Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Downtow Abbey -fanit: mitä hyvää tai katsomisen arvoista sarjassa?

Vierailija
09.02.2016 |

Olen nyt katsonut 1.&2.kauden jaksoja Downtow Abbeysta enkä kerta kaikkiaan ymmärrä sarjan hehkutusta ollenkaan (tunnen näinollen olevani vähemmistössä).
Mitä hyvää, erikoista, katsomisen arvoista sarjassa teidän fanien mielestä oikein on? Avatkaa mulle asiaa, auttakaa ymmärtämään!

Sarjahan on pitkästyttävä pukudraama täynnä ikäviä, harvinaisen inhottavia henkilöhahmoja. Keneen tuossa sarjassa voi samaistua tai ketä sympata: Batesia ja Annaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätösjakso oli kyllä täyttä kuraa. Yhtäkkiä koko sarjan vihoitelleet sisaruksetkin olivat hyvää pataa, koska "siskoilla on (yhdistävät) salaisuutensa". Käsikirjoittajilta loppuivat paukut jo kauan ennen sarjan päättymistä ja lopuksi haluttiin vaan kääräistä kaikki nättiin pakettiin, kaikille riitti rakkautta, työtä ja hyvää mieltä. 

Vierailija
22/23 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa kaudella 4 ja ainakaan mulle ei ole valjennut Barrown ja OBrienin suhde. Eli ilmeisesti vaan juonittelevat yhdessä.

Ovat kumpikin hieman outsaidereita, joista kukaan muu ei juurikaan pidä. Ovat siis tällaisina sosiaalisina hylkiöinä ajautuneet yhteen, kun muutakaan ystävää/liittolaista ei ole tarjolla.

Downton-wikissä tiedetään kertoa, että o'brien tulee paremmin toimeen miesten kanssa johtuen lapsuutensa sisarussuhteista. Oli ollut veljensä lempisisko tms. Välithän Barrowiin kylmenevät kun siskonpoika liittyy kartanon palvelusväkeen, o'brien ns. omii pojan lapsettomana vähän kuin itselleen ja on siksi suojeleva.

Sitä miksi ovat yhteen alunperin liittoutuneet, ei sarjassa paljasteta. Ehkä vaan kaksi porukan ilkeintä ja kierointa on tuntenut sielunyhteyttä ja ajatelleet hyötyvänsä tuplavoimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maggie Smithin one-linerit.

Mua puolestaan kylmää koko Maggie Smithin hahmo. Ehkä lähipiirissäni on ollut liikaa vastaavia tekopyhiä, kolkkoja, itsekkäitä, teräväkielisiä, egoistisia "minäminäminä"-mummoikäisiä. Tulee kaikki kylmäkiskoisen anopin törkeydet ja työpaikan mummovaivaisen riivinraudan ilkeydet mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi