Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka eivät oma-aloitteisesti pidä yhteyttä

Vierailija
06.02.2016 |

kavereihin, mutta jos joku järjestää jotain, lähtevät mukaan. Mikä sellaisia vaivaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. Sosiaalisten suhteiden ylläpitäminen tuntuu työltä. En useinkaan ota kehenkään yhteyttä, mutta jos joku muu tekee aloitteen, suostun kyllä. On ihan mukava nähdä välillä muita ihmisiä pitkästä aikaa, mutta en kaipaa sitä niin paljon että olisin itse aloitteellinen. Meille jos haluaa tulla kylään, niin pitää itse kutsua itsensä. Tämän olemme kaikille sukulaisille kertoneet, että tietävät. 

Vierailija
22/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellainen "poissa silmistä, poissa mielestä" -mentaliteetti. Keskityn käytännössä ympärilläni oleviin ihmisiin ja muut tahtovat unohtua joko lyhyemmiksi tai pidemmiksi ajoiksi. Olen ollut tällainen lapsesta lähtien valitettavasti.

Inhoan myös kaikenlaista etukäteissuunnittelua ja kalenteria täynnä menoja. Haluan viettää vapaa-aikani spontaanisti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellainen "poissa silmistä, poissa mielestä" -mentaliteetti. Keskityn käytännössä ympärilläni oleviin ihmisiin ja muut tahtovat unohtua joko lyhyemmiksi tai pidemmiksi ajoiksi. Olen ollut tällainen lapsesta lähtien valitettavasti. Sitten, kun tapaan ystäviäni, olen kuin aiba ennenkin; rento, iloinen ja puhelias sekä nautin aidosti heidän seurastaan.

Inhoan myös kaikenlaista etukäteissuunnittelua ja kalenteria täynnä menoja. Haluan viettää vapaa-aikani spontaanisti :)

Vierailija
24/24 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin just tehdä kokeen. Tuntuu, että yleensä se olen aina minä joka ottaa yhteyttä ystäviin. Nyt en aio ottaa yhteyttä kenenkään. Katotaan tuleeko yhtään yhteydenottoa mulle päin. En halua, että mua vaan pidetään itsestään selvyyteenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi