HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi au pair -Judith joka istu aviomiehen vasemmalla puolella :O
Alussa esitelty Heidi Sibelius on Judithin sisko.
Voi eeeiiiiiii, nyt se arvaa väärin...
Olisin itse tiennyt "nutrian" ihan vain muotiblogeja lukeneena, se on sellainen majavanvärinen. :D Ja bubo lienee huuhkaja.
Mä olisin kyllä arvannut ton nutrian oikein, muistin että se on joku tuollainen vesieläin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä istuu Au-pair Judith tän Harrin, eli kilpailijan miehen vieressä.. Kuulinko oikein, heittikö Jaajo taas jotain sovinistista läppää kauniista naisista ja viittasi juuri siihen?
Voi jestas, naisten sanominen kauniiksi sovinismia? Jotain rajaa nyt.
Se pikkuskidi oli kyl mainio :)
-Arska
Ois voinu poissulkee sen kaupunkihuuhkajan perusteella. Bubi oli aika iso juttu sillon Stadissa kun se päivysti Forumilla ja Olympiastadionilla. Mut oisin itekin ollut kieltämättä sormi suussa.
Eikö kukaan huomannut miten se naiskilpailija repesi rämemajavalle? Olikohan av-mamma... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä istuu Au-pair Judith tän Harrin, eli kilpailijan miehen vieressä.. Kuulinko oikein, heittikö Jaajo taas jotain sovinistista läppää kauniista naisista ja viittasi juuri siihen?
Voi jestas, naisten sanominen kauniiksi sovinismia? Jotain rajaa nyt.
No eikö se vihjaillut jotain että Harri pelaisi siellä omia pelejään nättien naisten kanssa? Tai ehkä kuulin väärin.
Jotenkin alkanut vaan ärsyttää tuon Jaajon asenne ainakun kyseessä on nuori, vaalea nainen. Silloin jossain aiemmassa jaksossa kun kilpailijalla oli kaverilistalla kaksi miestä ja yksi vaalea nainen, niin tokaisi jotain sijhen että "ja yksi hyvännäköinen nainen", niinku sillä ei muita meriittejä voisi olla.
No en tiedä, ehkä se on sit vaan mun päässäni mutta jotenkin sellanen vähän sovinistinen viba siitä tullut..
Leffa-auton rekisterinumero ja vuoden tubettaja? :p
Kundit vastasivat väärin, uggh.
Taas jotain nälkäsiä lahjakortin haluajia, varmaa tietoo my ass, ahneita paskiaisia :/
Mikä lapsi jakso tämä oikein oli.
Vierailija kirjoitti:
Kundit vastasivat väärin, uggh.
Ja vielä tahallaan, vitun räkänokat.
Tuo Usva-tytär on todella suloinen.
Juna ajoi Kyösti Kallion yli! Totaali repeäminen tossa kohtaa! :D :D jätkällä paremmin tilannekomiikka halussa kun Jaajolla!!
Hullun hankalia kysymyksiä taas tällä naisella (no, ekat eivät olleet), siksikö että on ns. hyvässä duunissa ja korkeakoulutettu?