Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on aivan älyttömän yliarvostettua

Vierailija
07.02.2016 |

Onko muille tullut tämä ajatus, kun luette näitä aloituksia?
Aloituksia, missä puhutaan siitä mihin ikään mennessä neitsyyden pitäisi olla menetetty, miten mies suunnilleen kuihtuu ja kuolee ilman pillua, ja kuinka yhteiskunnan pitäisi pitää huoli siitä, että kaikki saavat jotenkin seksiä, mieluusti ilmaiseksi ja sitoutumatta mihinkään, ja kuinka kaikkien pitäisi kokeilla tietynlaista seksiä ja suostua kaikenlaiseen seksiin mitä kumppani keksii ehdottaa (olkoonkin vaikka provoja, saavat ne silti ihmiset reagoimaan).

Itse vaan mietin, että ei se seksi nyt oikeasti ole niin ihmeellistä. Tai kaikille pakollista. Tai mielestäni edes välttämätön edellytys parisuhteessa (kunhan asia on molemmille osapuolille ok). Toki se on mukavaa, mutta itse ainakin koen että kun himo iskee, niin yhtä hyvin voi masturboidakin, sen sijaan että lähtisi täällä purkautumaan siitä kuinka seksittömyys ahdistaa.

Toki jos seksi on ainoa ihmiskontaktin muoto elämässä (tai ainakin kontakti vastakkaiseen sukupuoleen), niin sitten ymmärrän ahdistuksen, mutta tässä kohtaa sanoisin, että syy on enemmän yksinäisyydessä ja syrjäytymisessä, kuin seksin puutteesta.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saa edes joskus niin ei ole, mutta jos ei koskaan saa vaikka haluaisikin muuttuu hyvinkin tärkeäksi...

Vierailija
2/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajan kaltaiset ihmiset on aliarvostettuja. Hieno teksti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehelle seksi on (suku)elintärkeää.

Asioihin vaikuttaa sekin, että naiset ovat reaktiivisia ja passiivisia pariutumisessa miehiin verrattuna ja naisille kertyy useita seksikokemuksia aivan muista syistä kuin lihan himosta; nainen ikään kuin vain ajelehtii mukana. Mies taas valitsee tarkkaan ketä lähestyy ja miehellä on suuri motivaatio tehdä seksistä nautinnollista itselleen.

Vierailija
4/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin pitkälle näin, mutta sitten sain hyvää seksiä (38 vuoden iässä) ja sittemmin ajattelen, että on se vaan aika ihanaa. Se nyt vaan vaatii monen asian osumista kohdalleen, enkä nuorempana osannut paljon vaatia.

N41

Vierailija
5/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksiä tärkeänä. Jos en saa mieheltäni pariin päivään, niin huomaahan sen että hermot menee nopeesti. Eli sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta :D Ja onhan se hyvän liiton liima. Aseksuaaleja, jotka pihtaavat suhteissaan en ymmärrä, enkä arvosta. Olisivat sitten yksin! Tai etsisivät toisen aseksuaalin. Muuten homma ei luonaa. Ei vaan voi.

Vierailija
6/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:

Asioihin vaikuttaa sekin, että naiset ovat reaktiivisia ja passiivisia pariutumisessa miehiin verrattuna ja naisille kertyy useita seksikokemuksia aivan muista syistä kuin lihan himosta; nainen ikään kuin vain ajelehtii mukana. Mies taas valitsee tarkkaan ketä lähestyy ja miehellä on suuri motivaatio tehdä seksistä nautinnollista itselleen.

Jaa. Niputit sekä miehet että naiset siististi kaikki omiin nippuihinsa, aivan kuin kumpikaan ryhmä ei koostuisi omalla tavallaan reagoivista yksilöistä. Kumpienkohan pitäisi loukkaantua enemmän?

Vierailija
7/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
8/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juup mutta jotkut ihmiset tykkää siitä enemmän kuin toiset.jotkut ei tykkää välttämättä yhtään.miehet usein on seksihulluja liikaakin.nuoret toki ymmärrän.

Vierailija
9/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun himo iskee, niin yhtä hyvin voi masturboidakin

Kaikille masturbointi ei vaan korvaa seksiä ja siihen liittyvää läheisyyttä, jos voi korvata seksin runkkaamalla niin aika huonoa seksi silloin on jo alkujaan.

Vierailija
10/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minustakin yliarvostettua -  ja huolimatta siitä, että olen saanut oikein hyvääkin seksiä.

Vierailija
11/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt tiedä. Monelleko olisi OK olla ilman seksiä koko loppuelämä? Tämä on realiteetti meille osalle...

Ei sellaista arvosta, jota tietää saavansa helposti. Ja olen siis nainen, en mikään lassukkamies tätä kirjoittamassa.

Vierailija
12/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille masturbointi ei vaan korvaa seksiä ja siihen liittyvää läheisyyttä, jos voi korvata seksin runkkaamalla niin aika huonoa seksi silloin on jo alkujaan.

No ei tietenkään siihen liittyvää läheisyyttä, mutta monilla on tilanne, että saa parisuhteesta tai ystävyyssuhteista sitä kaivattua ihmisen läheisyyttä hyvinkin paljon, jolloin masturbointi voi korvata aivan puhtaan seksin himon. Kuten aloituksessa totesin, tilanne on tietysti eri, jos seksi on ainoa läheisyyden muoto, tai kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
13/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on ainakin omasta mielestä yliarvostettua. Mielummin osaava kuin joku mille pitää opettaa kaikki. Seksi on erittäin jees kun molemmat osaa. Ainakin itse tykkään seksistä niin paljon että joskus joudun turvautumaan omaan käteen vaikka saan naiselta oikeastaan aina kun haluan. En voi sille mitään että haluan enemmän ja useammin kuin toinen.

Useita kertoja olen nainut toisen ihan uuvuksiin. Jostain roskapussin viemisestä saattaa valittaa muttei ikinä seksin puutteesta. Niin ja se seksi on hyvää eikä yhtään aliarvostettua.

Vierailija
14/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla enempää eri mieltä ja olen aina ajatellut, että noin ajattelevat ihmiset eivät ole saaneet niin hyvää seksiä kuin voisi saada. Sellaista, että orgamin jälkeen vain tärisee, kouristelee ja itkee euforiasta pää ihan sekaisin täynnä puhdasta hyvää oloa ja onnea. Mutta kaippa sellaiseenkin sitten voi joku kyllästyä, minä en. En kestäisi edes viikkoa ilman mitään, ihan paras asia elämässä, sen oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
15/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on ainoa keino unohtaa tylsä arki ja muut ankeat asiat. Etenkin orgasmin ajaksi. Joten ei todellakaan ole yliarvostettua!

Vierailija
16/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:

Olen useamminkin lukenut sinulta tätä teoriaa, enkä vieläkään tajua, mihin se perustuu. :D 

Vierailija
17/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään siihen liittyvää läheisyyttä, mutta monilla on tilanne, että saa parisuhteesta tai ystävyyssuhteista sitä kaivattua ihmisen läheisyyttä hyvinkin paljon, jolloin masturbointi voi korvata aivan puhtaan seksin himon. Kuten aloituksessa totesin, tilanne on tietysti eri, jos seksi on ainoa läheisyyden muoto, tai kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.

Tähän haluan tarttua hyvin vähäseksisessä suhteessa elävänä naisena. 

Minä saan aika paljon läheisyyttä ja hellyyttä mieheltäni, ja minulla on myös ystäviä, joiden kanssa pystyn viettämään aikaa. Minulla on kaikin puolin sosiaalisesti "onnellinen" elämä, eikä parisuhteessamme ole mitään sellaista, mikä tekisi meistä onnettomia (seksin lisäksi). 

Silti se + itsetyydytys eivät riitä täyttämään minussa sitä, minkä vähäinen seksielämä syö. Minä miellän seksin hyvin tärkeäksi osaksi parisuhdetta omassa elämässäni. Minä olen sekä psyykkinen että fyysinen olento, eikä minulle riitä se, että vain toinen puolisko minusta täyttyy, ja toisesta minun täytyy pitää huolta yksin, vaikka meitä on tässä suhteessa kaksi. Seksittömässä suhteessa minusta tuntuu, kuin olisin lukossa. Seksittömyys tekee minut pidemmän päälle turhautuneeksi, ärtyneeksi, loukkaantuneksi ja... no, onnettomaksi. Ja surulliseksi. 

Minusta on loukkaavaa, kun seksittömässä suhteessa elävälle sanotaan vähätellen, että lakkaa ulisemasta ja ajattele tärkeämpiä asioita, tai sitten tiukataan, mitä minussa on vikana, kun en kelpaa. Entä, jos seksi on yksi niitä tärkeitä asioita parisuhdetta? Olen valmis kompromisseihin. Olisin onnellinen, jos seksiä olisi viikottain, vaikka useamminkin. Olisin silloinkin onnellinen, jos seksiä olisi pari, kolme kertaa kuukaudessa. Mutta kun seksikerrat alkavat olla kolmen, neljän, tai seitemän kuukauden välein, en ole onnellinen. Sellainen suhde ei merkitse minulle enää varsinaista parisuhdetta. Kun oikeasti: minä saan ihan kyllikseni hellyyttä ja sosiaalista nautintoa elämässäni. Jos parisuhteessani ei ole mitään seksiin liittyvää, miten se oikeasti eroaa minun muista ihmissuhteistani?

Vierailija
18/71 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä kuin nro 18. Parisuhteeseen nyt vaan kuuluu muukin kuin halailu ja kädestä pitäminen. Huonoa seksiä ei/ok-seksiä tuskin kukaan erityisesti tarvitsee, mutta hyvä seksi vie elämän ihan eri tasolle.

Vierailija
19/71 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yliarvostettua, vaan ennemmin aliarvostettua! Ei tietenkään mikään perus-paneminen, mutta sellainen seksi, joka kestää kauemmin, jossa toteutetaan fantasioita ja fetissejä, ahhhhhh!  Onneksi mieheni on samoilla linjoilla, että seksiä pitää olla ja paljon!

Vierailija
20/71 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin rikas sanoisi, että raha on yliarvostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan