Taito, josta olet ylpeä?
Ei tarvitse olla mikään "one in a million" -taito, vaan jonkun ihan tavisjutunkin voi mainita.
Kommentit (43)
Olen tosi hyvä peruuttamaan mm. taskuparkkiin ja muutenkin, peileistä.
Mulla on hyvä suuntavaisto ja karttapää joten olen haluttua seuraa road tripille.
Osaan poimia oleellisen tietotulvasta ja tiivistää sen kirjoitetuksi tekstiksi. Muutenkin olen hyvä (asia)kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä suuntavaisto ja karttapää joten olen haluttua seuraa road tripille.
Osaan poimia oleellisen tietotulvasta ja tiivistää sen kirjoitetuksi tekstiksi. Muutenkin olen hyvä (asia)kirjoittaja.
Eikö noi taskuperuuttamiset jne ole ihan normaaleja liikenteessä liikkuvan ja ajokortin saaneen taitoja eikä mitään ylpeilyn aiheita?
Olen aikas hyvä piirtäjä, ja siitä olen ylpeä. Mutta kääntöpuolena vituttaa, kun saa jatkuvasti kuulla "voi kun olet niin ONNEKAS kun sinulla on tuollainen LAHJA". Ja kilin vitut. Olen harjoitellut suunnilleen siitä asti, kun kynä on kädessä pysynyt. Siinä ei onnen ja lahjojen kanssa ole mitään tekemistä. Tai jos joku lahja on, niin se on varmaan sitten se HALU piirtää eikä se TAITO.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikas hyvä piirtäjä, ja siitä olen ylpeä. Mutta kääntöpuolena vituttaa, kun saa jatkuvasti kuulla "voi kun olet niin ONNEKAS kun sinulla on tuollainen LAHJA". Ja kilin vitut. Olen harjoitellut suunnilleen siitä asti, kun kynä on kädessä pysynyt. Siinä ei onnen ja lahjojen kanssa ole mitään tekemistä. Tai jos joku lahja on, niin se on varmaan sitten se HALU piirtää eikä se TAITO.
Taiteellisiin taitoihin suhtaudutaan jostain syystä helposti noin. Sitä vaivaa vähätellään, ikäänkuin se olisi valmiina annettu, oli se sitten piirustustaito tai soittotaito tms. Se on ärsyttävää.
Olen hyvä ajamaan autoa ja miksei moottoripyörääkin. Katsotaan miten hyvät opit mamma saa pojalleen kun vielä opetettua, kun piikkikortti opetukset alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Ei mullakaan mitään lahjaa ole musiikkiin, mutta kovalla työllä olen oppinut soittamaan. Satoja ja satoja tunteja pakkomielteistä soittamista. Sillä sen oppii. Ei niitä taitoja syntyessä anneta. Moni ihminen oppisi jonkun taiteenlajin, jos he oikeasti yrittäisivät ja panostaisivat siihen. On vaan helpompi jämähtää telkkarin eteen, kuin kehittää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi taskuperuuttamiset jne ole ihan normaaleja liikenteessä liikkuvan ja ajokortin saaneen taitoja eikä mitään ylpeilyn aiheita?
Periaatteessa kyllä. Mutta yllättävän paljon on paljonkin ajavia, jotka kokee ne vaikeiksi tai jopa välttävät taskuperuutusta. Siitä minäkin olen hoksannut, että se ei ole itsestäänselvyys.
Olen hyvä kielissä. Saa ymmärtää miten haluaa, mutta tarkoitan, että opin helposti vieraita kieliä, joita myös pyrin käyttämään mahdollisuuksien mukaan. Kätevää mm. matkoilla.
Osaan sitoa kirjoja ja korjata rikkinäisiä kirjoja.
Osaan myös taitella muovikassin sellaiseksi pieneksi kolmioksi. :)
Osaan myöntää virheeni tilanteessa kuin tilanteessa, koen sen todella suurena vahvuutena ja viisautena. Sitä taitoo ei kovin moni omistakkaan.
Imemisen taito. Jumalauta, tämä tyttö imisi vaikka golfpallon puutarhaletkun läpi.
Olen tosi hyvä ottamaan verikokeita ja laittamaan perifeerisiä kanyyleita. Ja assosioimaan hölmöjä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Imemisen taito. Jumalauta, tämä tyttö imisi vaikka golfpallon puutarhaletkun läpi.
osaatko imaista ladan käyntiin pakoputkesta?
kunnon neuvostoliiton aikana syntynyt neukkuhuora osaa tämän jalontaidon.
Osaan taikoa hyvää ruokaa, vaikka jääkaapissa "ei olisi mitään" muiden mielestä.
Osaan hoitaa hyvin raha-asiani, vaikka aina ei ole todellakaan ollut helppoa.
Osaan olla hyvä ja rakastava äiti.
Huomaan autolla ajaessani poliisiauton aivan maagisella tavalla. Oli se sitten tunnuksellinen auto tai bussipysäkille pysäköity tunnukseton Transporter kameratutkineen niin päässäni syttyy kuvainnollisesti merkkilamppu.