Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suosiko onni viime yönä rohkeaa!
Illemmalla jo. Exän kanssa otettiin pikaset.
Kostea pumpuli
Kai miehesikin pääsi hekuman huipulle?
Pääsi nuolemaan mut ja panemaan mua spermaseen pimppiin.
Kostea pumpuli
Onko mietinnän alla uutta seksimuunnelmaa kun nykymeno näyttää alkavan toistamaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Onko mietinnän alla uutta seksimuunnelmaa kun nykymeno näyttää alkavan toistamaan itseään?
Katsotaan mitä keksitään. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kostea pumpuli
kummalla teistä on enemmäm seksikokemuksia? Sinulla vai miehelläsi? Oletteko käyneet niitä läpi, kiihottuuko jompikumpi toisen kertoessa vanhoja kokemuksiaan?
Ja jos jotain uutta, niin miehesi voisi vaikka kuvailla seksiäsi exäsi kanssa tarkemmin. Ja mistä kaikesta te pystytte puhumaan kolmistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostea pumpuli
Asuntoauto levähdyspaikalla. Ja mitä sitten tapahtuukaan...
Kokeile tuntematonta eli mene vaikka yökerhoon ja sieltä vaan valitset sopivan miehen, joka kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
kummalla teistä on enemmäm seksikokemuksia? Sinulla vai miehelläsi? Oletteko käyneet niitä läpi, kiihottuuko jompikumpi toisen kertoessa vanhoja kokemuksiaan?
Ja jos jotain uutta, niin miehesi voisi vaikka kuvailla seksiäsi exäsi kanssa tarkemmin. Ja mistä kaikesta te pystytte puhumaan kolmistaan?
Minulla paljon enemmän seksikokemuksia. Mies kiihottuu suunnattomasti kun kerron ja haluaa että kerron ja kyselee yksityiskohtia. Paljoa ei ole mistään varsinaisesti kolmistaan puhuttu.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostea pumpuli
Ja kaikille avoimet ovet vai?
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Kokeile tuntematonta eli mene vaikka yökerhoon ja sieltä vaan valitset sopivan miehen, joka kiihottaa.
Se on käynyt mielessä.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijña kirjoitti:
Kostea pumpuli
Kostea pumpuli[/quote
Se mitä tapahtuu on omasta mielikuvituksesta kiinni.
kerrohan tässä kaikille muillekin jokin seksikokemuksesi, mikä on kiihottanut miestäsi, ja kuinka tarkkaan miehesi haluaa tapahtuneen kerrottavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijña kirjoitti:
Kostea pumpuli
Kostea pumpuli[/quote
Se mitä tapahtuu on omasta mielikuvituksesta kiinni.
Kesällä sitten...
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
kerrohan tässä kaikille muillekin jokin seksikokemuksesi, mikä on kiihottanut miestäsi, ja kuinka tarkkaan miehesi haluaa tapahtuneen kerrottavan.
Lähinnä siitä mieheni kyselee mitä olen exäni kanssa tehnyt. Peppu panot exäni kanssa kiinnostaa ja se miten usein me harrastettiin seksiä. Häntä kiihottaa ajatus että seksi exäni kanssa oli ihanaa. Mies kyselee tarkasti että annoinko exän laueta suuhun ja nielinkö sekä sainko orgasmeja.
Kostea pumpuli
Pakko kysyä että mikä hotelli? Ollaan itse etsitty hotellia poreammeella eikä meinaa löytyä hyvää. Jos et paikkakuntaa halua kertoa niin kerro minkä ketjun hotelli?
Sitomis jutut , kumi nahka asusteet . Mites ois? Itseäni ainakin kiihottaa M49
Kukkuuuuuu kirjoitti:
Pakko kysyä että mikä hotelli? Ollaan itse etsitty hotellia poreammeella eikä meinaa löytyä hyvää. Jos et paikkakuntaa halua kertoa niin kerro minkä ketjun hotelli?
Se jääköön kertomatta. Pian joku innokas on huoneen oven takana...
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Sitomis jutut , kumi nahka asusteet . Mites ois? Itseäni ainakin kiihottaa M49
Sitomisleikkejä oon harrastanut.
Kostea pumpuli
ja paljonko on paljon, eli seksikumppaneiden määrä molemmilla noin suunnilleen?
haluatko itse olla sidottuna vai sitoa kumppanisi?
Kai miehesikin pääsi hekuman huipulle?