Jahas. Finlaysonin pyyhkeetkin ovat turkkilaista tekoa.
Ai, kun pääsisi 80-luvulle, kun suomalainen tuote vielä oli suomalaista.
Kommentit (11)
Itse katsotaan tarkkaan valmistusmaa.
Jos merkiltään suomalainen, mutta valmistettu jossain muussa maassa, niin sitten valitaan rehellisesti ulkomainen tuote.
Jos taasen on suomessa tehty, saa maksaa kilpailijoitaan enemmän, se ostetaan.
Sen takia en enää osta mitää tosta puljusta, laatukin menny pahasti alaspäin m34
Tämä havainto selittää, miksi ne on nykyään sekundalaatua. Olen aina ennen pitänyt Finlaysonin pyyhkeitä laatutavarana. Voihan skeida! Kyllä minä nyt mieleni pahoitin. :(
Kuulin, kun F-myymälän myyjätkin jutteli allapäin siihen sävyyn, että asiakkaat valittaneet yhä enemmän huonosta laadusta ja valikoimaratkaisuja.
Siitä huolimatta nykyiset hipster-johtajat hehkuttavat joka käänteessä uudistaneensa Finlaysonin.
Mitähän maksoi sekin tempaus, kun Hesarin etusivulla mainostettiin uutta homoseksuaalikeittiöpyyhettä ja mainostettiin, että kyseistä laatuvirheellistä settiä saa hakea ilmaiseksi myymälöistä?
Taisi herra Finlayson korahtaa pari kertaa haudassaan.
Niitä on kohta yli 10v naarattu kiinasta, moldovasta, turkista ja kuka tie mistä. Forssan tehdaskin ollut kiinni varmaan 8v
Nytkö tuli yllätyksenä?
Ps Luhta kans roudaa riepunsa kiinasta
Kuinkas Pentikin tekstiilien laatu? Nehän tulee myös jostain Ambomaalta.
Suomessa ei kai 5-10 vuoteen ole kudottu kangasta teollisesti....
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kai 5-10 vuoteen ole kudottu kangasta teollisesti....
http://www.forssanmuseo.fi/yhteistyossa/kutomo_elaa!/
2009 loppunut
Pertskele. Näin ne brändit pikkuhiljaa vesitetään.
Kaikki joskus ennen laadukkaat merkit - suklaat (Fazer), tekstiilit (Finlayson), astiat (Marimekko, Pentik). Valmistetaan pilkkahinnalla ja revitään vanhasta laatumielikuvasta kaikki irti, kunnes mitään ei ole enää jäljellä.
Pitänee siirtyä pieniin käsityöpajoihin.
Ja Arabian astiat valmistetaan lähinnä Aasiassa. Mur mur mur.
No ei ihmekään että on nykyään niin paskaa laatua. Muutaman pyyhkeen saanut lahjaksi ja ihmetellyt kun ei kestä.