Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Rock 2016

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin wt😔

Vierailija
22/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon kauniimpia naisia kuin tavallisissa missikisoissa! :O Eihän noista osaa valita.

Mutta mun mielestä missikisat on ihan hölmöjä. Mitä sillä tittelillä sitten tekee? No kerää Instagram-seuraajia ja ehkä saa hiukan rahaa, jos saa ängettyä itsensä telkkariin. Tuntusi hölmöltä kilpailla kauneudella, se kun on aikalailla asia, johon ei voi itse vaikuttaa. Sen kanssa mennään, millaiseksi on synnytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit pikkukuvista on 5, 10, 11 ja 23 :) en tie sit, jos näkis koko kuvat...5 on asennetta ja on aika klassisen kauniit kasvopiirteet. 10 ja 11 jotenkin on vaan edukseen tuolla joukossa. Ja 23 on ehkä paras noista, kaunis ja melko hotin näkönen :) N33

Vierailija
24/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAURATTAAAAA KUN EHDOKKAAT ITSE TULEE KEHUMAAN ITSEÄÄN TÄNNE::DDD

noloa

Vierailija
25/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa laulua ku viime vuonna *kisailijat tulee tänne kehuu ihteesä* ja kohta joku muistaa huomauttaa et kisailija varmaa tekee  1000€ laskun äänestämällä itseään. Ja sama tuon nimen kanssa, joka vuos mietitään miks se on rock. Rock edustaa asennetta. Asennetta voi esittää myös kuvan perusteella. Näyttäväthän mallitkin tunteita pelkillä silmillään. Varmasti monen mieleen ei oo tatuoinnit ja sähkämpi tyyli pukeutua, mutta se on tyyligenre mihin kuuluu nykyään entistä enemmän ihmisiä. Parempi tää et kaikki on persoonallisia eikä semmosia ku MissSuomet, joita ei erota ees toisistaan. Tai MissHelsinki, jossa jokasen naamaa ja muita avuja on leikelty ja pumpattu täytee botoksia. Mukava tosin kerranki lukee täällä et ihmisillä on jopa suosikkeja ja positiivisia kommentteja.

Vierailija
26/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Semifinaalituomaristossa nähdään Hottis-Suvi"

Oh my god....

No todellakin :D

Vierailija
27/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tuolle ehdokkaalle 7. Luuleeko hän todellakin olevansa sopiva missiehdokas? :D

Vierailija
28/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt joku keuhkoaa, että minäkin oon tuo kisaaja itse, mutta enpäs ole. Ja nro 23 on omaan silmääni kaunein. Nro 21 on ehkä eksynyt väärään kisaan? Myös 16 ja 17 vaikuttavat peruspissiksiltä, jotka ovat päättäneet osallistua tähänkin kisaan ja vähän tupeeranneet perustukkaasaan ollakseen olevinaan "rock". Eli ei mitään rokahtavaa heissä. Niin ja sama pätee nro 1:seenkin.

-n. 31

Vierailija
29/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 on kyl kaunein

Vierailija
30/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoo kuin kaikki naiset on toki kauniita, mutta kaikkein ROCKin on se joka uskaltaa ja on kaikkein luonnollisin :)

Luonne on se joka oikeesti ratkaisee, ei ulkonäkö.

Vierailija
31/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 on kyl kaunein

Ällöttävä paise sillä huulessa, toivottavasti pääsee siitä vielä eroon.

Vierailija
32/41 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "rock" todellakin naisella värjättyä tukkaa ja tatuointeja? Mua on alkanut ärsyttää tää "niin tosi rock wt-tyyli."

Vierailija
33/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia xD

Vierailija
34/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh. Melko lailla perämetsistä repäistyjä tatskamisuja. 1 taitaa olla se Parasiittihotellin ainoa äiti-ihminen? Joka tippui sieltäkin ekana pois.

Eiköhän jatkoon jälleen pääse ne, joilla on laajin kaveripiiri. 15 parasta taitaa tulla valituksi kaveriäänillä, eli eniten tekstariääniä > jatkoon.

Vierailija
35/41 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
36/41 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä teillä on tuota 7 vastaan? En ymmärrä. Miksei muka sovi kisaan? Enemmän rokkia hänessä on kuin monessa muussa.

Vierailija
37/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 24 on 21 vuotias, mutta näyttää 30vuotiaalta

Vierailija
38/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hoh. Melko lailla perämetsistä repäistyjä tatskamisuja. 1 taitaa olla se Parasiittihotellin ainoa äiti-ihminen? Joka tippui sieltäkin ekana pois.

Eiköhän jatkoon jälleen pääse ne, joilla on laajin kaveripiiri. 15 parasta taitaa tulla valituksi kaveriäänillä, eli eniten tekstariääniä > jatkoon.

PARASIITTIHOTELLI AHASHAHAHAHHAHA!

Vierailija
39/41 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden sivuilla miss rock semifinalistit, on taas tytöillä mahtavat kuvaukset itsestään (osan on pakko olla kyllä huumorilla, esim. "lopetan sodat ja köyhyyden") mutta siis: "olen sosiaalinen, räiskyvä rääväsuu". Just just. Kuulostaa erittäin, hm, viehättävältä.

Vierailija
40/41 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt joku keuhkoaa, että minäkin oon tuo kisaaja itse, mutta enpäs ole. Ja nro 23 on omaan silmääni kaunein. Nro 21 on ehkä eksynyt väärään kisaan? Myös 16 ja 17 vaikuttavat peruspissiksiltä, jotka ovat päättäneet osallistua tähänkin kisaan ja vähän tupeeranneet perustukkaasaan ollakseen olevinaan "rock". Eli ei mitään rokahtavaa heissä. Niin ja sama pätee nro 1:seenkin.

-n. 31

Oon muuten tuntenut ton nro 21:n ihan nappulasta, eikä tosiaan ole koskaan ollut rock tyylinen, eikä edes rockkia kuuntele. Kaunis hän on kuitenkin ollut aina. Nuo kuvat ei tee hänelle oikeutta. Väärä kisa anyway

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi