Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi vaan, mut vähän naurattaa tää "sisustusvinkki"

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeeköhän some-aika ihmisistä vähän tyhmiä, kun mitään ei tarvitse keksiä itse vaan kaiken voi katsoa netistä? ja sitten kun keksitään tuollainen oikeasti todella mitätön juttu niin siitä pitää vääntää oma postauksensa :D :D samaa sarjaa kuin jokin hei, tajusin tänään heittää kengät eteiseen, nyt lattiat eivät enää likaannu niin nopeasti! IHANKO TOTTA! 

en siis morkkaa postausta vaan tyhmyyskulttuuria jossa älyllinen laiskuus näyttäisi olevan normi...

Vierailija
22/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiharja on likainen vaikka sen huuhtelee (pelkällä) vedellä tiskauksen jälkeen. Sieltä sitten kaikki lika valuu tiskiharjasta veden mukana astioiden päälle. En laittaisi siksi siis tiskikaappiin tiskiharjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekeeköhän some-aika ihmisistä vähän tyhmiä, kun mitään ei tarvitse keksiä itse vaan kaiken voi katsoa netistä? ja sitten kun keksitään tuollainen oikeasti todella mitätön juttu niin siitä pitää vääntää oma postauksensa :D :D samaa sarjaa kuin jokin hei, tajusin tänään heittää kengät eteiseen, nyt lattiat eivät enää likaannu niin nopeasti! IHANKO TOTTA! 

en siis morkkaa postausta vaan tyhmyyskulttuuria jossa älyllinen laiskuus näyttäisi olevan normi...

Mistä pilkka? Ainakin minulle tuo oli uusi idea. Mitä hyötyä on siitä, ettei julkaise tuollaista asiaa? Voisitko perustella?

Vierailija
24/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noilla bloggaajilla muitakin ihan älyvapaita ja outoja juttuja, muistan joskus, kun yritin lukea jotain blogeja, niin moleskin vihkot ja kalenterit oli jotain ihan uutta ja jännittävää bloggaajien mielestä.

En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua tuollaiseen....

Vierailija
25/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskiharja on likainen vaikka sen huuhtelee (pelkällä) vedellä tiskauksen jälkeen. Sieltä sitten kaikki lika valuu tiskiharjasta veden mukana astioiden päälle. En laittaisi siksi siis tiskikaappiin tiskiharjaa.

Siinä alla ei tarvitse pitää astioita.

Vierailija
26/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta koko ketjua, nauran ääneen täällä. Ei helkkari, mäkin niin rupean bloggariksi, jos noin naurettavasta asiasta saa ihan postauksen aikaiseksi :D Tiskiharjan piilotus, voi maaria.. Ja kutsuu sitä vielä "niksiksi". Muhah.

Vierailija
27/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt noin tehtävän jo ikuisuus sitten. Meillä tosin roikkuu rumasti näkyvillä.

Sama juttu oli siinä iltalehden (?) jutussa, missä oli otsikkona joku, että oletko laittanut roskapussin aina väärin. Käytä siivoojan niksiä,eli rulla valmiiksi roskiksen pohjalle ja siitä revit aina uuden tilalle.

Joillekin tämä oli ihan uusi niksi, toisilla taas jo isoäiti oli toiminut näin. :D jotkut tajuavat asiat vaan vähän myöhemmin. :-P

Sit kun siitä roskapussista valuu jotain lillinkiä, niin koko rulla on ihan rähmässä, kyllä niihin pusseihin osaa tulla reikiä tai muuten vaan falskata jostain saumasta.

Vierailija
28/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta ensinnäkin meidän tiskiharjassa ei ole koukkua, ja toiseksi alin hylly on aina tiskauksen jälkeen täynnä tavaraa, joten tiskiharja ei edes mahtuisi sinne.

Vierailija
29/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niitä vinkkejä, joiden luulin olevan niin itsestäänselviä, että kaikki sen tietää. Toisaalta samoin luulin siitäkin, että ihovoidetuubin voi leikata saksilla kahtia, kun sieltä ei puristamalla enää saa voidetta ulos. Mutta tällä palstalla sitä yhdessä ketjussa pidettiin hyvänä ja uutena ideana. Ilmeisesti monet sellaiset asiat, jotka ovat itsestäänselviä toisille, eivät sitä kaikille olekaan.

Meillä tiskiharja ei ole kaapissa piilossa siksi, että en näe tarpeelliseksi säilyttää sitä siellä. Mulla on sen verran sievä tiskiharja, että saa olla esillä :)

Vierailija
30/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä roikkuu useampi harja siinä tiskialtaan yläpuolella. Perunaharja, pulloharja, kaksi tiskiharjaa... Ei ne ole sisustuselementtejä, vaan heti käden ulottuvilla, kun vaikka paistinpannulla on juuri paistanut ja pitää saada kuuma pannu huuhdottua, jottei rasvat jämähdä.

Vierailija
31/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni pikkutarkkana nipona, mutta tiskiharja eikä -rätti häiritse pätkän vertaa. Muistan kuinka eräässä blogissa tuskailtiin kun rätti roikkui esillä ( eli hanan päällä). Tähänkin oli ratkaisu eli joku magneetilla kiinnitettävä ripustin, jonka sai laitettua pesualtaaseen. Onko se sitten parempi, en yhtään tiedä. Olen vaan onnellinen, ettei noin pienet asiat sentään häiritse.

Vierailija
32/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti ymmärrä tätä nykyajan huomionhakuisuutta. Aivan tavallista elämää elävät peruspertit ja -maijat päättää että minun elämä on niiiiin mielenkiintoinen että teenpä siitä blogin ja sitten tehdään juttuja jostain tiskiharjoista!

Ja sitten toiset yhtä tampiot (ilmeisesti sellaiset joilla myös samanlaiset huomiopalstat) kehuu kilvan "voi kun kiva" ja "enpä olis muuten hoksannut" . Siis ketä nämä ihmiset ovat? En tunne noin typeriä yhtäkään irl. 

Vierailija
33/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta koko ketjua, nauran ääneen täällä. Ei helkkari, mäkin niin rupean bloggariksi, jos noin naurettavasta asiasta saa ihan postauksen aikaiseksi :D Tiskiharjan piilotus, voi maaria.. Ja kutsuu sitä vielä "niksiksi". Muhah.

Älä muuta viserrä. :D Hirveen pitkä sepustus jostain tiskiharjasta, voi reps.

Vierailija
34/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan saatte tuostaki irvailtua. Mulla se harja on aina ollut kaapissa. Minusta kun harja ei ole mikään koriste. Ehkä kaikki eivät vain asiaa ajattele noin ja ajattelevat, tai eivät ajattele lainkaan, että harjan paikka on näkösällä se kummemmin kiinnittämättä asiaan huomiota.

Niin on meilläkin aina ollut kaapissa. Oli jo lapsuuden kodissa. Mutta ihan oikeasti, on kyllä aika tikusta asiaa. Ymmärtäisin jos olisi muutakin ideaa tiskikaappiin, niin sitten siinä samassa voisi esitellä tällaisen "idean". Mutta hei, ainakin blogin lukijat vaikutti tyytyväiseltä "uuteen keksintöön" :DD

Vierailija
35/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli minkälainen tistkikaappi, vanha mätä ja kosteuden syömä.  Tulee kyllä mieleen, että ainoa nätti asia sellaisessa keittiössä jossa tuollainen kaapisto on, on suht tuore ja värikäs harja. Siihen nähden tuo sisustusvinkki on aivan erinomaisen huono.

Vierailija
36/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina säilyttänyt tiskiharjaa noin, mielestäni bloggaajalta hyvä ja esteettinen vinkki. Meillä joillaki nyt sattuu olemaan näin pienet murheet, anteeksi kovasti..

Vierailija
37/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti ymmärrä tätä nykyajan huomionhakuisuutta. Aivan tavallista elämää elävät peruspertit ja -maijat päättää että minun elämä on niiiiin mielenkiintoinen että teenpä siitä blogin ja sitten tehdään juttuja jostain tiskiharjoista!

Ja sitten toiset yhtä tampiot (ilmeisesti sellaiset joilla myös samanlaiset huomiopalstat) kehuu kilvan "voi kun kiva" ja "enpä olis muuten hoksannut" . Siis ketä nämä ihmiset ovat? En tunne noin typeriä yhtäkään irl. 

Selitä, miten se, ettei ole keksinyt tällaista ideaa itse, tekee ihmisestä typerän.

Vierailija
38/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pisti silmään lähinnä se, miten epäsiistiltä ja vanhalta tuo tiskikaapin sisus (takaseinä) näytti.

Vierailija
39/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo ei onnistu, harja ei mahdu hyllyjen väliin roikkumaan, harjaosa jäisi sen alahyllyn kohdalla pitämään oven auki.

Mutta joo, aika vähäinen on tuo sisustusvinkiksi. Mutta ap, sinä voit keksiä parempia. Annapa kuulua!

Vierailija
40/43 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tiskaa harjalla? Eihän niitä ole kaupoissakaan kuin Suomessa kuten ei kuivauskaappejakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan