Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi vaan, mut vähän naurattaa tää "sisustusvinkki"

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi-Pirkassakin parempia vinkkejä :D

Vierailija
2/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä nyt on kenellekin tärkeää. Itse en ole koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään tiskiharjaan :D Minä pidän sitä tiskialtaan reunalla, tiskaan kuitenkin monta kertaa päivässä joten helpompi se on siitä napata käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana jos jostain roikkuvasta tiskiharjastakin tehdään numero. :DD Design-tiskirätit. Voi jumalauta nyt.

Vierailija
4/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö eikös kaikki tee noin? Opin ton jo äidiltäni joskus 70 luvulla

Vierailija
5/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin teen.

Vierailija
6/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätävä keksintö.... aina oon pitänyt tuolla

Vierailija
7/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä sisustuskuvassa oli tulitikutkin aseteltu erikseen nätisti pöydälle. Menee nyt pikkasen yli, mut ehkä mä oon WT ja en tajua.

Vierailija
8/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua koskaan häirinnyt noin paljoa joku tiskiharja. Kommenteista toteaisin, että on kyllä varsin pienistä jutuista innostuvaa porukkaa. Mikä ruhtinaallinen keksintö onkaan sijoittaa tiskiharja tiskikaappiin! Vautsi vau! Kyllähän kaikki on varmaan tuon tajunnut, mutta ei vain välitä niin tehdä.

Vierailija
9/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo oli uusi idea. Ilmeinen toki, mutta enpä vain ole tullut ajatelleeksi. Aion ottaa tuon käyttöön. Kiitos linkistä, ap.

Vierailija
10/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaperäistä. Mulla ja mutsilla on aina ollut noin, samoin mummillani.

Vierailija
11/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä mieletön oivallus. :D

Vierailija
12/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on taas maailma paljon parempi paikka elää, kun on ruma tiskiharja poissa silmistä! :)

Vierailija
13/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti ymmärrä tätä nykyajan huomionhakuisuutta. Aivan tavallista elämää elävät peruspertit ja -maijat päättää että minun elämä on niiiiin mielenkiintoinen että teenpä siitä blogin ja sitten tehdään juttuja jostain tiskiharjoista!

Vierailija
14/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa aika epäkäytännölliseltä tämä ratkaisu. kun tuo on kaapin sisällä, niin tuohan on tavaroitten tiellä, jos alahyllyltä pitää jotain ottaa. jos laittaa harjan alimmaiseen hyllyyn riippumaan, ei tarvitse ennen tiskaamista avata kuivauskaapin ovea.

Vierailija
15/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt noin tehtävän jo ikuisuus sitten. Meillä tosin roikkuu rumasti näkyvillä.

Vierailija
16/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan saatte tuostaki irvailtua. Mulla se harja on aina ollut kaapissa. Minusta kun harja ei ole mikään koriste. Ehkä kaikki eivät vain asiaa ajattele noin ja ajattelevat, tai eivät ajattele lainkaan, että harjan paikka on näkösällä se kummemmin kiinnittämättä asiaan huomiota.

Vierailija
17/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti ota käyttöön, kuten tuolla kysyttiin. Minulla on aika paljon enemmän tiskikaapissa kuin muutama lautanen. Yleensä lautasia, kattiloita, kuppeja, ruokailuvälineitä kuivumassa ja saippuainen harja niiden seassa ei houkuta, ettei seuraavalla kerralla ole ruoka pilalla, kun maistuu saippualle.

Sinkkumies

Vierailija
18/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt noin tehtävän jo ikuisuus sitten. Meillä tosin roikkuu rumasti näkyvillä.

Sama juttu oli siinä iltalehden (?) jutussa, missä oli otsikkona joku, että oletko laittanut roskapussin aina väärin. Käytä siivoojan niksiä,eli rulla valmiiksi roskiksen pohjalle ja siitä revit aina uuden tilalle.

Joillekin tämä oli ihan uusi niksi, toisilla taas jo isoäiti oli toiminut näin. :D jotkut tajuavat asiat vaan vähän myöhemmin. :-P

Vierailija
19/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikuttaa aika epäkäytännölliseltä tämä ratkaisu. kun tuo on kaapin sisällä, niin tuohan on tavaroitten tiellä, jos alahyllyltä pitää jotain ottaa.

Ei meillä ainakaan ole kuivauskaapissa tuossa kohtaa mitään sellaista tavaraa, jota tarvitsisi kurotella. Veikkaan, että jos tiskiharjan näkyminen häiritsee, ei ylipäätään ole sellainen ihminen, joka säilöö roinaa kuivauskaapissa.

Vierailija
20/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taatusti ota käyttöön, kuten tuolla kysyttiin. Minulla on aika paljon enemmän tiskikaapissa kuin muutama lautanen. Yleensä lautasia, kattiloita, kuppeja, ruokailuvälineitä kuivumassa ja saippuainen harja niiden seassa ei houkuta, ettei seuraavalla kerralla ole ruoka pilalla, kun maistuu saippualle.

Sinkkumies

Et siis huuhtele tiskiharjaa hanan alla tiskauksen jälkeen? Hyi, miten hygieenitöntä!!! :-X

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän