Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muutkin huomannut miten köyhän ihmisen tunnistaa?

Vierailija
07.02.2016 |

Ulkonäöstä ei aina niinkään, mutta asenne on sellainen nöyristelevä. Kai se on tulosta siitä kun työmarkkinoilla on esimerkiksi työmarkkinoilla on aina kaikkien pompoteltavissa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin muovikasseista ainakin tunnistaa vähäosaisen.

Meitä on sitten kasvava määrä:)

Vierailija
22/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti järkyttynyt. Onko Suomessa enemmänkin tällaista toimintaa? Naureskellaan köyhille ja pohditaan, miten heidät tunnistaa.

Terv. ulkosuomalainen

Olet ihan aiheesta järkyttynyt. Niin minäkin olen.

Tätä palstaa lukiessa menettää hyvin helposti uskon ihmisyyteen.

Tällaiset kirjoittelijat ovat itse alinta saastaa.

Provoina nämä ovat surkeita, äly ei ilmeisesti riitä parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin muovikasseista ainakin tunnistaa vähäosaisen.

Meitä on sitten kasvava määrä:)

Jos hallitukseen on luottaminen, että tekevät parhaat ratkaisut.

Vierailija
24/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnistan köyhät runsaasta meikistä (naiset) ja ylihuolitellusta ulkonäöstä ja ilkeästä asenteesta ja miehet taas kirpparivermeistä ja masentuneesta fiiliksestä.

Olen tavannut useammankin rikkaan miehen, joka pukeutuu huonosti, eli ei mene läpi. 

Oliko niillä myös masentunut fiilis?

Vierailija
25/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu veronkiertoa harjoittavan sähköverkkomonopolin toimialueella. Se tekee köyhäksi suurituloisenkin, ainakin sitten, kun se kaavailtu kymmenen prosentin maksimikertakorotus tariffiin on tehty muutaman vuoden ajan aina kerran viikossa.

Vierailija
26/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tunnistaa siitä, että kun joky kysyy elokuviin, baariin tms. niin vastaan, että pitää tarkistaa tili ensin

Vierailija
27/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnistan köyhät runsaasta meikistä (naiset) ja ylihuolitellusta ulkonäöstä ja ilkeästä asenteesta ja miehet taas kirpparivermeistä ja masentuneesta fiiliksestä.

Olen tavannut useammankin rikkaan miehen, joka pukeutuu huonosti, eli ei mene läpi. 

Oliko niillä myös masentunut fiilis?

Voi ollakin. Masennus on sairaus, johon voi Kroisoskin sairastua.

Vierailija
28/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisuudestahan ne tunnistaa. Työpaikan katkerimmat on myös köyhimmät. Raha tuo rentoutta eikä ole tarvetta katkeroitumiseen.

Tämä

Vierailija
29/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän tunnistaa siitä että on sellainen kiltti, hyvä kaikin puolin miellytävä olemus. Tässä kuva köyhästä:

http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/biggest/…

Rikkaan taas tunnistaa siitä että rikkaalla on sellainen limainen paha olemus, oikein säteilee se ahneus, kylmyys ja tunteettomuus. Tässä on kuva tyypillisestä rikkaasta ihmisestä:

https://ronaldwederfoort.files.wordpress.com/2014/08/7d492-davidrockefe…

Kyllä voi vaan toivoa ettei tulis pimeällä vastaan tuollainen rikas.

Vierailija
30/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti järkyttynyt. Onko Suomessa enemmänkin tällaista toimintaa? Naureskellaan köyhille ja pohditaan, miten heidät tunnistaa.

Terv. ulkosuomalainen

Kyllä. Vältän suomalaisia ihmisiä ja unelmana on joskus päästä pois täältä ulkomaille normaalien ihmisten pariin.

Vierailija
31/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. ulkosuomalainen

Eihän tällaista aloitusta tee kuin pahasti luonnehäiriöinen ihminen. Peräänkuuluttaisin ihmisiä miettimään mihin lähtevät mukaan, netissäkin. Osa mukaanlähtijöistä on vain ajattelemattomia (aivan kuten yläkoulussakin), mutta osa yhtä luonnehäiriöisiä kuten ketjun aloittaja. Säälikin menee teissä hukkaan, parasta olisi kun kukaan ei millään tavalla noteeraisi tällaisia vastenmielisiä ja täydellisen epäinhimillisiä aloituksia.

Olet kyllä syystäkin järkyttynyt, ja ikävä kyllä näitä aloittajan kaltaisia mätiä omenoita löytyy maastamme, minkä näkee hyvin tältäkin palstalta.

Vierailija
32/32 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä syystäkin järkyttynyt, ja ikävä kyllä näitä aloittajan kaltaisia mätiä omenoita löytyy maastamme, minkä näkee hyvin tältäkin palstalta.

Voi hitto teitä, jotka ette tajua tätä palstaa.

Tämä on niin kuin meta tason trollausta täällä, sun pitää ajatella melkein jokainen viesti täällä ironian ja trollauksen kautta, niin ymmärrät miksi tämä on vain huumorin lähde 90%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän