Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi vaan, mut vähän naurattaa tää "sisustusvinkki"

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti ymmärrä tätä nykyajan huomionhakuisuutta. Aivan tavallista elämää elävät peruspertit ja -maijat päättää että minun elämä on niiiiin mielenkiintoinen että teenpä siitä blogin ja sitten tehdään juttuja jostain tiskiharjoista!

Ja sitten toiset yhtä tampiot (ilmeisesti sellaiset joilla myös samanlaiset huomiopalstat) kehuu kilvan "voi kun kiva" ja "enpä olis muuten hoksannut" . Siis ketä nämä ihmiset ovat? En tunne noin typeriä yhtäkään irl. 

Selitä, miten se, ettei ole keksinyt tällaista ideaa itse, tekee ihmisestä typerän.

No jos ei tajua nostaa tiskiharjaa kuivauskaappiin mikäli se häiritsee, niin kyllä silloin on jotain vikaa hoksottimissa. Anteeksi nyt vain.

Vierailija
42/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo ei onnistu, harja ei mahdu hyllyjen väliin roikkumaan, harjaosa jäisi sen alahyllyn kohdalla pitämään oven auki.

Mutta joo, aika vähäinen on tuo sisustusvinkiksi. Mutta ap, sinä voit keksiä parempia. Annapa kuulua!

Ja meillä on vielä hankalampaa, kun tiskikaappia ritilähyllyillä ei ole ollenkaan. Ja tiskiharjakin on koukuton malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo ei onnistu, harja ei mahdu hyllyjen väliin roikkumaan, harjaosa jäisi sen alahyllyn kohdalla pitämään oven auki.

Mutta joo, aika vähäinen on tuo sisustusvinkiksi. Mutta ap, sinä voit keksiä parempia. Annapa kuulua!

Mäpä annan (vaikka en ole ap) jollekin bloggarille toisen hyvän vinkin, saa vapaasti lainata: sitä harjaa ei ole pakko roikottaa, jos se ei mahdu roikkumaan. Sen voi myös laittaa vaakatasoon ritilälle, miten päin se nyt suinkin mahtuu.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan