HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Oon tiennyt tän kauden joka jaksosta yli 90% kysymyksistä. Perus yleistietokysymyksiin vastaisin ylpeänä oikein mutta kyllä mua kieltämättä välillä hävettää kun tiedän myös näitä keltaisen lehdistön juttuja..
Alan jo tottumaan tähän myötähäpeään. Vois olla jopa liiaan tylsä ilman noita kummajaisia jotka eivät tiedä yleissivistyksestä. Viihdettä tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
En osais vastaa h&m keulakuva kyssäriin!
Minä osasin vastata oikein, vaikka olen kohta 70 seuraamalla oppii ja miettiä noita kysymyksiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Alan jo tottumaan tähän myötähäpeään. Vois olla jopa liiaan tylsä ilman noita kummajaisia jotka eivät tiedä yleissivistyksestä. Viihdettä tämäkin.
Eipähän kukaan voita vahingossakaan sitä miljoonaa euroa. Ja riittää kansalle viihdettä. Ehkä se on tuotantoyhtiöllä tässä takanakin.
Mun mielestä 7 veljeksen tietäminen kuuluu ihan yleissivistykseen, Kivi on vieläpä Suomen kansalliskirjailija. Tällaiset heebot pitäisi karkottaa sinne koulunpenkille takas, on käsitelty koulussa kaikkia kysymyksiä. Sama fiilis tasapainoelin -kysymyksessä ja haiku kysymyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osasin vastata oikein, vaikka olen kohta 70 seuraamalla oppii ja miettiä noita kysymyksiä!!!
Olen yli 40v mies ja tiesin vastauksen koska muistan että Katy Perry oli ton firman joulumainoksissa tvssä.
( Vaikken osaa nimetä montaa sen kappaletta )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 40v mies ja tiesin vastauksen koska muistan että Katy Perry oli ton firman joulumainoksissa tvssä.
Mitä väliä sillä iällä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ihan penikka niin meidän piti lukea koulussa Seitsemän Veljestä. Ainakin sillä jäppisellä on ollut korvat kunnossa, kun ei koskaan ole horjuttanut.
Jos ei tiedä Seitsemän veljeksen tekijää on wt, näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä on,jos on vanhakin ihminen voi olla kiinnostunut nyky muodista ja julkkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä on,jos on vanhakin ihminen voi olla kiinnostunut nyky muodista ja julkkiksista.
Suuren osan kysymyksistä tietäisi tai ainakin arvaisi. Sitten iskee välillä joku josta ei ole hajuakaan. Esim. minä en olisi tuota mainoshommaa tiennyt, ehkä arvannut jos olisi ollut pakko. Toisaalta "kirppu" olisi mennyt ohi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuren osan kysymyksistä tietäisi tai ainakin arvaisi. Sitten iskee välillä joku josta ei ole hajuakaan. Esim. minä en olisi tuota mainoshommaa tiennyt, ehkä arvannut jos olisi ollut pakko. Toisaalta "kirppu" olisi mennyt ohi myös.
Kirppu on monella tavalla pääteltävissä, Messi on pienikokoinen pelaaja Argenttiinasta (la purga espanjaa)
Idiootti tuhlasi fifty fiftyn noin helppoon kysymykseen :(
Onko tuonne valittu viihdyttämistarkoituksessa tomppeleita? Melkein nousee epäily käsikirjoituksesta.
Jaajo selvästi huokutteli käyttämään oljenkortta!
Mun alakouluikäiset lapset nauraa tuon palomestariopiskelijan tyhmyydelle. Tosi helppoja kysymyksiä saanut ainakin toistaiseksi.
Voipi olla niinkin, et tarkoituksella kirjoitettu väärin.