtumista. Kuitenkin adoptointi vaatii paljon rahaa JO siinä prosessivaiheessa. Lapseen toki elämän aikana menee paljon joka tapauksessa eikä se ole ongelma, vaan se että yksin suuren aloitussumman hankkiminen on todella hankalaa.

Onko täällä kellään siis kokemuksia yksin lapsen hankkimisesta? Adoptointi kiinnostaa eniten mutta muitakin kokemuksia kuulen mielelläni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi