Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku poistaisi teidät Facebookissa, mutta pyytäisikin uudestaan, hyväksyisittekö kaveripyynnön?

Vierailija
05.02.2016 |

Otsikko kertoo kaiken.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun ei ole ollenkaan ketään puolituttuja naamakirjakaverina, niin jos joku heistä poistais mut kaverilistaltaan, en luultavasti hyväksyisi uutta kaveripyyntöä. En nimittäin jaksa näitä näyttävästi "kaverilistojaan siivoavia" jotka ovat "erehdyksessä" poistaneet jonkun. Poistat kerran, poistat pysyvästi.

Mutta miten suhtautuisit tähän puolituttuun tämän jälkeen?

En mitenkään erityisesti. Sillä tavalla kuin nyt ihmisiin yleensä suhtaudutaan. Kyseessä on kuitenkin vain naamakirja, ei mikään elämää suurempi draama. Jos kyseinen henkilö olisi oikeasti niin viitseliäs, että tulisi päin naamaa kyselemään asiasta, niin vastaisin varmaan jotakin siihen suuntaan että oletin ettei mun jutut kiinnostaneet sua ja hyvähän se tietysti onkin ettei pidä facessa hirvittävää määrää ihmisiä, mieluummin sitä jakaa ajatuksensa oikeasti läheisten kavereiden kanssa. En ainakaan viitsisi teeskennellä, että olisimme läheisempiä kuin oikeasti olemme.

Vierailija
22/26 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyin ja tiesin, että tyyppi poistaa mut heti kun tulee pienikin erimielisyys. Tulihan se erimielisyys ja pois heitto, enää ei ole uudestaan pyytänyt. Tyyppi on tämmöinen kännissä avautuja, eikä kestä pienintäkään kritiikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun ei ole ollenkaan ketään puolituttuja naamakirjakaverina, niin jos joku heistä poistais mut kaverilistaltaan, en luultavasti hyväksyisi uutta kaveripyyntöä. En nimittäin jaksa näitä näyttävästi "kaverilistojaan siivoavia" jotka ovat "erehdyksessä" poistaneet jonkun. Poistat kerran, poistat pysyvästi.

Etkö enää haluaisi nähdäkään tätä poistajaa?

Miksi ihmeessä en haluaisi enää koskaan nähdä jotakin ihmistä, joka on poistanut minut jossain naamakirjassa? En ole ala-asteelainen enää. Naamakirja on VAIN somea, ei se ole minulle mikään sielunjatke jota jokaisen elämässäni vähänkin olevan ihmisen on hyväiltävä tykkäyksillä päivittäin.

Vierailija
24/26 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen hyväksynyt. Muutama tuttuni ja itsekin olen tehnyt esim. uuden tilin. Ja miksikö. No siksi, että silloin alussa, kun liittyi fb.n, tuli laitettua paljon perhekuvia ja kirjoitettua intiimimpiä juttuja, kun kavereina oli vain sukulaisia ja lähimpiä kavereita. Kun kaveripiiri lisääntyi työkavereihin yms. ei jaksanut poistella juttuja ja siivota kuvia yms. Poisti tilin ja aloitti puhtaalta pöydältä.

Lisäksi osa kavereista on sulkenut välillä tilin ja tehneet uuden, kun ovat huomanneet, että tarvitsevat fb.tä

Ei se ole kuin somea. Ei se niin vakavaa ole.

Vierailija
25/26 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lisää. Nämä tuulella käyvät ihmiset ovat sitä ihmistyyppiä, jota kartan.

Vierailija
26/26 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja teinkin näin

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan