Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäsi kamalin teko

Vierailija
07.02.2016 |

Jaetaan elämämme kamalimmat teot.

Itse myönnän pettäneeni maailman ihaninta miestäni ja lasken sen kamalimmaksi teoksi.

Kommentit (431)

Vierailija
61/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia te eläimiä tappaneet olette nykyään? Eikö lapsena tullut yhtään mieleen ajatella kuinka se eläin kärsii tekonne aikana, vai saitteko siitä jo silloin kieroa nautintoa?

Mitä, jos niitä lapsia on itseään vaikka hakattu?

Ihan vain sivusta tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokalla harrastin seksiä liikunnanopettajan kanssa. Heille oli tuohon aikaan juuri syntynyt vauva, ja opettaja kerto mulle liikkatunnilla kuinka seksiä ei ole. Siitä meni vajaa kaks viikkoa kun koulupäivän aikana harrastettiin seksiä. Alote tuli multa. Kamalinta tässä on se, että en edes kadu koko asiaa.

Vierailija
64/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapon lapsena linnun poikasen tallomalla, sellaisen joka ei osanut lentää kuin pienen matkan, niitä oli kiva jahdata että ne väsyi ja ottaa syliin.. kerran vain päätin talloa sellaisen jotta kaverini löytäisi sen ja rupeaisi itkemään ja niin siinä kävikin

miks tätä on alapeukutettu? olin jotain 6v kun se tapahtu. Yleensä me vaan jahdattiin niitä ja otettiin syliin ja silitettiin ja päästettiin vapaaksi. Vaan tuon yhden kerran tein tyhmästi.. Siinä en edes ajatellut sitä poikasta vaan halusin itkettää kaveriani kun se oli sellanen tosi eläinrakas. Toki jos voisi ajassa palata taaksepäin niin jättäisin sen tekemättä kun viaton luontokappalehan se oli.

Aika pelottavaa jos et oikeasti ymmärrä miksi viestiäsi alapeukutettu. Pelottavaa on myös se että tollaisia empatiakyvyttömiä eläinrääkkääjiä on oikeasti olemassa.

Vierailija
65/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapon lapsena linnun poikasen tallomalla, sellaisen joka ei osanut lentää kuin pienen matkan, niitä oli kiva jahdata että ne väsyi ja ottaa syliin.. kerran vain päätin talloa sellaisen jotta kaverini löytäisi sen ja rupeaisi itkemään ja niin siinä kävikin

kamalin teko palkinnon voitti tämä kommentti. Alapeukkuja 231kpl

.

Osoittaa millaisia arvoja  palsta täynnä. Joku elukka tärkeämpi kuin ihmiset.

Sairas palsta.

Mua järkyttää enemmän nuo jotka on vietellyt naimisissa olevan miehen jonka vaimo on raskaana jne. koska siinä on kyse aikuisista ihmisistä jotka ymmärtää tasan mitä tekevät, rikkovat perheitä ja laittavat pahaa kiertämään jossa kärsii moni ihminen, ne varatun miehen lapset mukaan lukien. Tuokin linnun talloja oli jotain 6v ja kertoi myöhemmissä kommenteissa vähän enemmän taustoja.. itekin luin ja eka ajattelin "vitun kusipää" ja annoin alapeukun. Mutta tosiaan maaseudulla on erilainen suhtautuminen tuohonkin asiaan.

Jos varatun miehen viettely järkyttää, niin siinä pitäis olla järkyttynyt vain ja ainoastaan sen miehen eli varatun osapuolen touhuista. Mies (tai nainen) ei ole sätkynukke, jolla ei ole vaihtoehtoja pahan viettelijän edessä. Ei kone, jonka on pakko totella alkukantaisia himojaan.

Aikuinen mies tai nainen on ihminen jolla on oma päätäntävalta ja vastuu elämästään ja mahdollisesti myös kumppaninsa/lastensa elämästä. Jos tällainen ihminen siitä huolimatta lähtee kolmannen osapuolen matkaan niin ei siitä voi syyttää kuin tätä henkilöä itseään. Mä en tajua, miten pettämistapauksissa aina saadaan syy sen kolmannen osapuolen niskoille ja puhutaan tästä jonain kodinrikkojana, vaikka ainoa joka siinä kotinsa rikkoo on pettävä osapuoli ihan itse.

Harvemmin ne "kodinrikkojat" ketään väkisin veitsi kurkulla pakottavat syrjähyppyyn, varsinkaan useita kertoja peräkkäin.

Ps. Olen itse ollut sekä petetty osapuoli että ns. Varatun viettelijä. Koskaan ei ole tullut petettynäkään mieleen syyttää siitä muuta kuin miestä joka toisia naisia yritti.

Enkä itsekään osaa kokea syyllisyyttä siitä, kun varatut miehet ovat itse ja omasta tahdostaan minua kosketelleet ja harrastaneet seksiä ym. Ketään en ole raiskannut enkä mihinkään pakottanut.

Vierailija
66/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa verrata broilerinsyöntiä ja linnunpoikasten omin käsin rääkkäämistä. Toki tehotuotanto on väärin ja eläinten oloissa on paljon parannettavaa. Siksi pyrin vähentämään lihansyöntiä ja suosin luomua ja riistaa, mutta esim koulun ruokalassa syön kyllä sitä tehotuotettua broileriakin. Ne tiput on sentään tapettu syötäväksi, kun taas nämä linnunrääkkääjät rääkkäävät viattomia eläimiä omaksi huvikseen. En IKINÄ pystyisi tekemään mitään pahaa linnuille tai muillekkaan eläimille, vaikka lihaa syönkin. Eläinrääkkäys vaatii tekijältään empatiakyvyttömyyttä ja sairasta mieltä.

Vierailija
67/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mun ei pitäisi sanoa tätä kun täällä on ilmeisesti niin paljon eläinrakkaita, mutta tää on kamalin teko mitä olen tehnyt sisarusteni kanssa.

Olen avioerolapsi ja äitini otti uuden miehen. No miehellä oli sellanen iso koira, sellanen joka oli niissä beethoven-elokuvissa, semmonen tosi iso ja se koira oli sille tosi tärkeä ja mä vihasin sitä miestä. Mä kiusasin siskon ja veljen kanssa sitä koiraa melkein aina kun oltiin keskenämme kotona pelottelemalla ja jahtaamalla.

En muista mikä se oli mutta joku ihme vempele josta lähti pelottava ääni ja se koira parka pelkäs sitä paljon niin sitä piti joku meistä kädessä ja jahtasi, oltiin hajaannuttu eri puolille taloa ja kun koira juoksi niin joku meistä juos sitä vastaan ja tavallaan saarettiin se, se joutui ihan paniikkiin.. Pari kertaa teki hätäkakat lattialle.

No aikamme tehtiin sitä, mutta koira rupesi muuttumaan agressiiviseksi esim. murisi ja näytti hampaita tuntemattomille lapsille ja muutenkin muuttui kiltistä lempeästä vihaiseksi ja kävi omistajansa (äitin uusi mies) kimppuun niin se piti sitten lopettaa.

Olin 9v kun se uus mies oli kuvioissa että en ihan pieni lapsi mutta mun pahin teko oli tuo koiran kiusaaminen.

Aikuisena olen katunut sitä ja miettinyt miten julma mä olin lapsena.. Tässä puolustan vähän itseäni ja vihasin miestä kun se humalapäissään antoi mulle ja sisaruksilleni selkään ilman mitään syytä, tai no se ite sai lapsena paljon selkäänsä ja piti sitä kai jotenkin kasvattavana ja hyväksi lapsille. Sanoi useasti jonkun tyhmän sananlaskin jotenkin "se joka lastaan vihaa se vihtaa säästää" että ukko ansaitsi sen kärsimyksen mitä tuli siitä koiran lopettamisesta, se itki pitkään sitä koiraa ja otti  lopulta uuden. Sitä me lapset ei kiusattu.

Vierailija
68/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysiluokalla harrastin seksiä liikunnanopettajan kanssa. Heille oli tuohon aikaan juuri syntynyt vauva, ja opettaja kerto mulle liikkatunnilla kuinka seksiä ei ole. Siitä meni vajaa kaks viikkoa kun koulupäivän aikana harrastettiin seksiä. Alote tuli multa. Kamalinta tässä on se, että en edes kadu koko asiaa.

Vai että opettaja ihan sulle kerto kesken liikkatunnin, ettei ole kotona seksiä, juu niin varmaan. On sulla fantasiat.

Vierailija
69/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eniten kaduttaa se ku mulla oli nettisuhde vaikka olen varattu toiselle.. Tää mies osas kyllä tän asiansa ja ihastuin häneen. Tajusin että teen väärin ja sanoin miehelle ettei ota enään yhteyttä ja sit se loppu. Toinen kans se ku kaveri oli super ihastunu yhteen jätkään ja tää jätkä ei kuitenkaan tykänny kaverista, no kävinpä panee sen kaa ja sen jälkeen se kaveri on aina miettiny miks tää kyseinen jätkä ei vastaa sille enää.. Oon kamala.. Onneks virheistään oppii.

Vierailija
70/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötävaikutin vahingossa erään minulle tuntemattoman ihmisen kuolemaan. Olisin toisin toimiessani voinut ennalta estää vahingon ja ehkä kuolemankin.

Vierailija
71/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks tätä on alapeukutettu? olin jotain 6v kun se tapahtu. Yleensä me vaan jahdattiin niitä ja otettiin syliin ja silitettiin ja päästettiin vapaaksi. Vaan tuon yhden kerran tein tyhmästi.. Siinä en edes ajatellut sitä poikasta vaan halusin itkettää kaveriani kun se oli sellanen tosi eläinrakas. Toki jos voisi ajassa palata taaksepäin niin jättäisin sen tekemättä kun viaton luontokappalehan se oli.

Aika pelottavaa jos et oikeasti ymmärrä miksi viestiäsi alapeukutettu. Pelottavaa on myös se että tollaisia empatiakyvyttömiä eläinrääkkääjiä on oikeasti olemassa.

Olin lapsi kun se tapahtui! joo ja tyhmä syy oli tehdä linnulle mitä tein mutta se oli niin tavallista maaseudulla vielä ysärin lopussa. Voin sanoa että mä en ole vuosiin enää syönyt esimerkiksi broileria koska se on niin tehotuotettua ja nekin saa jotain ainetta joka saa ne kasvamaan liian nopeasti ettei niiden jalat kestä vaan niissä jotain vikaa (pahimmillaan murtumia) mutta eihän se haittaa mitään koska ne tapetaan jokatapauksessa pian.. että ihan tämmönen empatiakyvytön minä olenkin. Jauhelihaakin käytän joskus (joka tosin on ainoa lihatuote jota käytän) esim. makaronilaatikossa tai muussa ruuassa johon sitä tulee... että tämmönen eläinrääkkääjä/psykopaatti musta tuli.

Vierailija
72/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein abortin ja väitin exälle (joka olisi ollut vahingon isä ja halusi pitää lapsen, uhkasi jättää jos teen abortin) että se oli kohdun ulkoinen raskaus. Ja esitin suunnatonta surua ja väitin että olisin niin toivonut lasta. Todellisuudessa abortti oli elämäni paras päätös, en olisi pitänyt vahinkoa vaikka olisi maksettu.

Itse en pidä tekoani ollenkaan kamalana, vaan pelastin elämäni tekemällä niin, mutta eksää ajatellen olihan se aika paskamainen veto. :D Muistan edelleen hänen surunsa. Ja nauran sille. :DD

Vierailija
73/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavaa jos et oikeasti ymmärrä miksi viestiäsi alapeukutettu. Pelottavaa on myös se että tollaisia

empatiakyvyttömiä eläinrääkkääjiä on oikeasti olemassa.

Empatiakyvytön eläinrääkkääjä!?

"Toki jos voisi ajassa palata taaksepäin niin jättäisin sen tekemättä kun viaton luontokappalehan se oli."

Vierailija
74/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko jo pitää suunne kiinni toisten kamalista teoista? Mielestäni pelkät alapeukut riittävät, kun hyvä ketju menee taas muuten pelkäksi ininäksi. Keskustelun ideana oli kertoa kamalimmat teot, ei se mitään auta että päpätätte enää kakskytvuotta sitten tapetusta linnunpoikasesta. Tuskin noiden kommenttien kirjoittajia edes kiinnostaa. Kamalat teot on tietty väärin, mut tässä oli tarkoitus kysellä niitä, voitte perustaa toisen tuomitsemisketjun.

Vierailija
75/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valehdellut mm. Olevani raskaana monet kerrat kun mies on uhannut erolla. Valehdellut myös keskenmenoista, raiskauksesta ja lapsen kuolemasta. Uhannut myös tehdä miehestä ilmoituksen, että on raiskannut/hakannut minut, vaikka ei ole.

Varmaan saadakseni sääliä ja huomiota, pitääkseni toinen lähelläni tai satuttaakseni toista. Kyllä, persoonallisuushäiriö löytyy ja kyllä, olen hoidossa. Ei vaan auta. En kestä tulla torjutuksi millään tapaa ja sen estääkseni tai sen kostaakseeni pystyn vajoamaan todella alas. Joku alkukantainen itsesuojelureaktio,

Onpa kyllä, aika perseestä. Ehkä sun kannattais yrittää kehittää itseäs ihmisenä? Kipase vaikka jonnekin terapiaan, koska tollasiin juttuihin sitä just yleensä todella tarvitaan.

Oon mä vuosia käynyt jauhamassa hoitajille ja psykologeille mun paskasta elämästä ja kertonut näistäkin jutuista. Osalla ollut terapeutin koulutus. Ei oo mua auttanut juurikaan se jauhaminen, tullut vaan entistä paskempi olo kun oon ääneen lausunut miten huono ihminen oon. Exien, joita olen terrorisoinut, mielestä täysin narsisti joka uhkailee, kiristää, manipuloi ja valehtelee. En oikein tiedä voiko tähän enää mikään auttaa...

Voi olla, että sua ei auta muu kuin joku todella iso kriisi tai onnettomuus - se että menetät kaiken tai lähes henkesi. Sellainen yleensä saa ihmisen arvostamaan oikeita asioita ja ymmärtämään, miten tärkeää oikea (ei kiristetty) välittäminen on.

Sinusta itsestähän vaan se on kiinni, miten kohtelet muita. Opettele olemaan yksin ja takertumatta miehiin. Kun osaat olla yksin, sen jälkeen osaat olla tasapainoisessa suhteessakin. Katsos kun oikeasti kukaan meistä ei tarvitse toista ihmistä elääkseen.

No just. Ei persoonallisuushäiriöstä tuolla tavalla parannuta

että päätetään vaan. Ikävä kyllä.

Ja saattaa olla täyttä tuskaa tälle häiriöiselle itselleenki.

Olen sivusta seurannut , en ole itse.

Vierailija
76/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Kysyttiinkö tässä tuota

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia te eläimiä tappaneet olette nykyään? Eikö lapsena tullut yhtään mieleen ajatella kuinka se eläin kärsii tekonne aikana, vai saitteko siitä jo silloin kieroa nautintoa?

Mitä, jos niitä lapsia on itseään vaikka hakattu?

Ihan vain sivusta tämä.

Miten sä itse toimisit, jos sua hakattaisiin kotonas ja olisit pieni lapsi?

Sä tietäisit, että et pääse pois sieltä helvetistä vasta kuin aikuisena.

Mä mietin itsemurhaa jo esiteini-iässä, syystä etten olisi jaksanut elää jatkuvan väkivallan uhan alla, pelossa.

Kerro mulle, miten sä olisit menetellyt?

Vierailija
77/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajotin lapsena yhden naapurin pojan kanssa navetan räystäältä linnunpesän pitkällä laudalla. Jotenkin sitä lapsellisesti ajatteli että voisin hoitaa sitten niitä linnunpoikasia, ruokkia jne. Olin varmaan max. 8v tuolloin. Poikasethan sieltä pesästä tipahti, kaljut ruppanat, ihan avuttomat! Säikähdettiin tietysti ja menin näyttämään niitä sedälleni joka asui samassa pihapiirissä. Setä suuttui, ja piti kunnon saarnan, miten nyt emolintu itkee koko kesän rikkinäistä kotiaan ja kadonneita poikasiaan, eikä poikaset selviä, setä päästi poikaset kitumasta ja hautasi pellon reunaan. Muistan vieläkin, miten kamala olo siitä tuli, ja aikaa on kulunut yli 20 vuotta. Mutta menipä kerrasta kaaliin, että luonnon eläimiä ei mennä härkkimään.

emolintu itkee koko kesän... voi ku tuli surku ;( setämiehes osas syyllistämisen jalon taidon!!

Vierailija
78/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko jo pitää suunne kiinni toisten kamalista teoista? Mielestäni pelkät alapeukut riittävät, kun hyvä ketju menee taas muuten pelkäksi ininäksi. Keskustelun ideana oli kertoa kamalimmat teot, ei se mitään auta että päpätätte enää kakskytvuotta sitten tapetusta linnunpoikasesta. Tuskin noiden kommenttien kirjoittajia edes kiinnostaa. Kamalat teot on tietty väärin, mut tässä oli tarkoitus kysellä niitä, voitte perustaa toisen tuomitsemisketjun.

Ei voida. Eläinrääkkäys on eri vakavuusastetta kuin joku varattujrn nussiminen. Jos et kestä sitä, että ihmiset suuttuvat, mene niille eläinrääkkäysfoorumeillesi. Sä et sääntöjä tähän laadi.

Olen samaa mieltä - paitsi pettäminen on minusta pahempaa kun jonkun linnun tappaminen.

Vierailija
79/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku roti sit. Lapsena ihmiset tekee monenlaista hölmöyttä, jota ei aikuisena voisikaan kuvitella tekevänsä. Se ei automaattisesti tarkoita, että on paha psykopaatti tai empatiakyvytön idiootti. Teidänki kullanmurut voi tehdä monenlaista mitä täällä kauhistelitte kavereidensa kanssa salaa, monesti joukossa tyhmyys tiivistyy. Ihminen ei ikinä voi elää ns. Täydellisesti ja kaikilla on tekoja mitkä ovat enemmän tai vähemmän väärin. Lapsena tehnyt typeryys ei myöskään saa leimata koko ihmistä tai hänen elämäänsä. Ihminen ei ikinä pysyy elämään oikeasti ja se tuottaa liikaa kärsimystä ihmiselämään jos ei kykene antamaan anteeksi 6 vuotiaana tapettua lintua.

En ole itse kiduttanut eläimiä ja nykyään ellen vegaanina, mutta joku roti nyt näihin juttuihin.

Oma kamalin tekoni oli exäni pettäminen, mutta tästäkin on oppirahat maksettu (tiesin tekeväni väärin ja enää en ikinä halua loukata ketään niin pahasti)pystyn asian kanssa elämään. En myöskään mieti olevani paha, inhimillinen epätäydellisyys eli ihminen.

Vierailija
80/431 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä.. Onhan koiran kiusaaminen ihan perseestä ja väärin. Mut sillon ku on pieni lapsi ja joutuu alkoholisoituneen miehen pahoinpitelemäks niin pienemmästäki sais idea sit kiusata sitä koiraa jos tietäis et se tuottaa surua sille miehelle. Joo se lopputulos oli järkyttävää, että se lopetettiin se koira.. Mut onhan toi mieskin kunnon sika + tollanen aiheuttaa traumoja lapsille ja ihan oikeesti me ollaan ihmisiä ja se koira on koira.