Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin kolmenkimppaa miehelleni, ja hän...

Entajuu
09.02.2016 |

...piti ensin mykkäkoulua viikon ja sitten jätti minut.

Ööö...???
Olemme seurustelleet ei niin vakavasti n. 3 vuotta, emme asu yhdessä ja ikää on jo yli 35 v. Itse olisin ottanut huumorilla ja kieltäytynyt, mikäli ajatus olisi ollut minusta vastemielinen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tosikko, parempi kun lähti

Vierailija
2/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä että pääsit tiukkiksesta eroon.

Meillä vähän sama, mua kiinnostaisi ja mies ei hyväksy lainkaan - mutta sentään pystyy vähän puhumaan noista ja ymmärtää etten ala toteuttamaan fantasioitani jos se ei ole miehelle ok.

Kaikilla on rajansa, mutta vaikutti siltä että miehesi ei kyennyt hyväksymään sinua sellaisena kuin olet, edes fantasian tasolla. Iso dealbreaker olis kyllä mulle ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotitko 2N1M vai 1N2M?

Vierailija
4/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni olisi ehdottanut, olisin tehnyt kuten sinun miehesi teki. En kaipaa mitään kolmansia pyöriä makuuhuoneeseemme. 

Vierailija
5/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miestä ja minä. Ei niiden olis tarvinnut toisiaan...

Noh, tosikko oli. Noihan voi ottaa vaikka olan kohautuksella, tai hymähtäen lokeroida höpö-höpö -jutuiksi. Olen siis nainen. :D

Vierailija
6/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ehdottanu 2 naista miehellesi...

Vierailija
7/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttäisi, jos mies kaipaisi kolmen kimppaa toisen naisen kanssa, mutta kuulostaa silti ylireagoinnilta ellet nimenomaan maininnut kenen miehen kanssa haluaisit panna tms.

Vierailija
8/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt ehdottaa enempää. Reaktio oli voimakas "notta terve"... se siitä sitten.  :D

Vierailija
9/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli ainoa syy. Mies vain sai todellisen varmistuksen ettet sinä ole sitä mitä hän naiseltaan haluaa.

Vierailija
10/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entajuu kirjoitti:

2 miestä ja minä. Ei niiden olis tarvinnut toisiaan...

Noh, tosikko oli. Noihan voi ottaa vaikka olan kohautuksella, tai hymähtäen lokeroida höpö-höpö -jutuiksi. Olen siis nainen. :D

Ilmeisesti mies tunsi, että hän ei sinulle riitä. En usko, että ongelma oli mitä sen toisen miehen kanssa joutuu tai ei joudu tekemään. Entä jos hän olis miellyttänyt sua enemmän kuin oma mies, hän varmaan kelaili.

Tuollainenkin mies vois ehkä suostua jos kaverin kanssa tapaisivat randomnaisen?

Vierailija
11/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa silti ylireagoinnilta ellet nimenomaan maininnut kenen miehen kanssa haluaisit panna tms.

Ai paha, se se virheeni olikin. Koska ehdotus oli alunperin olevinaan vain läppä ja läsnä oli mun kaveri (mies), jonka kanssa hihiteltiin tää killeri. No, baarissa oltiin ja alkolla oli osuutta asiaan, eikä tämä kimppa olis toteutunut muutenkaan, meillä ei ole sellaista seksuaalista tarkoitusperää. Ehkä testi meni sitten liian julmaksi... itse se on kuitenkin mulle ehdottanut, että menen hänen naispuoliselle kaverilleen sanomaan, että jaa - tuo yhteinen kaverimme kertoi, että haluat kanssani lesboseksiä. Päinvastoin testi ei siis sitten toiminut. Voi LOL.

Vierailija
12/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ilmeisesti ei pitänyt aisankannattajan roolistaan , ajatella :)

Valonnäyttäminen, jalan pitäminen ja tukeminen eivät häntä kiinnostaneet.

Voi olisiko syynä ollut Mohammedin iso käyrä suonikohjuinen kikuli?

Vierailija
13/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entajuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa silti ylireagoinnilta ellet nimenomaan maininnut kenen miehen kanssa haluaisit panna tms.

Ai paha, se se virheeni olikin. Koska ehdotus oli alunperin olevinaan vain läppä ja läsnä oli mun kaveri (mies), jonka kanssa hihiteltiin tää killeri. No, baarissa oltiin ja alkolla oli osuutta asiaan, eikä tämä kimppa olis toteutunut muutenkaan, meillä ei ole sellaista seksuaalista tarkoitusperää. Ehkä testi meni sitten liian julmaksi... itse se on kuitenkin mulle ehdottanut, että menen hänen naispuoliselle kaverilleen sanomaan, että jaa - tuo yhteinen kaverimme kertoi, että haluat kanssani lesboseksiä. Päinvastoin testi ei siis sitten toiminut. Voi LOL.

Sanoit siis haluavasi panna miespuolisen "kaverisi" kanssa ja se jätti sut. Uuuuullatuuuuus....

Vierailija
14/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti ikää on yli 35v.? No jatkat vaan hihitellen elämää...

Vierailija
15/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan tylypahka sanoi Harry Potter

Vierailija
16/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hän sanoikin olevansa liian vanha tällaiseen. Hö. Kyl mä nyt tajuun, hyvä vauvapalsta! Vaikka siltikin, hän on tosikko verrattuna minuun tai sitten paljon fiksumpi, kännissäkin.  :D

Vierailija
17/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se onnistuu 2N 1M. Mutta toisinpäin se on liian julmaa, nainen kun voi aina olla varma että lapsi on hänen mutta mies ei voi olla.

Vierailija
18/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sentään ehdotitte kolmen kimppaa, eikä niin että mies jätetään sinne kapakkaan ja te lähdette kahdestaan naimaan...

Vierailija
19/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä pitkään fantasioinut että joku mies tulisi kolmanneksi vaimolleni ja minulle. Tässä sitten lähinnä tää mies antaisi vaimolle kunnon kyydit ja vaimo hekumoisi ja kehuisi miten ihanaa on.

Mutta tämän siirtäminen todellisuuteen ei onnistu vaikka vaimo varmasti suostuisi ja ehkä toivoisikin. Asiat kun monesti menee vituralleen eikä oo kuin unelmissa.

Vierailija
20/31 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi 2n 1m,mutta en ikinä alkaisi 1n2m juttuihin.

t.Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi