Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Kuinka monelle miehelle on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
haluatko itse olla sidottuna vai sitoa kumppanisi?
Sekä että.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle miehelle on lapsia?
Ihan tälle yhelle vaan.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunta on helsinki
Kaunis kaupunki.
Kostea pumpuli
Oletteko toisen yön hotellissa panemassa?
oletko. Kiihottunut jostain näistä jutuista mitä ihmiset on tänne naputellut?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko toisen yön hotellissa panemassa?
oletko. Kiihottunut jostain näistä jutuista mitä ihmiset on tänne naputellut?
Mieheni kanssa ollaan kahdestaan tää yö hotellissa. Ainahan sitä vähän kiihottuu...
Kostea pumpuli
ehdotus jatkolle: hommatkaa itsellenne uusi mailiosoite, ja antakaa se tänne. Valitkaa seuraava seksikumppanisi miehesi kanssa tämän palstan lukijoista. Jaetaan sitten koko homma täällä lukijoiden iloksi, ensitapaamisesta aina siihen, kun miehesi nuolee sinua puhtaaksi toisen palstalaisen spermoista.
Kuinka kauan jaksaa exä viehättää? Nyt kummiskin vielä uutta vähään aikaan, jos olen oikein ymmärtänyt olet ollut nyksän kanssa ainakin 15v .
Vierailija kirjoitti:
ehdotus jatkolle: hommatkaa itsellenne uusi mailiosoite, ja antakaa se tänne. Valitkaa seuraava seksikumppanisi miehesi kanssa tämän palstan lukijoista. Jaetaan sitten koko homma täällä lukijoiden iloksi, ensitapaamisesta aina siihen, kun miehesi nuolee sinua puhtaaksi toisen palstalaisen spermoista.
Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Vai moniko olis valmis tulemaan?
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan jaksaa exä viehättää? Nyt kummiskin vielä uutta vähään aikaan, jos olen oikein ymmärtänyt olet ollut nyksän kanssa ainakin 15v .
No jos exä alkaa seurustelemaan niin tämä touhuilu lopetetaan.
Kostea pumpuli
Tulkaa kesällä lappeenrantaan;)
Vois miehes panna sinua ja jäisit huoneeseen. Minä tulisin ja nuolisin ennen panemista kunnolla. Sitten jäisit sinne ja miehes tekis taas saman;)
Miten olis;)
Kukkuuuuuu kirjoitti:
Tulkaa kesällä lappeenrantaan;)
Vois miehes panna sinua ja jäisit huoneeseen. Minä tulisin ja nuolisin ennen panemista kunnolla. Sitten jäisit sinne ja miehes tekis taas saman;)Miten olis;)
Eikö miehen spermat pelota?
Kostea pumpuli
Taidan olla samasta asiasta tykkäävä mies kuin mieheskin;) se että olisit mulle "vieras" ja miehes panema niin....kiinnostaisko?
Tepporuoho kirjoitti:
Taidan olla samasta asiasta tykkäävä mies kuin mieheskin;) se että olisit mulle "vieras" ja miehes panema niin....kiinnostaisko?
Katsotaan.
Kostea pumpuli
Nyt meni sivu mun mielestä pilalle kun kullin tyrkyttäjiä tuli paikalle.
Miltä tuntuisi kun olisi useita miehiä jonossa muna pystyssä vuoron perään panemassa sua? Kun edellinen lopettaa tulisi uusi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni sivu mun mielestä pilalle kun kullin tyrkyttäjiä tuli paikalle.
No niitähän aina tulee.
Kostea pumpuli
Miehelläni 5. Itselläni n.30.
Kostea pumpuli