Jos joku poistaisi teidät Facebookissa, mutta pyytäisikin uudestaan, hyväksyisittekö kaveripyynnön?
Kommentit (26)
Jos kiinnostaisi olla heidän kaverinsa. Nytkin pyörii kaverilistalla ihmisiä, jotka voisin poistaa itse, jos jaksaisin.
Jotkut ei poista tai syystä tai toisesta tekee uuden profiilin, jonne pyytää kamuksi.
En hyväksy, ellei ko. henkilö kertoisi syytä poistolle. Voihan sekin toki olla mahdollista, että olisi vahingossa klikannut pois kaverilistalta esim. mobiililaitteella, mutta aika epätodennäköistä varmasti.
Olen hyväksynyt. Mulla on yksi kaveri, jolla on jatkuvasti kasvimaa nenässä ja poistaa aina FB-kavereista, mutta muutaman päivän tai viikon kuluttua laittaa uuden kaveripyynnön.
Jos olisi poistanut ja minusta tulisi rikas ja/kuuluisa, ja pyytäisi uudestaan, en varmaan hyväksyisi...
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy, ellei ko. henkilö kertoisi syytä poistolle. Voihan sekin toki olla mahdollista, että olisi vahingossa klikannut pois kaverilistalta esim. mobiililaitteella, mutta aika epätodennäköistä varmasti.
Entä mitkä ovat ne poiston syyt, joilla hyväksyisit ja mitkä ne, joilla et?
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaisi olla heidän kaverinsa. Nytkin pyörii kaverilistalla ihmisiä, jotka voisin poistaa itse, jos jaksaisin.
Et jaksa poistaa? Onko noin vaikeaa vai onko heitä niin paljon että poistaminen kestäisi ikuisuuden?
Jos kyseessä olisi semmonen juttu että mennyt välit poikki mutta sitten asiat sovittu ja kavereita jälleen. M22
Vierailija kirjoitti:
Poista ihmeessä! Parempihan se on ettei ole mitään turhia tyyppejä siellä pyörimässä.
Mulla kun ei ole ollenkaan ketään puolituttuja naamakirjakaverina, niin jos joku heistä poistais mut kaverilistaltaan, en luultavasti hyväksyisi uutta kaveripyyntöä. En nimittäin jaksa näitä näyttävästi "kaverilistojaan siivoavia" jotka ovat "erehdyksessä" poistaneet jonkun. Poistat kerran, poistat pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kun ei ole ollenkaan ketään puolituttuja naamakirjakaverina, niin jos joku heistä poistais mut kaverilistaltaan, en luultavasti hyväksyisi uutta kaveripyyntöä. En nimittäin jaksa näitä näyttävästi "kaverilistojaan siivoavia" jotka ovat "erehdyksessä" poistaneet jonkun. Poistat kerran, poistat pysyvästi.
Mutta miten suhtautuisit tähän puolituttuun tämän jälkeen?
Ap aloituksesi on vaillinainen. Et kertonut taustoja.
-kyllä hyväksyisin ja olenkin niin tehnyt.
Itse poistin kerran vahingossa yhden tyypin ja pyysin uudestaan kaveriksi. Hän hyväksyi pyynnön eikä edes kysynyt miksi näin.
Katsokaas, näin helppoa se voi olla jos ei ole mikään drama queen.
Vierailija kirjoitti:
Itse poistin kerran vahingossa yhden tyypin ja pyysin uudestaan kaveriksi. Hän hyväksyi pyynnön eikä edes kysynyt miksi näin.
Katsokaas, näin helppoa se voi olla jos ei ole mikään drama queen.
Jospa hän arvasi että poistit vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas, näin helppoa se voi olla jos ei ole mikään drama queen.Jospa hän arvasi että poistit vahingossa.
En tiedä, hän ei ollut/ole kaveri ihan läheisimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ap aloituksesi on vaillinainen. Et kertonut taustoja.
-kyllä hyväksyisin ja olenkin niin tehnyt.
Missä tilanteissa hyväksyisit ja missä et?
Vierailija kirjoitti:
Etkö enää haluaisi nähdäkään tätä poistajaa?
Itselläni on ollut käytäntönä, että laitan aina estolistalle kaikki ne, joiden huomaan poistaneen minut kavereistaan ilman järkevää syytä. Näitä tapauksia on ollut muutamia vuosien mittaan ja taisipa olla aina vielä niin, että olivat itse pyytäneet minua kaverikseen. Eipähän tarvitse sitten stalkata minun tekemisiäkään, jos se kaverina oleminen kerran on niin vaikeaa. Eivät olleet mitenkään läheisiä kavereita, mutta naamatuttuja kuitenkin samalta paikkakunnalta.
Itse en ylipäätään lähettele tai hyväksy kaveripyyntöjä sellaisille ihmisille, joiden kaverina en jostain syystä voi tai halua olla. Näin ei tarvitse olla myöskään poistelemassa ketään kavereistaan, mikä on mielestäni erittäin huonoa, epäkohteliasta ja lapsellista käytöstä. Mutta joillekin kun se kaverilistan pituus taitaa olla jonkinlainen statussymboli, minkä takia sinne pitää haalia kaikenmaailman tutuntutut ja tyypit joihin on saatu katsekontakti kerran elämässä.
Juu ja teinkin näin