Uskaltaako helsinkiin mennä tänä viikonloppuna?
Kommentit (25)
Me ollaan ainakin menossa tyttöporukalla baariin.. ei tollanen paljoo hätkäytä.
Eipä siellä ole mitään sellaista minkä takia sinne pitäis mennä.
Ei missään nimessä. Helsinki voi järkyttyä noin urposta turistista.
Jos ei ole pakko mennä niin ei kannata.
Ei uskalla. Kaikki helsinkiläisetkin lähtivät eilen Keravalle.
Joo ei varmasti kannata. Sen verran levotonta taitaa olla
Haulikko olalle niin säästyy ahdisteluilta.. muilta kuin poliisin.
Idioottihan siinä täytyy olla jos väkisin hankkiutuu ahdisteltavaksi kun kerran nuo ovat uhanneet ahdistella ja ovat näin jo aikaisemmin tehneet.
Tämmöinen 40v+ vanha tantta uskaltaa kyllä. Ahdistelijat juoksevat karkuun.
Hehkeämpien kannattaa pysyä kotona.
Uskaltaa tietenkin. 7 vuotta vanha uutinen
Hiuslakkapullo taskussa uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Idioottihan siinä täytyy olla jos väkisin hankkiutuu ahdisteltavaksi kun kerran nuo ovat uhanneet ahdistella ja ovat näin jo aikaisemmin tehneet.
Siis.....! Mistä se tietää kuka/ketkä tuon idiootti-jutun pisti liikkeelle! Vaikka olisivat suomalaiset nazit olleet asialla?
Mä oon näköjään ollut uutispimennossa. Mistä kyse?
Uskaltaa ja jos pelottaa, kannattaa mielummin pyytää porukka mukaan kuin jättää menemättä. Meidän vahvojen suomalaisten naisten tehtävä on näyttää, että me emme taivu ahdistelulle. Me menemme ulos ja me puolustamme itseämme ja ystäviämme sekä täysin tuntemattomia. Ja puutumme, jos näemme ahdistelua. Eli jos näette porukan piirittävän yksinäistä naista, menkää väliin ja kysykää naiselta, onko kaikki ok. Jos ei ole, soittakaa poliisit heti paikalla (heitähän on nyt tehostetusti) ja pysykää naisen luona hänen turvanaan kunnes poliisit tulevat paikalle. Rohkeutta siskot, me emme taivu yrityksille saada nainen pysymään kotona.
Mitäpä luulisit, 17? Juhlapaikanhakijat taas lietsoneet itsensä ahdistelumoodiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon näköjään ollut uutispimennossa. Mistä kyse?
Tästä:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454722605927.html
Eli lyhyesti, poliisi tehostaa tänään läsänoloaan Helsingissä, sillä VOK:ssa on levinnyt kansankiihotusta suomalaisia naisia vastaan.
En menisi.