Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taito, josta olet ylpeä?

Vierailija
05.02.2016 |

Ei tarvitse olla mikään "one in a million" -taito, vaan jonkun ihan tavisjutunkin voi mainita.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hyvä kaikenlaisissa käsitöissä ja osaan tehdä kunnollista räätälintyötä.

Vierailija
2/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taitava kotikokki ja hyvä puutarhaviljelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä perushuollot (öljyjen ja tulppien vaihdot yms.) mun moottoripyörään.

Vierailija
4/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 35 vuotias mies ja osaan (vaikka itse sanonki) tehdä iha helvetin hienoja letti ja nuttura kampauksia! :D mulla on kaks tytärtä joille saa aina olla laittamassa niitä lettejä. Oon kans tehny mun vaimon siskolle ja parille tutulle ihmiselle hääkampaukset. :D pitäs vissiin perustaa joku hiustenlaitto yritys tai joku.

Vierailija
5/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä tekemään matkasuunnitelmia. Olen aika pikkutarkka, joten huomioin myös kaikenlaisia juttuja asian ulkopuolelta. Ollaan menty usein isommalla porukalla ja aina on aikataulut, vuokraukset ja muut jutut onnistuneet.

Vierailija
6/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä laulaja ja osaan soittaa (säestysmielessä) sujuvasti pianoa ja kitaraa. Osaan nuotitkin toki, mutta pystyn ihan korvakuuloltakin hakemaan teeman ja soinnut. 

Sitten on sata asiaa, joissa olen huono, mutta sitähän ei kysytty... 

Vierailija
7/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan soittaa kitaraa, en siis mikään pro ole, mutta kuitenkin.

Vierailija
8/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä puusta kaikenlaista. Ja kirjoittaa.

Vierailija
9/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ottaa mieheltä suihin :)

Vierailija
10/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä hyvin ompelutöitä ja muitakin käsitöitä. Osaan myös katsoa vesisuonen paikkoja, mutta tästä en pahemmin puhele. Väittäisivät höyrähtäneeksi.

Vierailija
11/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopea ja hyvä etsimään mistä tahansa aineistosta olennaisen ja kertomaan/kirjoittamaan/esittämään sen tiivistetysti. No joo, olen tehnyt tuota työkseni neljännesvuosisadan, joten kyllä pitääkin olla...

Vierailija
12/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä syljestä sylkikuplan kielen päälle.

Vierailija
13/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi hyvä panemaan. T:M28

Vierailija
14/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa jonkun mielestä kuulostaa tyhmältä mutta onnettomuuden jälkeen kävelyn uudelleen oppiminen on taito josta olen ylpein.

Vierailija
15/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan soittaa pianoa ja kitaraa hyvin ja olen näppärä käsistäni muutenkin. Osaan etsiä googlesta tietoja todella nopeasti. Olen taitava organisoija ja pystyn esimiehenä kohtelemaan kaikkia työntekijöitä tasapuolisesti. Huh, enpä ole koskaan löytänyt noin paljon hyviä asioita itsestäni.

Vierailija
16/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan vähän kaikkea, mutten ole missään paras. Osaan kyseenalaistaa ja ajatella abstraktisti.

Vierailija
17/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan aika hyvää latinaa.

Vierailija
18/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina huomaan tällaisissa kyselyissä, etten ole hyvä missään :D siis taidoissa. En osaa ommella, kutoa, neuloa, nikkaroida, korjata mitään, soittaa mitään, rempata, pitää kotia siistinä, hoitaa puutarhaa/kasveja, piirtää...ruoanlaitossa ja leipomisessa olen ihan hyvä, mutten mainittavan hyvä.

Mutta olen hyvä leikkimään ja keksimään satuja.

Vierailija
19/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen empaattinen ja hyvä kuuntelemaan muita

Vierailija
20/43 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika hyvä amatööripianisti ja tiedän musiikista paljon. Minulla on pieni kuulijajoukko internetissä ja pelkästään hyvää palautetta olen saanut. Monikaan ei tiedä tästä salaisuudestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi