Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla kestää niin kauan orkun saaminen?

Vierailija
09.02.2016 |

Niin, että pitää kauan panna tai sitten kauan rämplätä sormella ja jopa kielellä. Tajuttoman kauan voi mennä!
Miksi edes naiset haluaa saada orgasmia ja seksiä jos se ei kerran tunnu niin hyvältä että laukeis helpommin.
Suosittelen kyllä masturbaatiota ja niitä värinäleluja jos kerran on niin vaikeaa.

T. M 35

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaa pysyä naisista kaukana, niin ei olisi tuollaista ongelmaa.

Vierailija
2/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä, kun tietää mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Naiset nyt vaan on erilaisia ku miehet. Lisäks mielessä pyörivät ajatukset vie tehokkaasti orkun ulottumattomiin. Tutkimusten mukaan naiset usein myös huolehtii enemmän miehensä orgasmista kuin omastaan. Ja kyllä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin, miehen on ehkä vaikee sitä ymmärtää.

Vierailija
4/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä kiinni....

Mulla kestää loistavan rakastajan kanssa ensimmäiseen O:iin pari minuuttia, omin käsin vieläkin vähemmän. Mutta jos yhtään tökkäsee toinen osapuoli tai räpeltää väärin niin sitten kestääkin huomattavasti kauemmin. Eli jos on intohimoa ja halua toista kohtaan ja taitava partneri niin on helppo ja ihana laueta (monta kertaa)

Ehkä vika tosiaan on ap:ssa itsessään?

Vierailija
5/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... Naiset nyt vaan on erilaisia ku miehet. Lisäks mielessä pyörivät ajatukset vie tehokkaasti orkun ulottumattomiin. Tutkimusten mukaan naiset usein myös huolehtii enemmän miehensä orgasmista kuin omastaan. Ja kyllä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin, miehen on ehkä vaikee sitä ymmärtää.

Millai naiset huolehtii miehensä orgasmista? Antamalla pillua pantavaksi eli saamalla itse seksiä?

Vierailija
6/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä, kun tietää mitä tekee.

Niin itse tietää? Tuskin toisten vastuulle omaa seksiäsi syydät?

Vierailija
7/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millai naiset huolehtii miehensä orgasmista? Antamalla pillua pantavaksi eli saamalla itse seksiä?

Käsitin itse viestin niin että naisia usein huolettaa enemmän tuleeko mies ollenkaan. Yleensähän se ''perinteinen'' sekstailu loppuu siihen kun mies tulee. Jos mies ei tule, nainen kokee että hänessä on jotain vikaa. 

Vierailija
8/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä kiinni....

Mulla kestää loistavan rakastajan kanssa ensimmäiseen O:iin pari minuuttia, omin käsin vieläkin vähemmän. Mutta jos yhtään tökkäsee toinen osapuoli tai räpeltää väärin niin sitten kestääkin huomattavasti kauemmin. Eli jos on intohimoa ja halua toista kohtaan ja taitava partneri niin on helppo ja ihana laueta (monta kertaa)

Nainen ei laukea, vika miehessä? Perinteistä palstalla...

Vierailija
9/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin siks, että mies tökkää "raakana sisään" ilman mtn esilämmittelyjä! Omin käsin onneen menee alle minuutti jos niin haluan!! Tai kunnon rakastajan kanssa, joka hallitsee esileikit

Vierailija
10/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavan miehen kanssa orgasmi tulee hyvin nopeasti. Tumpeloiden kanssa kestää, jotkut naiset vain kestää pitää näitä huonompia rakastajia elämässään eri syistä.

Vierailija
11/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä kiinni....

Ehkä vika tosiaan on itsessään?

Ei tämä rajoitu palstalle. Olen kuullut oikeassa elämässäkin miesten pelkäävän että heissä on jotain vikaa koska nainen ei tule helposti tai ollenkaan. 

Vierailija
12/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan se on vain ihan tosiasia, että tässäkin tapauksessa ihmiset ovat erilaisia. Jotkut naiset ovat saaneet orgasmin kanssani minuuteissa, jotkut ei laisinkaan. Olenko ollut sitten toisten naisten mielestä taitaja ja toisten räpeltäjä, vai onko intohimo ollut se juttu, joka on natsannut näiden orgasmin saaneiden naisten kanssa. Ehkä, mutta mielestäni on totuus, että jotkut naiset ovat vaan yksinkertaisesti orgasmiherkempiä. Tällä tarkoitan sitä, että miehen ei tarvitse olla erittäin hyvin varustettu ja erittäin kokenut sormimestari antaakseen naiselle orgasmin, riittää se räpellyskin.

Vierailija
13/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naaras on liian nuori. Vanhempana ei haittaa vaikka mies olisi miten tupelo ja silti heiluu huipulla heti ja koko ajan.

Mutta mitä ihmettä miehille tapahtuu, kun nuorena ei muuta ole mielessäkään, mutta kohta jo alkaa kitinä, että liian työlästä ei viitti. Laiskurit, olisitte tehneet kiltimmin kotitöitä pienestä pitäen, olisi joustavampi ego. Voipi olla, että hätäisyys näkyy päälle ja rouvalta menee kiihotus harakoille kun tuntee olevansa sängyssäkin tiellä.

Vierailija
14/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkka sukupuolten välinen eroavaisuus. Nainen on nainen ja siinä se.

Kun mies tekee ihan mitä vaan niin hän käyttää järkeä, tunteita ja jos on tarpeen niin improvisoitu harkintakykyä.

Kun taas nainen tekee mitä tahansa niin ensin huudetaan puolisen tuntia, sitten olla möllötetään suu auki tunnin puhti ja tätä jatkuu ainakin 4 kertaa, mutta ei ole mitenkään tavatonta että tämä kestää päiväkausia. Järjestä eikä tunteista ole tietoakaan.

Kun nainen on mennyt yli sen kertaisesta huutomöllötyksestoimintatavastaan niin asia jää hoitamatta tai sitten sen on jo mies hoitanut.

Sama pätee seksissäkin. Mies voi rakastella 6 tuntia ja lauetakin neljästi kun vasta silloin nainen alkaa tajuamaan jotain. 

Vierailija
15/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä samaa mieltä kuin ap, mutta kummasti on moni mies halunnut panna mua, vaikka mä en siitä mitään saakaan. Mutta se on miehestä kiinni, kemioista. Jos on oikea mies, niin nautin, jos väärä, niin eihän siitä mitään saa. En voisi KOSKAAN vaatia moehen tyydyttävän minut, se ei olisi rakkaudellista. Jos itse nautin, uskon kyllä saavani. Se ei ole koskaan miehen tehtävä hoidella mulle mitään orkkua. En ole tosin koskaan saanut orkkua, enkä tiedä mistä se johtuu. Mutta en ole koskaanharrastanut seksiäkään miehen kanssa, jota kohtaan tuntisin oikeanlaista kemiaa.

Vierailija
16/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä kiinni....

Siinä mielessä mun kohdalla joo jos toinen räpeltää ihan omiaan, ei sylittele, hyväile eikä tilanteessa ole intohimoa tai kemiaa. Olen herkkä sille miten mua kosketaan ja kerron mielelläni mistä pidän - jos ei toinen välitä tai ymmärrä halut katoaa. Ja orgasmi myös. Toki voin silloin hieroa itse itseäni ja päästä lopulta maaliin mutta siinä miehen osuus on jo aika vähissä.

Vierailija
17/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että pitää kauan panna tai sitten kauan rämplätä sormella ja jopa kielellä. Tajuttoman kauan voi mennä!

Miksi edes naiset haluaa saada orgasmia ja seksiä jos se ei kerran tunnu niin hyvältä että laukeis helpommin.

Suosittelen kyllä masturbaatiota ja niitä värinäleluja jos kerran on niin vaikeaa.

T. M 35

Siksi koska naisen orkku on jotain luonnotonta, nykyajan tyhjänpäiväistä vouhotusta. Ei tule kestämään tällainen meno pitkään, johan tuollaisen orkun vaatiminen omaan mahdottomuuteensa kuolee. Jokainen räplätköön itselleen, jos sellaista ei ennen miestä ehdi saada ja ehdottomasti orkkuaan kaipaa.

Vierailija
18/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ihan yksinkertainen pieni vinkki: lämmittele se naisesi ensin orgasmin partaalle tai tuota jo lämmittelyvaiheessa ensimmäinen. Tietänet, että nainen voi saada useita orgasmeja perä perään. Mutta jos et harrasta kunnon esileikkiä, vaan kiipeät pukille, kun nainen ei ole vielä läheskään valmis, niin turha odottaa häneltä nopeaa huippua. Miesparka, sinulla on vielä paljon oppimista, vaikka ikää on jo riittämiin!

Vierailija
19/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita miehiin vaihtamista. Tuo nykyajan akkojen römpsän rämppäämisen mysterisointi toimii vaan itseään vastaan. Jos se rasia on kerran sellainen rubikin kuutio ettei sitä ratkaise muuta kuin joku kosminen panoministeri niin ihan itsensä kiusaamistahan sellaisen kanssa puuhaaminen on kun vaihtoehtona on hupailla toisten miesten kanssa.

Vierailija
20/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin miettis, että miksi jotkut miehet tulee aina jo reisille ja miksi jotkut joutuu jyystämään kauan ennenkuin saavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan