Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.

Kostea pumpuli
08.02.2016 |

Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?

Kommentit (936)

Vierailija
41/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu. Siitä se lähtee..

Vierailija
42/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aisankannattaja kirjoitti:

Mahtava juttu. Siitä se lähtee..

Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Kostea pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä viet kermapiirakkaa miehelle kotiin;) voin kertoa kokemuksesta että on aika tykyttävä hetki ottaa vaimolta vaatteita pois ja vetää märät pikkarit jalasta;)

M38

Vierailija
44/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä viet kermapiirakkaa miehelle kotiin;) voin kertoa kokemuksesta että on aika tykyttävä hetki ottaa vaimolta vaatteita pois ja vetää märät pikkarit jalasta;)

M38

Katotaan mitä keksitään. Ehkä paljastan lauantaina.........

Kostea pumpuli

Vierailija
45/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea ymmärtää sitä, etä sen pitää olla exä. Tavallaan ymmärrän vähän, mutta ainakin nyxän kannalta exä on aika lailla riski. Pitää olla kova itseluottamus jos tahtoo puolison kokeilevan exää. Tietysti pitää olla kova itseluottamus myös silloin, jos haluaa puolison kokeilevan uutta. Uusi on kuitenkin helpompi kokea joksikin ihan paskaksi ja ajatella, että huonoon puoliso rupesi, jos siihen loppujen lopuksi lankeaa.

Vierailija
46/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea ymmärtää sitä, etä sen pitää olla exä. Tavallaan ymmärrän vähän, mutta ainakin nyxän kannalta exä on aika lailla riski. Pitää olla kova itseluottamus jos tahtoo puolison kokeilevan exää. Tietysti pitää olla kova itseluottamus myös silloin, jos haluaa puolison kokeilevan uutta. Uusi on kuitenkin helpompi kokea joksikin ihan paskaksi ja ajatella, että huonoon puoliso rupesi, jos siihen loppujen lopuksi lankeaa.

Mieheni tietää kyllä mihin ryhtyy. Jos exä ei luonnistu niin miehelleni käy kyllä uusikin. Tiedän etukäteen että seksi exän kanssa on ihanaa.

Kostea pumpuli

Vierailija
47/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten meni.

Vierailija
48/936 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten meni.

Kerron sitten lauantaina

Kostea pumpuli

Vierailija
49/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä minkä ikäisiä olette ja onko miten pitkä suhde takana? Lapsia? Oletko koska viimeksi nähnyt ko. exää?

Vierailija
50/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä minkä ikäisiä olette ja onko miten pitkä suhde takana? Lapsia? Oletko koska viimeksi nähnyt ko. exää?

Lapsia löytyy ja nelikymppisiä ollaan. Yhdessä ollaan oltu yli 10v. Exää viimeksi olen nähnyt kun erottiin.

Kostea pumpuli

Vierailija
51/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vitun ääliö se nimimerkki tuohon nimimerkki-kenttään! Tai käytä merkintää ap. Ikinä ärsyttänyt av:lla näin paljon. "Kostea pumpuli, kostea pumpuli", arrgh! Plussaa typerimmästä mahdollisesta nimimerkistä.

Vierailija
52/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita vitun ääliö se nimimerkki tuohon nimimerkki-kenttään! Tai käytä merkintää ap. Ikinä ärsyttänyt av:lla näin paljon. "Kostea pumpuli, kostea pumpuli", arrgh! Plussaa typerimmästä mahdollisesta nimimerkistä.

No huh huh!

Kostea pumpuli

Vierailija
53/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan ekan lauseen ja lisään.. Voisitko kirjoittaa nimimerkin sille varattuun kenttään jatkossa, kiitos. Häiritsee viestiesi lukemista noin merkittynä. Kiitos!

Vierailija
54/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli ihana panemaan, vaikka oli muuten aivan kusipää. Kaipaan kovasti noita panoja. Pari kertaa olen lipsahtanut eron jälkeen vielä samaan sänkyyn ja se meno on ollut aivan mieletöntä. Orgasmeja orgasmin jälkeen. Ihanaa. Siis mä en taida ikinä päästä tosta exän himosta eroon. No kusipää kun kusipää, mut ihan täivaallinen naimaan.

Vierailija
55/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan ekan lauseen ja lisään.. Voisitko kirjoittaa nimimerkin sille varattuun kenttään jatkossa, kiitos. Häiritsee viestiesi lukemista noin merkittynä. Kiitos!

Aina olen tehnyt asiat omalla tavallani ja niin teen nytkin.

Kostea pumpuli

Vierailija
56/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli ihana panemaan, vaikka oli muuten aivan kusipää. Kaipaan kovasti noita panoja. Pari kertaa olen lipsahtanut eron jälkeen vielä samaan sänkyyn ja se meno on ollut aivan mieletöntä. Orgasmeja orgasmin jälkeen. Ihanaa. Siis mä en taida ikinä päästä tosta exän himosta eroon. No kusipää kun kusipää, mut ihan täivaallinen naimaan.

Sama täällä eli exäni kanssa seksi sujui. Sen takia mieheni ehdottikin exääni että saisin nauttia ihanasta seksistä jatkossakin exäni kanssa. Onko exän jälkeen ollut uutta suhdetta?

Kostea pumpuli

Vierailija
57/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisista ihmisistä kyse niin pitääkin tehdä niinkuin omalla tavallaan. Rohkeasti asiaan kiinni. Muulla tavalla se ei selviä! Meillä kanssa vaimolla oli ja on exänsä kanssa upeaa seksiä vaikka muuten ei asiat toimineet. Tässä meidän jutussa vielä täyttyy se stereotypia että exällä on kookkaampi varustus kuin minulla.

Vierailija
58/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisista ihmisistä kyse niin pitääkin tehdä niinkuin omalla tavallaan. Rohkeasti asiaan kiinni. Muulla tavalla se ei selviä! Meillä kanssa vaimolla oli ja on exänsä kanssa upeaa seksiä vaikka muuten ei asiat toimineet. Tässä meidän jutussa vielä täyttyy se stereotypia että exällä on kookkaampi varustus kuin minulla.

Etkö ole yhtään kateellinen vaimosi exän varustukselle?

Kostea pumpuli

Vierailija
59/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Ja ei ole omakaan pieni. saan nautintoa kun vaimo saa välillä isompaa ja kovaa.. Sehän tässä cuckoldingissa on se juttu.

Vierailija
60/936 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Ja ei ole omakaan pieni. saan nautintoa kun vaimo saa välillä isompaa ja kovaa.. Sehän tässä cuckoldingissa on se juttu.

Kumpi vaimosi mielestä on parempi sinä vai exä?

Kostea pumpuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän