Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.

Kostea pumpuli
08.02.2016 |

Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?

Kommentit (936)

Vierailija
21/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aisankannattaja kirjoitti:

Riippuen asioista n.joka toinen kuukausi kerran. Riippuu kuinka exälle sopii.

Oletko itse tekemisissä vaimon exän kanssa siis kaverina?

Kostea pumpuli

Vierailija
22/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten mutta syömässä on käyty yhdessä pari kertaa, ei olla ennestään kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun miehellä kaikki ihan kotona?

Vierailija
24/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten mutta syömässä on käyty yhdessä pari kertaa, ei olla ennestään kavereita.

Eikö ole kiusallista olla hänen lähellä?

Kostea pumpuli

Vierailija
25/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sun miehellä kaikki ihan kotona?

Kyllä, miten niin?

Kostea pumpuli

Vierailija
26/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on osa sitä koko leikkiä. Oli todella kuumottavaa olla samassa pöydässä syömässä, vaimo ja hän lähtivät siitä pitämään kivaa. Suukko vaimolle ja sitten lähtivät. Exä laittoi heti käden vaimon takamukselle ja puristi. Vaimo keinutteli takamustaan. Meinasin räjähtää;-)

Vierailija
27/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on osa sitä koko leikkiä. Oli todella kuumottavaa olla samassa pöydässä syömässä, vaimo ja hän lähtivät siitä pitämään kivaa. Suukko vaimolle ja sitten lähtivät. Exä laittoi heti käden vaimon takamukselle ja puristi. Vaimo keinutteli takamustaan. Meinasin räjähtää;-)

Missä peuhaavat keskenään? Miten vaimosi reagoi kun ehdotit tätä järjestelyä?

Kostea pumpuli

Vierailija
28/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa ja ainakin kerran ovat autossa touhanneet. Siitä oli joskus silloin puhe että olisi mahtavaa jos vaimo saisi vierasta. Exä oli muistaakseni vaimon oma idea kun ensin ehdotin hänelle vanhaa kaveriani.

Vierailija
29/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa ja ainakin kerran ovat autossa touhanneet. Siitä oli joskus silloin puhe että olisi mahtavaa jos vaimo saisi vierasta. Exä oli muistaakseni vaimon oma idea kun ensin ehdotin hänelle vanhaa kaveriani.

Mites vaimon exä siihen suhtautui?

Kostea pumpuli

Vierailija
30/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea keksiä kuka mies ei lähtisi jos halukas nainen pyytää panolle... vaimo oli kyllä kertonut heti että luvalla matkassa.

Vierailija
31/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse ihan yksiavioinen, mutta siis... Eikö toinen ees katso kun toiset panee? Että... Miksi haluaa että oma kumppani panee toista niin ettei ite oo ees mukana??? 

Vierailija
32/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea keksiä kuka mies ei lähtisi jos halukas nainen pyytää panolle... vaimo oli kyllä kertonut heti että luvalla matkassa.

Kyllä minunkin exä on kuulemma valmis hommiin.

Kostea pumpuli

Vierailija
33/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin jossain vaiheessa katsoakin. Se olisi varmaan sitten jonkun muun miehen ku vaimon exän kanssa. He eivät ole valmiita siihen että olisin mukana. Ehkä helpompi tapa olisi katsella salaa ensialkuun;-)

Näistä on helppo kirjoitella mutta tosipaikassa on tunteet aivan huipussa ja sydän hakkaa.

Vierailija
34/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse ihan yksiavioinen, mutta siis... Eikö toinen ees katso kun toiset panee? Että... Miksi haluaa että oma kumppani panee toista niin ettei ite oo ees mukana??? 

Itse en ainakaan halua että mieheni katsois vieressä ja runkkais. Eikä halua mieskään katsoa.

Kostea pumpuli

Vierailija
35/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin jossain vaiheessa katsoakin. Se olisi varmaan sitten jonkun muun miehen ku vaimon exän kanssa. He eivät ole valmiita siihen että olisin mukana. Ehkä helpompi tapa olisi katsella salaa ensialkuun;-)

Näistä on helppo kirjoitella mutta tosipaikassa on tunteet aivan huipussa ja sydän hakkaa.

Miksi eivät halua että katsot? Kertooko vaimosi kaiken mitä on tapahtunut?

Kostea pumpuli

Vierailija
36/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se rakastelu on niin kahden kauppaa että eivät halua että katselisin ja toisaalta olen itse saanut täyden nautinnon kun vaimo kertoo kuinka on saanut aisaa;-)

Vierailija
37/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no voi yök. Mikä tässä oli siis takana? Eikö se nyksä riitä vai onko siinä jotain vikaa?

Itse en exää(ii)n koskisi pitkällä tikullakaan, s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.

Ehkä siinä on juuri se syy, miksi se on miehen valinta. Johonkin vieraaseen mieheen voisi ihastua.

Vierailija
38/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no voi yök. Mikä tässä oli siis takana? Eikö se nyksä riitä vai onko siinä jotain vikaa?

Itse en exää(ii)n koskisi pitkällä tikullakaan, s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.

Ehkä siinä on juuri se syy, miksi se on miehen valinta. Johonkin vieraaseen mieheen voisi ihastua.

Mieheni tietää että seksi exäni kanssa oli hyvää ja kiihkeää. Siksi hän ehdotti juurikin exää.

Kostea pumpuli

Vierailija
39/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin oot Pumpuli toteuttamassa tuon? On kyllä hieno juttu. Kerro miten meni.

Vierailija
40/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin oot Pumpuli toteuttamassa tuon? On kyllä hieno juttu. Kerro miten meni.

Perjantai-lauantaina toteutus.

Kostea pumpuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä