Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä koet/koit suurimmaksi ongelmaksi/haasteeksi suhteessanne?

Nimimerkki
05.02.2016 |

Otsikossa tulikin jo kysymykseni. Toivon lyhyitä ja ytimekkäitä vastauksia. Kerrotko myös oletko mies vai nainen. Voit kertoa myös minkä asian kumppanisi kokee/koki haasteellisimmaksi suhteenne arjessa ja kanssakäymisessä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tila. Minä tarvitsen omia harrastuksia, ystäviä, omia menoja ja omaa rauhaa välillä puuhailla tai laiskotella. Mies haluaisi olla kyljessä kiinni 24/7. olemme olleet pari vuotta yhdessä. Jarruttelen yhteen muuttoa tämän takia. Hän myös haluaa tietää pitkin päivää missä olen, ja murjottaa jos lähden vaikka työmatkalle päivän aikana tai en ole vastannut viesteihin muutamaan tuntiin. Mistä tämä voi johtua?

Kaikki muut asiat on kunnossa.

Meillä on vähän sama juttu, mutta toisinpäin. Näin muutaman vuoden jälkeen olen sitä mieltä, että ei ehkä olisi kannattanut muuttaa yhteen ollenkaan. Toisaalta muutto erilleen tuntuu aika radikaalilta ja askeleelta taaksepäin. Toisaalta, minä olen (liian) mustasukkainen ja mies taas kykenemätön ilmoittelemaan menoistaan, mikä taas ei lujita luottamusta ainakaan. Kyllä, käyn terapiassa. Alkaa vaan tuntua, ettei yksilöterapia enää riitä, kun koko ajan on riitoja samoista aiheista, eikä ratkaisua löydy.

Niin ja itselläni on ainakin hyvin vahva hylkäämisen tunnelukko ja siitä nämä ongelmat varmaan johtuvat, ehkä myös miehelläsi? :)

42/44 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Ongelmaksi koen miehen ajankäytön. Tekee pitkää päivää ja harrastaa tunteja joka päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38: Lisäksi olen melko herkkä vaikka yritän olla ihan muuta, vaikea käsitellä.

Vierailija
44/44 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen stressiin taipuvainen luonne. Kun on huono kausi (kuten nyt), kaikki menot ja olemiset pitää katsoa sen mukaan millainen päivä miehellä on eikä yhteisestä ajastakaan saa mitään irti kun mies ei pysty irrottautumaan stresseistään, huokailee ja murehtii vaan eikä pysty/jaksa mitään. Tätä on jatkunyt nyt jonkun aikaa ja vaikka ymmärrän ja tuen miten parhaiten osaan, tuntuu hieman toivottomalta, koska stressin syyt ovat sellaisia ettei niihin ole luvassa helpotusta ulkopuolelta. Myös omat tarpeeni joudun laittamaan sivuun miehen ongelmien ollessa hallitsevia. Sanomattakin lienee selvää, ettei seksiä tähän tilanteeseen mahdu.