Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
En muuten mutta syömässä on käyty yhdessä pari kertaa, ei olla ennestään kavereita.
Onks sun miehellä kaikki ihan kotona?
aisankannattaja kirjoitti:
En muuten mutta syömässä on käyty yhdessä pari kertaa, ei olla ennestään kavereita.
Eikö ole kiusallista olla hänen lähellä?
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Onks sun miehellä kaikki ihan kotona?
Kyllä, miten niin?
Kostea pumpuli
Sehän se on osa sitä koko leikkiä. Oli todella kuumottavaa olla samassa pöydässä syömässä, vaimo ja hän lähtivät siitä pitämään kivaa. Suukko vaimolle ja sitten lähtivät. Exä laittoi heti käden vaimon takamukselle ja puristi. Vaimo keinutteli takamustaan. Meinasin räjähtää;-)
Sehän se on osa sitä koko leikkiä. Oli todella kuumottavaa olla samassa pöydässä syömässä, vaimo ja hän lähtivät siitä pitämään kivaa. Suukko vaimolle ja sitten lähtivät. Exä laittoi heti käden vaimon takamukselle ja puristi. Vaimo keinutteli takamustaan. Meinasin räjähtää;-)
Missä peuhaavat keskenään? Miten vaimosi reagoi kun ehdotit tätä järjestelyä?
Kostea pumpuli
Hotellissa ja ainakin kerran ovat autossa touhanneet. Siitä oli joskus silloin puhe että olisi mahtavaa jos vaimo saisi vierasta. Exä oli muistaakseni vaimon oma idea kun ensin ehdotin hänelle vanhaa kaveriani.
Hotellissa ja ainakin kerran ovat autossa touhanneet. Siitä oli joskus silloin puhe että olisi mahtavaa jos vaimo saisi vierasta. Exä oli muistaakseni vaimon oma idea kun ensin ehdotin hänelle vanhaa kaveriani.
Mites vaimon exä siihen suhtautui?
Kostea pumpuli
Minun on vaikea keksiä kuka mies ei lähtisi jos halukas nainen pyytää panolle... vaimo oli kyllä kertonut heti että luvalla matkassa.
Oon itse ihan yksiavioinen, mutta siis... Eikö toinen ees katso kun toiset panee? Että... Miksi haluaa että oma kumppani panee toista niin ettei ite oo ees mukana???
Minun on vaikea keksiä kuka mies ei lähtisi jos halukas nainen pyytää panolle... vaimo oli kyllä kertonut heti että luvalla matkassa.
Kyllä minunkin exä on kuulemma valmis hommiin.
Kostea pumpuli
Haluasin jossain vaiheessa katsoakin. Se olisi varmaan sitten jonkun muun miehen ku vaimon exän kanssa. He eivät ole valmiita siihen että olisin mukana. Ehkä helpompi tapa olisi katsella salaa ensialkuun;-)
Näistä on helppo kirjoitella mutta tosipaikassa on tunteet aivan huipussa ja sydän hakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse ihan yksiavioinen, mutta siis... Eikö toinen ees katso kun toiset panee? Että... Miksi haluaa että oma kumppani panee toista niin ettei ite oo ees mukana???
Itse en ainakaan halua että mieheni katsois vieressä ja runkkais. Eikä halua mieskään katsoa.
Kostea pumpuli
Haluasin jossain vaiheessa katsoakin. Se olisi varmaan sitten jonkun muun miehen ku vaimon exän kanssa. He eivät ole valmiita siihen että olisin mukana. Ehkä helpompi tapa olisi katsella salaa ensialkuun;-)
Näistä on helppo kirjoitella mutta tosipaikassa on tunteet aivan huipussa ja sydän hakkaa.
Miksi eivät halua että katsot? Kertooko vaimosi kaiken mitä on tapahtunut?
Kostea pumpuli
Kai se rakastelu on niin kahden kauppaa että eivät halua että katselisin ja toisaalta olen itse saanut täyden nautinnon kun vaimo kertoo kuinka on saanut aisaa;-)
Vierailija kirjoitti:
no voi yök. Mikä tässä oli siis takana? Eikö se nyksä riitä vai onko siinä jotain vikaa?
Itse en exää(ii)n koskisi pitkällä tikullakaan, s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.
Ehkä siinä on juuri se syy, miksi se on miehen valinta. Johonkin vieraaseen mieheen voisi ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no voi yök. Mikä tässä oli siis takana? Eikö se nyksä riitä vai onko siinä jotain vikaa?
Itse en exää(ii)n koskisi pitkällä tikullakaan, s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.
Ehkä siinä on juuri se syy, miksi se on miehen valinta. Johonkin vieraaseen mieheen voisi ihastua.
Mieheni tietää että seksi exäni kanssa oli hyvää ja kiihkeää. Siksi hän ehdotti juurikin exää.
Kostea pumpuli
Milloin oot Pumpuli toteuttamassa tuon? On kyllä hieno juttu. Kerro miten meni.
Vierailija kirjoitti:
Milloin oot Pumpuli toteuttamassa tuon? On kyllä hieno juttu. Kerro miten meni.
Perjantai-lauantaina toteutus.
Kostea pumpuli
Oletko itse tekemisissä vaimon exän kanssa siis kaverina?
Kostea pumpuli