HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Fiksu, söpö ja miehekäs kundi.
Fiksu ja ei tiennyt stasia :DDDDDDDDDDDDDDD
Ei tiennyt viiksisiippaa Hahahhaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei tiennyt?
Toivottavasti nyt tämä seuraava herra olisi sellainen, kenellä olisi edes kohtuullinen yleistieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko ettei se tiedustelupalvelukysymys nyt ihan alakoululaisten tasoista tietoa ole, ainakaan tuon pojan ikäisille.
Kyllä on, alakouluikäinenkin törmää tuohon Stasiin jos yhtään lukee kirjoja, seuraa uutisia, katsoo elokuvia yms.
No kysykääpä mammat mukuloiltanne tietävätkö? DDR on ainoa mistä olen kuullut koulussa, Gestapo taas tullut muuten tutuksi. Eri asia teille, jotka olette silloin eläneet kun näistä asioista on uutisoitu enemmän.
11-vuotias poikani tiesi kaikki vaihtoehdot ja osasi selittää mitä ovat. Meillä luetaan paljon, katsotaan dokumenttiohjelmia, ulkomaanmatkoilla käydään historiallisissa paikoissa, museoissa jne.
Luokanopettajat ei ole ollut kovin fiksuja tässä kisassa...
Friida Kenraali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei tiennyt?
Ei tiennyt arvasi. Voin minäkin arvuutella sun tussun tiukkuutta, mutta tiedänkö minä sitä loppupeleissä? Oli vastaamassa ekana gestapo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko ettei se tiedustelupalvelukysymys nyt ihan alakoululaisten tasoista tietoa ole, ainakaan tuon pojan ikäisille.
Kyllä on, alakouluikäinenkin törmää tuohon Stasiin jos yhtään lukee kirjoja, seuraa uutisia, katsoo elokuvia yms.
No kysykääpä mammat mukuloiltanne tietävätkö? DDR on ainoa mistä olen kuullut koulussa, Gestapo taas tullut muuten tutuksi. Eri asia teille, jotka olette silloin eläneet kun näistä asioista on uutisoitu enemmän.
11-vuotias poikani tiesi kaikki vaihtoehdot ja osasi selittää mitä ovat. Meillä luetaan paljon, katsotaan dokumenttiohjelmia, ulkomaanmatkoilla käydään historiallisissa paikoissa, museoissa jne.
Nimenomaan. Koko perhe on kiinnostunut historiasta, niin ois se jo vähän häpeällistä jos ei tietäis stasia. Sen sijaan jos on kiinnostunut esim. taiteesta tai mistä tahansa muusta asiasta x, niin ei välttämättä ole varma gestapon ja stasin eroista. DDR kyllä pitäisi tietää, että se tarkoittaa vain Itä-Saksaa, ja niinhän se poika lopulta päättelikin.
Luokanopettaja pähkäilee Ahvenanmaan pääkaupunkia!
Voi luoja takelteli Maarianhaminassa
Vierailija kirjoitti:
Luokanopettajat ei ole ollut kovin fiksuja tässä kisassa...
Friida Kenraali
Ei luokanopettajat ole mikään homogeeninen ryhmä.
Oli tällä Joonaksella vaikeemmat kysymykset ku sillä edellisellä lätkäpelaajalla (?). Joku Cheekin DJ, wtf? Kyllähän Cheek on tunnettu, mut kuka sen dj:t tietää. Verrattuna esim. siihen 7 veljestä-kysymykseen, vaikka en kyllä muista minkä rahasumman kohdalla se tuli.
Onko tuo rillipääopettaja Oaj:n ohjelmaan lähettämä imagon kohentaja? Kun se bimbo pilasi pahasti luokanopettajien maineen, niin tuota robottia on sparrattu huolella.
Miksi kilauta kaverissa ne kaverit eivät käytä GOOGLEA?
Itse tekisin niin, että kun vastaisin puhelimeen, laittaisin sen kaiuttimeen ja sitten kirjoittaisin googleen jos en tietäisi. Hello Ruby olisi löytynyt heti ekoista google-tuloksista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilauta kaverissa ne kaverit eivät käytä GOOGLEA?
Itse tekisin niin, että kun vastaisin puhelimeen, laittaisin sen kaiuttimeen ja sitten kirjoittaisin googleen jos en tietäisi. Hello Ruby olisi löytynyt heti ekoista google-tuloksista.
Varmaan siksi, että se on vähän epäilyttävää se hiljaisuus toisessa päässä kun tyyppi näppäilee muutaman sanan googleen eikä vastaus tulekaan apteekin hyllyltä. Sitten muutaman sekunnin kuluttua vastaus kuuluukin, että "Joo se on xx." "Onko varma tieto?" "On, on."
Onneks sen yleisön yskä loppui tämän kilpailijan kohdalla
Lepakko olis ollut oikein.