Vaimon ihastus netissä
Ollaan naimisissa ja sain tietää, että vaimo on ihastunut netissä yhteen tyyppiin.
Miten reagoida tähän? Olen aika mustasukkainen luonne ja ekana tuli mieleen, että alan raivota jne.
Vaimo siis salassa nettiflirttaa ja viestittelee tyypin kanssa, en tiedä kuinka tosissaan vastapuoli on, mutta eiköhän varattu hyvännäköinen halukas nainen aina kiinnosta sinkkumiestä.
En usko kuitenkaan, että tässä on pettämiseen asti menossa tilanne.
Mutta miten toimia, annanko vaimon hupsutella netissä vai onko tässä tulossa itse naurunalaiseksi pelleksi jos en tee mitään?
Kommentit (39)
Haluatko itse pitää tuollaisen naisen?
Jos et niin turvaa selustasi ennen kuin kerrot tiedoistasi hänelle.
Tätä olen just miettinyt, että missä menee pettämisen raja.
Kuitenkin tämä "vain" nettiflirttiä, että tulisiko ottaa vakavasti.
Entä kuinka näette anonyymin nettiflirtin, onko se ok? Vai jo pettämistä jos vikittelee miehiä/naisia kertoillen että on varattu mutta silti voisi olla haluja jne.?
"Ollaan naimisissa ja sain tietää että vaimoni on ihastunut netissä yhteen tyyppiin. Miten reagoida tähän? " :) eh. Heh. Hee. Älä jaksa. Hanki elämä.
Millä tavalla nettiflirttaa? Onko heillä jotain seksipitoisia juttuja ja kuhertelua vai mitä? Onko se jatkunut pitkään vai onko yksittäisestä kerrasta kyse?
Mitään seksijuttuja en itse hyväksyisi enkä kuhertelua. Miehelläni on naispuolisia ystäviä ja viestittelee silloin tällöin heidän kanssaan. En näe siinä mitään pahaa itse.
Ihastumisia tulee ja menee. Jos ihastumistaan ruokkii, esim just juttelulla ja flirtillä, niin se menee mun mielestä jo asialla leikkittelyyn, testaamiseen, että olisko tästä johonkin muuhunkin.. eli äkkiä kääntyy pettämisen puolelle.
Ihastumisestaan pitää pyrkiä eroon, jos on parisuhteessa.
Kerrot vaimollesi, että sua loukkaa tuollainen käytös. Keskittyisi sen ajan suhun. Miksei sulle lähettelis niitä flirttiviestejä.
Ei kukaan kysele muilta miten reagoida, vaan reagoi.
Minusta vaikuttaa pelleilyltä jos asia selvästi vaivaa sinua mutta et ota asiaa edes puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Usein olisi kyllä fiksua miettiä etukäteen miten kannattaisi reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on shokissa, ettei oikein tiedä mitä tehdä.
Miten sait tietää?
Eipä kuulu toisen yksityisasiat sinulle.
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on shokissa, ettei oikein tiedä mitä tehdä.
Totta. Mutta tuollaisesta ei mene shokkiin. Tää on näitä keksittyjä aloituksia. Taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen just miettinyt, että missä menee pettämisen raja.
Kuitenkin tämä "vain" nettiflirttiä, että tulisiko ottaa vakavasti.
Entä kuinka näette anonyymin nettiflirtin, onko se ok? Vai jo pettämistä jos vikittelee miehiä/naisia kertoillen että on varattu mutta silti voisi olla haluja jne.?
Pettäisen rajan jokainen joutuu määrittelemään parisuhteessaan itse.
En itse näe flirttiä pettämisenä tapahtui se sitten netissä tai muualla. Nettiflirtti olisi ok. Myös sen kertominen että voisi olla haluja olisi ok, mutta halujen toteuttaminen ei. Vastapuolesta voi olla myös hyvin kiusallista tulla "huijatuksi" jos annat ymmärtää olevasi valmis pidemmälle kuin todellisuudessa olet tai voit olla. Jos rajoista omista tai puolison on kuitenkin jotakin epäselvää en flirttailisi.
oot koira eikä naises kunnioita sua tippaakaan, valmistelee vaa uutta laivaa. milloin miehistä on tullut tälläsiä pilluja?
Kunnioitus omasta mielestäni tuossa onkin se juttu. Ei ehkä niinkään tuo flirtti ole pahin, sehän voi piristää omaa suhdetta. Mutta ahdistaisi tieto, että joku äijä omahyväisesti virnuilee että sun eukko muuten on lääpällään muhun...
Ja toi että jokaisella on omat yksityisasiat on totta, mitäpä se kenellekään kuuluu mitä toinen tekee.
Mutta jos sattuu jostain tuollaisen saamaan tietoon (välikäden kautta) niin onko se enää sitten ok, kun ei ole salassa tehtyä?
Vai pitääkö olla tietämättään, jos toinen on salassa flirttaillut / ihastunut?
Vaimo tietää varmasti hyvin sen, että minä olen mustasukkainen luonne. Itse varmasti ei pidä tuota nettiflirttiä minään ongelmana. Mutta jos ei itse tuota pidä ongelmana niin onko se "lupa" tehdä salassa moista? Varmasti tuntuu hyvältä jne. ja eihän se satuta ketään jos tekee salassa??
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus omasta mielestäni tuossa onkin se juttu. Ei ehkä niinkään tuo flirtti ole pahin, sehän voi piristää omaa suhdetta. Mutta ahdistaisi tieto, että joku äijä omahyväisesti virnuilee että sun eukko muuten on lääpällään muhun...
Ja toi että jokaisella on omat yksityisasiat on totta, mitäpä se kenellekään kuuluu mitä toinen tekee.
Mutta jos sattuu jostain tuollaisen saamaan tietoon (välikäden kautta) niin onko se enää sitten ok, kun ei ole salassa tehtyä?
Vai pitääkö olla tietämättään, jos toinen on salassa flirttaillut / ihastunut?
Vaimo tietää varmasti hyvin sen, että minä olen mustasukkainen luonne. Itse varmasti ei pidä tuota nettiflirttiä minään ongelmana. Mutta jos ei itse tuota pidä ongelmana niin onko se "lupa" tehdä salassa moista? Varmasti tuntuu hyvältä jne. ja eihän se satuta ketään jos tekee salassa??
Voiko flirtistä olla varma että on lääpällään kohteeseen?
Salassa tekeminen ei tee asiasta yhtään sen sallitumpaa kuin julkisesti tehtykään.
Minusta ei pidä esittää tietämätöntä jos tietää tai luulee tietävänsä asioita joita kokee toisen salailevan.
Jos puoliso näkee flirtin ongelmalliseksi sitä ei mielestäni kannattaisi harrastaa.
Sitä mikä kekenestäkin tuntuu hyvältä tai miltäkin ei voi tietää, selvää toki voi ottaa siitä flirttaileeko joku esim. siitä syystä että se tuntuu hyvääle. Salassa tekeminen sattuu toisinaan vähintään yhtä paljon kuin ei salassa tehtynä, toisinaan se voi satutaa vähempikin.
Tunnen naimisissa olevan ihmisen (naisen), jolla mese-pohjainen flirtti/arkiasia/syvällinen keskustelusuhde toisen miehen kanssa. Näkevätkin toisinaan mutta ilmeisesti feikkaavat etteivät juuri tuntisi. Äärettömän epäreilua aviomiestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen naimisissa olevan ihmisen (naisen), jolla mese-pohjainen flirtti/arkiasia/syvällinen keskustelusuhde toisen miehen kanssa. Näkevätkin toisinaan mutta ilmeisesti feikkaavat etteivät juuri tuntisi. Äärettömän epäreilua aviomiestä kohtaan.
Tuohan se että ollaan omasta mielestä ok flirtin kanssa + salassa tapahtuu niin ei satuta ketään. Ja samalla puoliso tietää tästä ja sattuu niin prkleesti.
Sitä vaan haluaa luottaa lähimpään ihmiseen ja olettaa että tämä haluaa samaa. Ja aidosti piti rakastaa, tai oliko se sitten sanottu täydestä sydämestä..
-ap
Pelleilyä tiedossa.