HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Sanotaanko ettei se tiedustelupalvelukysymys nyt ihan alakoululaisten tasoista tietoa ole, ainakaan tuon pojan ikäisille.
Cheekin DJ ei mielestäni oikein kuulu tällaiseen tietokilpailuun.
Ilmeisesti arvaa tämän Cheek-kysymyksenkin oikein, kun mainoksessa taisi heittää kolikkoa jonkun muun kysymyksen kohdalla. Vai oliko kysymys edellisestä jaksosta?
Kaverilla riittää uskallusta pelata ihan arvaamalla tai sitten on hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko ettei se tiedustelupalvelukysymys nyt ihan alakoululaisten tasoista tietoa ole, ainakaan tuon pojan ikäisille.
Kyllä on, alakouluikäinenkin törmää tuohon Stasiin jos yhtään lukee kirjoja, seuraa uutisia, katsoo elokuvia yms.
Nyt on hyvä pelaaja! Ei jahkaile juurikaan (Stasissa joo mutta viime jaksossakin eteni nopeasti) eikä pelkää pelata. Mielenkiintoista katsoa, etenkin kun kaksi vikaa kysymystä oli sellaisia että itse olisin lähtenyt kotiin.
Joku katsomossa yskii juuri sopivasti oikeat vastaukset.
Mulla tulee paha olo nuista Jaajon hiuksista. :( Miksi ne on pitänyt lakata tuollaiseksi kypäräksi?
Tup Jaajo ei oikeastaan ole ärsyttävä. Tavallaan aika limainen tyyppi, mutta ei edes yritä esittää mitään pyhimystä.
Siis onko se maj bloggaaja tuol yleisössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, alakouluikäinenkin törmää tuohon Stasiin jos yhtään lukee kirjoja, seuraa uutisia, katsoo elokuvia yms.
No kysykääpä mammat mukuloiltanne tietävätkö? DDR on ainoa mistä olen kuullut koulussa, Gestapo taas tullut muuten tutuksi. Eri asia teille, jotka olette silloin eläneet kun näistä asioista on uutisoitu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Joku katsomossa yskii juuri sopivasti oikeat vastaukset.
Samaa ajattelin. Tälläinen juttujahan paljastui Englannissa.
Jaajo on kyllä tosi mauton, vertasi naista autoon.
On siinä tuleva palomestari, jätkä vaan jahkailee ja talo ehtii palaa poroksi.