Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla kestää niin kauan orkun saaminen?

Vierailija
09.02.2016 |

Niin, että pitää kauan panna tai sitten kauan rämplätä sormella ja jopa kielellä. Tajuttoman kauan voi mennä!
Miksi edes naiset haluaa saada orgasmia ja seksiä jos se ei kerran tunnu niin hyvältä että laukeis helpommin.
Suosittelen kyllä masturbaatiota ja niitä värinäleluja jos kerran on niin vaikeaa.

T. M 35

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 kirjoitti:

Silkka sukupuolten välinen eroavaisuus. Nainen on nainen ja siinä se.

Kun mies tekee ihan mitä vaan niin hän käyttää järkeä, tunteita ja jos on tarpeen niin improvisoitu harkintakykyä.

Kun taas nainen tekee mitä tahansa niin ensin huudetaan puolisen tuntia, sitten olla möllötetään suu auki tunnin puhti ja tätä jatkuu ainakin 4 kertaa, mutta ei ole mitenkään tavatonta että tämä kestää päiväkausia. Järjestä eikä tunteista ole tietoakaan.

Kun nainen on mennyt yli sen kertaisesta huutomöllötyksestoimintatavastaan niin asia jää hoitamatta tai sitten sen on jo mies hoitanut.

Sama pätee seksissäkin. Mies voi rakastella 6 tuntia ja lauetakin neljästi kun vasta silloin nainen alkaa tajuamaan jotain. 

Hahaha :D Näytä mulle aikuinen mies, joka pystyy naimaan kuudessa tunnissa neljästi. Aika harvinaisuus. Mä kyllä jaksan moisen rupeaman helpostikin, mutta olenkin nainen ;)

Vierailija
22/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45 kirjoitti:

Kun mies tekee ihan mitä vaan niin hän käyttää järkeä, tunteita ja jos on tarpeen niin improvisoitu harkintakykyä.

Kun taas nainen tekee mitä tahansa niin ensin huudetaan puolisen tuntia, sitten olla möllötetään suu auki tunnin puhti ja tätä jatkuu ainakin 4 kertaa, mutta ei ole mitenkään tavatonta että tämä kestää päiväkausia. Järjestä eikä tunteista ole tietoakaan.

Kun nainen on mennyt yli sen kertaisesta huutomöllötyksestoimintatavastaan niin asia jää hoitamatta tai sitten sen on jo mies hoitanut.

Sama pätee seksissäkin. Mies voi rakastella 6 tuntia ja lauetakin neljästi kun vasta silloin nainen alkaa tajuamaan jotain. 

Hahaha :D Näytä mulle aikuinen mies, joka pystyy naimaan kuudessa tunnissa neljästi. Aika harvinaisuus. Mä kyllä jaksan moisen rupeaman helpostikin, mutta olenkin nainen ;)

Jaksat joo, maata alla tai olla ratsailla ehkä minuutin per pano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan niin huono siinä mitä teet ;) tietäisit vaan...

Vierailija
24/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45 kirjoitti:

Onhan tuo ihan mahdollista, itsekin olen kokenut. Oli aivan upea rakastaja. Eikä edes mitään pikapanoja pelkästään vaan kesti itsekin pitkään.

Vierailija
25/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... Naiset nyt vaan on erilaisia ku miehet. Lisäks mielessä pyörivät ajatukset vie tehokkaasti orkun ulottumattomiin. Tutkimusten mukaan naiset usein myös huolehtii enemmän miehensä orgasmista kuin omastaan. Ja kyllä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin, miehen on ehkä vaikee sitä ymmärtää.

Millai naiset huolehtii miehensä orgasmista? Antamalla pillua pantavaksi eli saamalla itse seksiä?

Tarkoitin siis just niin, että naiset usein huolehtii miehensä orgasmista = on asiasta huolissaan, pitää tärkeänä, että mies nauttii ja laukeaa. Siinä jää helposti oma nautinto toissijaseksi, näin käy valitettavasti usein itsellekin. :( Ja ainakin meillä seksi loppuu aina siihen, että mies saa, ei edes kysy, että haluaisinko minä vielä jatkaa ja antaisi suuseksiä...

Vierailija
26/27 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45 kirjoitti:

Aika harvinaisuus mutta onhan näitä. Eräskin ihana 55v pystyy laukeamaan jo 2 tunnissa kolmesti... Mutta toki riippuu myös naisesta. Ei varmaan ihan jokaisen kanssa hänkään...

Vierailija
27/27 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä että kestää ja kestää. On kyllä sen arvoista sitten puolen tunnin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän