Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
aisankannattaja kirjoitti:
Minä olen. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta. Tuo exän kanssa paneminen on eräs tapa meidän yhteiseen parisuhteeseen tuoda lisää virtaa.
Mitäs sitten kun exä ei enää ole kuvioissa mukana? Uusi tilalle?
Kostea pumpuli
Tilanteen mukaan sitten jos sattuu uusi kohdalle niin henkilökemiat sen ratkaisee. Ei vain aisurimiehen fantasiat.
Onko tarkoitus hypätä suoraan sänkyyn vai ns. tutustua uudelleen huomenna? Lähinnä tuli mieleen, että eikö jännitä onko ex esim. ulkoisesti entisellään? Jollei olekaan enää miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tarkoitus hypätä suoraan sänkyyn vai ns. tutustua uudelleen huomenna? Lähinnä tuli mieleen, että eikö jännitä onko ex esim. ulkoisesti entisellään? Jollei olekaan enää miellyttävä.
Perjantaina nähdään. Ensin mennään exän kanssa syömään ja katotaan sen jälkeen miten edetään... Joitain kuvia olen nähnyt eron jälkeen. Kulli ainakin on entisellään!
Kostea pumpuli
Miten aiot valmistautua iltaan? Jännittääkö?
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot valmistautua iltaan? Jännittääkö?
Näyttämällä seksikkäältä. Harrastamalla seksiä mieheni kanssa ennen lähtöä. Vähän jännittää.
Kostea pumpuli
Tuohan on sitä parasta toteutusta. Vielä kun teet niin ettet anna miehesi laueta ollenkaan. Sitten voit miehesi kanssa yhdessä sheivata sinulta paikat...
Tuohan on sitä parasta toteutusta. Vielä kun teet niin ettet anna miehesi laueta ollenkaan. Sitten voit miehesi kanssa yhdessä sheivata sinulta paikat...
Kuulostaa hyvältä.
Itse en edes eronnut 'eksästä' ennen kuin aloitin uuden suhteen tällä 'eksälle' se on ok, koska häntä kiihottaa salailu. Nyt siis olen juuri aloittanut 'uuden suhteen' miehen kanssa jota en edes rakasta, tosin hän on kyllä viehättävä. Enemmän seksiä, parempi elämä.
salarakas kirjoitti:
Itse en edes eronnut 'eksästä' ennen kuin aloitin uuden suhteen tällä 'eksälle' se on ok, koska häntä kiihottaa salailu. Nyt siis olen juuri aloittanut 'uuden suhteen' miehen kanssa jota en edes rakasta, tosin hän on kyllä viehättävä. Enemmän seksiä, parempi elämä.
Sen verran pitää meidänkin salailla koska tästä tietää vaan me kolme.
Kostea pumpuli
Mä tykkään teidän tyylistä.
Itselläni on leikkikaveri, joka ei mitenkään negatiivisesti parisuhteeseen, vaan ainoastaan piristävästi. Puolisolleni on mukavampaa kun tietää etten riudu puutteessa kun hän on poissa, ei tarvi etsiä baarista mitään hoitoja, vaan on selvästi sovittu friends with benefits diili. Ei draamaa, eikä turhia riskejä. Suojauksesta pidetään tietenkin kovasti huoli.
Puolisoni ja leikkikaveri ovat ystäviä keskenään ja leikkikaveri seurustelee vakavasti. Varmaan kuulostaa väärältä monen korvaan, mutta meillä toimii hyvin.
Selostaja kirjoitti:
Mä tykkään teidän tyylistä.
Itselläni on leikkikaveri, joka ei mitenkään negatiivisesti parisuhteeseen, vaan ainoastaan piristävästi. Puolisolleni on mukavampaa kun tietää etten riudu puutteessa kun hän on poissa, ei tarvi etsiä baarista mitään hoitoja, vaan on selvästi sovittu friends with benefits diili. Ei draamaa, eikä turhia riskejä. Suojauksesta pidetään tietenkin kovasti huoli.
Puolisoni ja leikkikaveri ovat ystäviä keskenään ja leikkikaveri seurustelee vakavasti. Varmaan kuulostaa väärältä monen korvaan, mutta meillä toimii hyvin.
Käytättekö kumia? Tietääkö leikkikaverin puoliso teistä?
Kostea pumpuli
Hei Kostea Pumpuli:
Leikkikaverin kanssa käytämme kumia ja olemme tarkkoja myös suuseksin osalta. Leikkikaverin puoliso tietää kyllä tilanteen täysin.
Vaatii paljon avoimuuttaa ja keskustelua saada asia toimimaan, mutta omasta mielestäni täysin sen arvoista. Ja ennenkuin joku tulee huutelemaan puskista: Puolisollani oli useita kumppaneita kun hänet tapasin ja sitä kautta opettelin päästämään irti turhasta mustasukkaisuudesta ja muusta ns. left over monkey shit- tavarasta jota ihmiset kantaa mukanaan tietämättään.
Selostaja kirjoitti:
Hei Kostea Pumpuli:
Leikkikaverin kanssa käytämme kumia ja olemme tarkkoja myös suuseksin osalta. Leikkikaverin puoliso tietää kyllä tilanteen täysin.
Vaatii paljon avoimuuttaa ja keskustelua saada asia toimimaan, mutta omasta mielestäni täysin sen arvoista. Ja ennenkuin joku tulee huutelemaan puskista: Puolisollani oli useita kumppaneita kun hänet tapasin ja sitä kautta opettelin päästämään irti turhasta mustasukkaisuudesta ja muusta ns. left over monkey shit- tavarasta jota ihmiset kantaa mukanaan tietämättään.
Meillä vasta ajatus menossa toteutus vaiheeseen...
Kostea pumpuli
No pumpuli, joko jännittää?
Pikkusen jännittää. Tänään sitten toteutus vaiheeseen.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Kostea pumpuli
Täällä on sitten paljon ihmisiä, jännäämässä mukana. Ja ehdottomasti halutaan kuulla asian suhteen kaikki mahdollinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostea pumpuli
Täällä on sitten paljon ihmisiä, jännäämässä mukana. Ja ehdottomasti halutaan kuulla asian suhteen kaikki mahdollinen :)
Tosi mukava kuulla. Jotain tottakai kerron mutta kyselkää itse lisää paljastuksia.
Kostea pumpuli
Edetkää sitten varovasti. Exällä saattaa olla paineita tällaisessa tilanteessa. Rauhallisesti ja mihinkään ei ole kiire...
Minä olen. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta. Tuo exän kanssa paneminen on eräs tapa meidän yhteiseen parisuhteeseen tuoda lisää virtaa.